| | |||||||
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hallo forum lezers! Ik heb echt al heel veel topics gelezen over whey, alleen ik kom er maar niet uit welke whey ik wil gaan kopen! Dus, vraag ik me af welke whey jullie gebruiken en waarom jullie juist die soort whey gebruiken! Waar kopen jullie het en waar zou ik op moeten letten als ik whey ga aanschaffen? (Ik heb vandaag nog de tuinen afgezocht maar het duizelde me toen ik alle soorten whey zag
__________________ Itadakimasu! :D When Heaven and Hell collapse, I will stand, defend with the blade of fate |
| | |
| | #2 |
| ★ Mr. Prefect ★ Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 11 | XXL no nonsense nutrition Whey Protein Instant, Mixt goed, ook met water. Smaakt goed, ook met water. En is nog goed geprijst ook, per 10kg De Tuinen geen ervaring mee, maar schijnt toch wat mindere kwaliteit te zijn.. kijk en vergelijk de voedingswaardes eens, ook de smaak schijnt wat minder te zijn. Suc6 ermee!
__________________ Spoiler Laatst aangepast door PatrickT : 13 March 2008 om 21:59. |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Whey van XXL NUTRITION. Heerlijke smaak en de oplosbaarheid is super. Zelfs zonder zeefje in een shake beker, gewoon paar keer schudden of roeren met een vork. Laten we het over de smaak maar niet hebben. I LOVE IT!!!
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | revolution en hiervoor xxl en volgende x weer 1 van die 2. ik zoek gewoon goedkoop en koop minimaal 5 kilo en beetje smaak en niet dat je van 1 slok al vol zit
__________________ happy family gixxer tom |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Gewoon bij de boardsponsors kijken, kwalitatief goede whey voor een leuke prijs. Mijn favoriet qua smaak was die van Revolutions, beter dan MacDonalds Gebruik nu zelf ruim 3maand geen Whey meer, en merk geen verschil.
__________________ Who needs abs, when you've got traps? What doesn't kill you, makes you stronger. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | deze, super smaak en lost goed op!Sports Target - WHEY MAXX - PVL |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: Dak Boven Me Hoofd In NL Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 1 | *elite whey van dymatize. = gewoon lekker weinig KH enz. en ook lekker met gewoon water. (chocolade vond ik wat tegenvallen, banaan en vanille vind ik erg smakelijk) lost goed op *soya whey van de tuinen = vies, mits met m'n bovenstaande whey gemixed *whey protein instant van xxl, zeer goede prijs kwaliteit verhouding maar ik hij gaat me helaas toch tegenstaan...dat is smaakgebonden en doet niets af aan de kwaliteit. lost goed op *de lekkerste is(vind ik) matrix 5.0 maar das (gedeeltelijk) sustained release, dus die neem ik wel es in de avonduurtjes (eigenwijs en lost niet altijd op zoals ik het wil *lean dessert van bsn heb ik een tijd geleden es geprobeert. hij smaakte gewoon lekker en goed! maar ook sustained release (lost goed op) probeer zelf eens je redenen af te wegen waarom je het wil kopen. voor na de training (en/of ervoor) weinig of veel KH en suikers. voor 's nachts enz enz aan de hand daarvan kan je de keuze uit veel soorten beperken tot een aantal soorten. daarna is het misschien een kwestie van geld. en probeer er eens een paar uit, dan weet je wat jij het beste/lekkerste vind suc6!
__________________ go hard or go home! Laatst aangepast door black2white : 14 March 2008 om 11:24. Reden: toevoeging |
| | |
| | #9 |
| ★ All Natural Baby ★ | XXL choco & aarbei
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #10 |
| Banned Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: chakamakka Geslacht: M
Karma Power: 0 | Wat is je favo WHEY proteine welke Whey? Welke Eiwitten shake?? Welke wey zou je aanraden? nieuwe whey....welke?? (karma!) Welke whey kan ik nu het beste nemen? enz...enz....enz......topics genoeg |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: Mechelen Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Momenteel die van bodylab.
__________________ Nu: 1m83, 83,5 kg No More Mr Nice Guy God hates us all! Log: bigger, stronger, better |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder | Topic 706. Whey protein instant van xxl nutrition.
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | XXL Nutrition Instant whey en proteine 80.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #14 |
| Banned Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Xxl |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | XXL Nutrition Instant whey goedkoop, goed oplosbaar en smaakt ook goed Je hoeft niet echt ergens op te letten. De verschillende soorten whey verschillen niet veel van elkaar de 1 heeft alleen een hoger eiwit percentage dan de ander. whey concentraat zit ongeveer tussen 75-85% en isolaat 90% |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder | goedkoopste van het goedkoopste in bulkverpakking
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Syntrax Matrix 5.0 vind het een erg fijne en hij mengt goed
__________________ 1,78, 66 kilo, 16 jaar |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | XXl nutrition
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #19 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Instant Whey van Reflex en Ultra Peptide 2 van X-treme |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Vaals Leeftijd: 32 Geslacht: M
Karma Power: 4 | 100% whey gold standard van optimum nutrition. gebruik die al jaren en ben er zeer tevreden over. |
| | |