| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | whey/acties? utrecht..
Me voorraad whey is aardig aan het slinken en zal binnenkort weer opnieuw moeten inslaan Hebben nog mensen een product aan te raden? Ik zoek whey en casseine. Misschien nog een winkel in utrecht waar ik het zo kan halen zonder te bestellen? (B&F shop in zwolle was wel prima) of zijn er nog aantrekkelijke internet acties Brand los Laatst aangepast door newguy10 : di 3 mrt 2009 om 10:23 |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: whey/acties? utrecht..
Gewoon internet bestellen.. paar treath's onder je had je de aanbieding kunnen zien van Sportfood als je een actie product wilt. 3kg eiwitten voor €39! Prijzen zijn over het algemeen overal gelijk in elke shop (in nederland).
__________________ It's Dangerous To Be Right (When the Government is Wrong) |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | haha
maar wat veel mensen niet weten is als je bijvoorbeeld een product koopt bij Bodyenfitshop dan krijg je het bij Vitamins and More in Utrecht voor dezelfde prijs als bij bodyenfitshop alleen effe vragen he bij kassa.
__________________ ECHTE MANNEN ETEN GEEN KAAS, ZE SQUATTEN!!!! |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: whey/acties? utrecht..
Zou gewoon voor whey protein instant van xxl nutrition gaan..
__________________ Follow The Leader! |
| | |
| | #5 | |
| Official Sponsor | Re: whey/acties? utrecht..
Citaat:
Het enige waar wij onze prijzen niet mee laten vergelijken zijn obscure shops zonder BTW en KVK nummer die net een maand bestaan en de markt voldumpen met supplementen tegen bodemprijzen en 2 maanden later hetzelfde doen met mobiele telefoons enz. Je kunt hier dus met een gerust hart bestellen en weten dat je de scherpste prijzen in Nederland krijgt.
__________________ 5 kg RAW IRON Sports Whey voor €54,95. AANBIEDING geldig t/m 21-03 | |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: whey/acties? utrecht..
3kg 39€ is wel mooi prijsje zeker, maar niet proteine die ik zoek "alleen effe vragen he bij kassa" dit zal meer gaan om fancy merk producten, gewoon simpele huismerk whey is vaak stuk goedkoper en voldoet prima en ik ken eigelijk geen supplementen store in utrecht edit; heb onderhand al bij xxl besteld Laatst aangepast door newguy10 : di 3 mrt 2009 om 15:14 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| utrecht.., whey/acties? |
| Topic opties | |
| |