Fitness Seller

whey perfection of isolaat???

Bezoekers in dit topic

Frombaby2Beast

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2011
Berichten
120
Waardering
7
Lengte
1m89
Ik ben op zoek naar een nieuwe whey shake op zowel bodyenfitshop als XXLnutriotion maar er worden me zoveel soorten om de oren geslagen...
Ik ben even in de war.

Wat is de beste shake nu:

Isolaat perfection

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection

of deze whey-perfection

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

In de handtekening van bodyenfitshop staat dat whey perfection de #1 is maar er zitten wel minder eiwitten in per 100gr dan in de isolaat...

Help please:o
 
Isolaat perfection heeft een hoger eiwitgehalte en minder koolhydraten en vetten. Whey Perfection is het populairst vanwege de prijs/kwaliteit/eiwit verhouding. :)

.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon
 
Isolaat perfection heeft een hoger eiwitgehalte en minder koolhydraten en vetten. Whey Perfection is het populairst vanwege de prijs/kwaliteit/eiwit verhouding. :)

Isolaat perfection wordt vaak gebruik voor het droogtrainen en Whey Perfection voor de bulk. :)

-Leon

Bedankt voor de info.
Maar als ik genoeg koolhydraten uit mijn voeding haal, dan kan ik beter de isolaat nemen?
 
Bedankt voor de info.
Maar als ik genoeg koolhydraten uit mijn voeding haal, dan kan ik beter de isolaat nemen?

Elke dosering Whey Perfection bevat;

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Dat is ook bijna geen koolhydraten. Met Whey Perfection hebben je ook meer eiwit voor je geld:)



-Leon
 
Laatst bewerkt:
Ok:D Het blijft nog steeds een ingewikkelde materie:p
Ik moet echt meer boeken gaan lezen over voeding...

Ik zit momenteel in de bulk op een dieet variërende van 4500-5000Kcal.
En zit aan ongeveer 30-60-10 (kan klein beetje verschillen).

Welk supplement wordt mij aangeraden?
 
De Whey Perfection is een perfecte keuze. Het meest eiwit voor je geld, heerlijke smaken en ook laag in carbs en vet.:)


-Leon
 
Laatst bewerkt:
Je past al je posts aan lijkt me.. =/
Dan wordt het whey perfection :-)
 
Laatst bewerkt:
Ik train in een gym en daar wordt ik aangeraden BCAA's te nemen,ik neem ook megabars (eiwitten) en hi-vites.
Ik nam een shake pro80 (deels whey en deels caseine).
Nu ga ik mogelijks Isolaat kopen alsook een caseine shake die mijn kwark zal vervangen.

Bcaa's puur voor de training ter voorkoming van spierafbraak is goed. Juist repen bevatten vaak meer vet en suikers. Dan kun je veel beter een goede shake nemen als Whey Perfection.

Een Caseine shake neem je tussen de maaltijden en voor slapen. Micellar Casein is dan een perfecte keuze. Je kunt ook voor een nix kiezen op die tijdstippen, Protein Perfection Mix is dan een aanrader:)

---------- Post added do 9 jun 2011 at 15:05 ----------

Je past al je posts aan lijkt me.. =/
Dan wordt het whey perfection :-)

Ik had je post iets te snel gelezen:D
 
Bedankt voor de info!
Het zal dus sowieso whey perfection worden van bodyenfitshop:D
Over je andere aanraders moet ik me nog even in verdiepen.:)
 
Bedankt voor de info!
Het zal dus sowieso whey perfection worden van bodyenfitshop:D
Over je andere aanraders moet ik me nog even in verdiepen.:)

Graag gedaan en goede keuze! Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het graag en kan je mij altijd een p.m sturen.

-Leon
 
aangezien je in de bulk bent zou ik gewoon lekker perfection pakken. isolaat komt eigenlijk pas echt van pas in de cut, als je low carb wilt blijven :) ( maar zelfs in de cut kom je met perfection goed uit de voeten hoor, gewoon je voeding erop aanpassen, doe ik ook. bespaar je nog flink wat centen ook! ;) )
 
aangezien je in de bulk bent zou ik gewoon lekker perfection pakken. isolaat komt eigenlijk pas echt van pas in de cut, als je low carb wilt blijven :) ( maar zelfs in de cut kom je met perfection goed uit de voeten hoor, gewoon je voeding erop aanpassen, doe ik ook. bespaar je nog flink wat centen ook! ;) )

:thumbs:

-Leon
 
wat ik doe is combo perfection en caseine nemen voor 54 euro ofzo en 1 pot isolaat erboven op lekker , neem dus morgens 1 schep perfection en 1 schep isolaat door me havermout shake is beste
 
wat ik doe is combo perfection en caseine nemen voor 54 euro ofzo en 1 pot isolaat erboven op lekker , neem dus morgens 1 schep perfection en 1 schep isolaat door me havermout shake is beste

De Perfect Protein Stack is inderdaad ook een goede optie! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon
 
Ik gebruik altijd isolaat na het trainen of ik nou in de bulk zit of in de cut ;)

Ligt dus ook aan je doel/tijdstip waarop je je shake wilt nemen

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 11:29 ----------

Bcaa's puur voor de training ter voorkoming van spierafbraak is goed. Juist repen bevatten vaak meer vet en suikers. Dan kun je veel beter een goede shake nemen als Whey Perfection.

Een Caseine shake neem je tussen de maaltijden en voor slapen. Micellar Casein is dan een perfecte keuze. Je kunt ook voor een nix kiezen op die tijdstippen, Protein Perfection Mix is dan een aanrader:)

---------- Post added do 9 jun 2011 at 15:05 ----------



Ik had je post iets te snel gelezen:D


Heb zelf ook de mix besteld deze week en vind hem iets minder dan de casseine. Banaan overheerst teveel en hij is toch aardig zoetig vind ik ;)
Volgende keer toch maar weer gewoon de casseine!
 
Laatst bewerkt:
Om te kiezen wat je wilt, volg deze vragen met een Ja of Nee antwoord;

1.1
- Wil je meer, voor minder geld?
-- Zo ja, kies Perfection
--- Zo nee, ga naar vraag 1.2

1.2
- Wil je een hoger aantal eiwit %, en ook betere kwaliteit, voor íets meer?
-- Zo ja, kies Perfection Isolaat
--- Zo nee, kies Perfection.
 
Om te kiezen wat je wilt, volg deze vragen met een Ja of Nee antwoord;

1.1
- Wil je meer, voor minder geld?
-- Zo ja, kies Perfection
--- Zo nee, ga naar vraag 1.2

1.2
- Wil je een hoger aantal eiwit %, en ook betere kwaliteit, voor íets meer?
-- Zo ja, kies Perfection Isolaat
--- Zo nee, kies Perfection.

Afgekort:

Wil je meer voor minder geld ==> perfection
Wil je hoger % eiwitten en ook betere kwaliteit voor een iets duurdere prijs==> isolaat.

Bedankt voor tips mensen, ik heb de perfection al besteld.:)
 
Back
Naar boven