| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Whey & Creatine Mixen (Vraag) Hallo, Ik heb flink rond gekeken op het net, maar overal zeggen ze eigenlijk weer wat anders. Ik neem op dit moment mijn whey en creatine apart van elkaar. Whey mix ik met water, en de creatine met Jus d'orage. Vaak wacht ik tussen het nemen van de whey en de creatine een half-uur. Alleen heb ik hier niet altijd tijd voor, en zou het veel makkelijker vinden als ik de creatine zou kunnen mixen met de whey shake. Is dit een oplossing of moet ik het apart van elkaar blijven nemen ? Alvast Bedankt |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Direct na de training whey, dextro en crea nemen. Mengen met water.
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Creatine niet mengen met Jus d Orange of grapefruitesap. |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | Dus als ik het goed begrijp kan ik de whey en creatine mixen ? Ik zit op dit moment in de oplaat fase voor creatine, dus moet drie maal daags creatine nemen. ook neem ik drie whey shakes per dag. Dus die kan ik allemaal combineren ? |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | heeft te maken met de zuren uit Creatine esters en zuren uit Grapefruitsap en Jus d orange. zo is het mij geleerd, het poeder meng ik gewoon in druivensap,appelsap of in aa drink etc. zou het zelf niet weten of het direct met Whey gemengt (mag) worden. je zou zeggen het zit ook in mixen van gainers etc. |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Ik steek de lepel gewoon in mijn mond en spoel door met shake ... En dat werkt gewoon en je verliest niets.
__________________ steroid-free since 1978 |
| | |
| | #8 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Oostende Geslacht: M
Karma Power: 0 | geen oplaadfase nodig met creatine |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #10 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
oke duidelijk.. wist ik niet.. dat het bij appelsap werd geadviseerd wel.. maar weer wat geleerd! | |
| | |