MuscleMeat

Whey van de Tuinen

Bezoekers in dit topic

JimBrands

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
6 jul 2007
Berichten
246
Waardering
15
Heb gister voor het eerst echt whey gekocht, van de tuinen.
50% actie.
908 grams pot, zag er wel goed uit.
Maar na zoeken op internet vond ik snel dat die niet echt goed was, vies van smaak etcetera.

Het mag raar klinken maar is het dan beter om het helemaal niet te nemen? De smaak overleef ik wel, en het lijkt me toch dat whey whey is?

(73.25 eiwitten,
6.52 koolhydraten en
5.96 vet per 100 gram)

Dus: Gewoon opdrinken/eten, whey is altijd goed, alleen de smaak is beter.
Of: Weggooien, pukkels, allemaal troep?
 
Heb m ook welleens gehad van de tuinen. Vond de smaak best te doen maar ik vond hem klonterig en dun
 
nu je hem toch hebt, zou ik hem gewoon gebruiken ;)
 
lol,

73.25 eiwitten,
6.52 koolhydraten en
5.96 vet per 100 gram)

Ik noem dat meer een weightgainer.. ;)
 
lol,

73.25 eiwitten,
6.52 koolhydraten en
5.96 vet per 100 gram)

Ik noem dat meer een weightgainer.. ;)

En die gebruik je om vet aan te zetten right?
Elke whey heeft toch wel kooolhydraten en vetten?
 
ik heb ook die van de tuinen... ook 50% korting... pot van normaal 80 euro nu voor 40 euro... ik vind het goed spul...
 
ik heb al 3 potten precision enginereed erdoorheen gejaagd van de tuinen. vind de smaak juist uitermate goed als ik het vergelijk met bijvoorbeld whey van revolutions.
en wat betreft de kh en vetten die erin zitten, van die 6,5gr kh is maar 3,4gr suiker. van de vetten maar 1,9gr verzadigd. op een hoeveelheid van 100gr vind ik deze hoeveelheden verwaarloosbaar.grappig trouwens dat er naast whey isolaat en concentraat, hydrolisaat in zit, wat toch wel zeer duur spul is.
 
Maar, is er echt verschil tussen verschillende soorten whey?
Zal de ene echt een stuk beter zijn voor spier opbouw dan de andere?
 
En die gebruik je om vet aan te zetten right?
Elke whey heeft toch wel kooolhydraten en vetten?

De meeste whey bevat meestal wel wat koolhydaten en vetten maar niet zoveel. Ook zit er erg weinig eiwit in. Check anders deze eens. Misschien is dat iets voor je als je in de toekomst weer whey nodig hebt.
 
ik ben zelf ook goed te spreken over de whey van De Tuinen. Heb er in vier maanden toch een goede 5kg spier mee opgebouwd.
 
****ing troep en nog duur ook met 50% korting, ik vind die van powersupplements beter.
 
ah wel goed genoeg spul hoor, zie het maar als de lada onder de shakes, hij is wat goedkoper, je hebt er wat minder aan. je bent nog maar 15, de tuinen heeft goed spul voor je om mee te starten! en van de tribules en prohormonen afblijven tot je 20 bent hea! succes
 
idd nu je hem toch heb kun je hem net zo goed misbruiken
 
Ik heb ook die van de tuinen, ik vind m goed smaken.
En 17 euro voor 900 gram is niet zo heel duur.
 
Ik snap niet wat iedereen tegen de why van de tuinen heeft.

tuurlijk er zitten wat vetten en koolhydraten meer in dan in de duurdere shakes. Maar als je kijkt naar kwaliteit/prijs verhouding kijkt vind ik het een topper.

Heb zelf vorige maand 3 potten van elk 2600g gekocht voor nog geen €120,-
Ik zit voorlopig nog wel lekker in mijn eiwitjes:cool:.
 
heb it 1 keer gekocht maarr koop het echt nooit meer.
De shake smaakt echt verschrikkelijk, en mengt niet echt goed en de shake is echt dik.
 
Ik snap niet wat iedereen tegen de why van de tuinen heeft.

tuurlijk er zitten wat vetten en koolhydraten meer in dan in de duurdere shakes. Maar als je kijkt naar kwaliteit/prijs verhouding kijkt vind ik het een topper.

Heb zelf vorige maand 3 potten van elk 2600g gekocht voor nog geen €120,-
Ik zit voorlopig nog wel lekker in mijn eiwitjes:cool:.

Oke Joop, leg ik het nog een keer uit. Hier betaal je nog geen 150 voor 10 kg whey. Dat is dus goedkoper voor een veel betere kwaliteit.
 
Oke Joop, leg ik het nog een keer uit. Hier betaal je nog geen 150 voor 10 kg whey. Dat is dus goedkoper voor een veel betere kwaliteit.

Brutez,

bedankt voor de link, als ik door mijn tuinen whey heen ben bestel ik daar een shitload whey!
 
Back
Naar boven