| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | whey proteïne shake voor 2 euro
Ik ben afgelopen donderdag naar de Fibo geweest. Daar heb ik een pot whey-proteïne 750 gr gekocht voor 2 euro! Ik weet niet of het goed is maar ik dacht voor 2 euro kan ik het altijd proberen. Het is van Sportpharma, En heeft de volgende voedingswaarde: per 30 gram: vet: 2 gr Koolhydraten: 2 gr Proteïne: 23 gr Heeft iemand ervaring met dit merk en zo ja hoe is het bevallen? En waar mixen jullie je whey mee, en hoeveel en hoevaak? |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: whey proteïne shake voor 2 euro
pot whey van 2euro is dit een grap? waewaehwaeh wel een goede in elk geval |
| | |
| | #3 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: whey proteïne shake voor 2 euro
Citaat:
__________________ Neem eens een kijkje in mijn log! "Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens" | |
| | |
| | #4 |
| VIP ŸžõrЙ | Re: whey proteïne shake voor 2 euro
Zondag aan het einde van de dag ga ik ook inslaan...en hopelijk staat Inzer er...ff t-shirts kopen
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. |
| | |
| | #5 |
| Massive Warrior | Re: whey proteïne shake voor 2 euro
Fucking 2 euro voor 750 gram? Bro, als die shit ook maar een beetje redelijk is zou ik ff een vrachtwagen inslaan want daar kun je dus echt wel dikke winst op maken.
__________________ Knock off the hippy shit, strap up a helmet and start shooting.. this is battle! - Ari Gold |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: whey proteïne shake voor 2 euro
Wat is een Fibo ?
|
| | |
| | #8 |
FOKKING HELL , waar zit die zaaak?!?!?!
__________________ geen handtekening |
| | |
| | #9 | |
| Official Sponsor | Re: whey proteïne shake voor 2 euro
Citaat:
__________________ 5 kg RAW IRON Sports Whey voor €54,95. AANBIEDING geldig t/m 21-03 | |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: Maastricht Geslacht: M
waar wordt die beurs dan georganiseerd? graag url !
|
| | |
| | #11 |
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. |
| | |
| | #12 |
| Banned Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Ik wil er zeker volgend jaar ook heen, komt dit jaar helaas niet goed uit.
|
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: Maastricht Geslacht: M
thnx. Staat in de agenda! Mijn fitness maat gaat op Konningedag naar een beurs, ergens in het zuiden. Wel lachen, heb alleen geen tijd.
|
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Pasio Leeftijd: 46 Geslacht: V
Lol: FIBO is een beurs, geen patatzaak. Is nu gaande in Essen, nabij Keulen.
__________________ nieuws en kennisbank over legale & illegale ergogene stofjes |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2006 Locatie: Leeuwarden Geslacht: M
komt die ook ergens in nederland?
__________________ 3 dingen om een bodybuilder te worden! 1. Eet als een varken! 2. Train als een beest! 3. Slaap als een egel in winterslaap! |
| | |
| | #16 |
nee
| | |
| | #17 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Pasio Leeftijd: 46 Geslacht: V
Het is een DUITSE beurs, dus nee, die komt niet hier..
__________________ nieuws en kennisbank over legale & illegale ergogene stofjes |
| | |
| | #18 |
das wel kut
__________________ geen handtekening |
| | |
| | #19 |
Zo ver is Essen nu ook weer niet. Een Limburger of Groningen moet verder reizen als die naar de Randstad wil gaan.
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2006 Locatie: Leeuwarden Geslacht: M
ik ga morgen maar even kijken.. wat kan ik er van verwachten en is het goedkoop?
__________________ 3 dingen om een bodybuilder te worden! 1. Eet als een varken! 2. Train als een beest! 3. Slaap als een egel in winterslaap! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |