Fitness Seller

Welke pre-workout? Alternatief voor unstoppable

Bezoekers in dit topic

162938

Novice
Lid sinds
20 apr 2014
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Mijn potje Unstoppable van Dedicated is bijna op en was hier zeer tevreden over. Daarom wil ik ter afwisseling een andere pre-workout. Ook van wegen het hele doping gebeuren in Unstoppable wil ik kijken of er andere is die mij bevalt.

Crazy en Nr.1 heb ik geprobeerd, maar ik merk hier niks van. Ik denk dat ik niet zo veel merk van cafene?
Daarom heb ik op zoek naar een pre-workout waarvan de "boost" niet voornamelijk komt door de cafene.

Welke pre-workout hebben jullie goede ervaringen mee en komt in de buurt van Unstoppable?
Het liefst een pre-workout dat niet voornamelijk bestaat uit cafene. Insane? C4? Jack3d? No explode? Assault?
 
Unleash concentrated. Deze week in de aanbieding!
 
Lees hier goede verhalen over. Schijnt wel het zelfde stofje in te zitten als bij Unstoppable.

Nog meer suggesties?

Ik heb gezien dat het DMBA (1.3-Dimethylbutylamine HCL /4-Methyl-2-pentanamine hydrochloride) bevat dat is geen DMAA maar een afgeleide daarvan. Ik denk dat het witte thee extract wat ze gebruiken voor Unstoppable eigenlijk DMBA is. In Chinese Witte thee komt deze stof namelijk voor maar in een lage dosering.

Wij gebruiken ook een witte thee extract maar dat is niet gestandaardiseerd voor DMBA. Het is een normaal chinese witte thee extract.

;)
 
Mijn potje Unstoppable van Dedicated is bijna op en was hier zeer tevreden over. Daarom wil ik ter afwisseling een andere pre-workout. Ook van wegen het hele doping gebeuren in Unstoppable wil ik kijken of er andere is die mij bevalt.

Crazy en Nr.1 heb ik geprobeerd, maar ik merk hier niks van. Ik denk dat ik niet zo veel merk van cafene?
Daarom heb ik op zoek naar een pre-workout waarvan de "boost" niet voornamelijk komt door de cafene.

Welke pre-workout hebben jullie goede ervaringen mee en komt in de buurt van Unstoppable?
Het liefst een pre-workout dat niet voornamelijk bestaat uit cafene. Insane? C4? Jack3d? No explode? Assault?

Zou dan voor C4 gaan, smaakt aardig en werkt top ook! Wissel deze zelf constant af met UNSTOPPABLE :)
 
Zou dan voor C4 gaan, smaakt aardig en werkt top ook! Wissel deze zelf constant af met UNSTOPPABLE :)

C4 is inderdaad een goed alternatief voor de Unstoppable! De C4 vliegt hier de deur uit! :D

The most explosive Pre-Workout intensifier:
- De pre-workout met NO3.
- Krachtig supplement voor een geweldige training
- De sterkste creatine: gepatenteerd Creatine Nitraat!
- Prestaties

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slechts 22,50!

Bart
 
dus unstoppable word binnenkort ook verboden?
gauw 10 potten bestellen xd
 
Gewoon zelf eentje maken i.p.v die marketing onzin,

een combi van caffene, beta alanine, citruline malaat en eventueel nog agmatine of l-carnitine, zelf kunnen doseren op hoe je lichaam er op reageert.
In geprepareerde pre-workout zit vaak gewoon een heleboel caffeine en een kleine hoeveelheid van de andere ingredienten waardoor je denkt dat het werkt terwijl je eigenlijk gewoon stuitert van de caffeine.

En ja, die ingredienten zijn allemaal te koop bij body en fitshop.

Of anders gewoon een kh-rijke maaltijd, verkiest mijn voorkeur boven supps.
 
Als je een caffeine vrije pre-workout zoekt, neem eens een kijkje naar de RAW IRON Hulk Force: http://www.sportfood.nl/raw-iron-hulk-force-pre-en-postworkout-mix/

Deze pre-workout richt zich meer op kracht, spiermassa toename en herstel i.p.v. energie. Er zitten hoge doseringen Creatine, L-Citrulline, Beta-Alanine, Glutamine en BCAA's in.

Omdat deze alles in 1 cocktail stimulant vrij is, kan het ook 's avonds laat ingenomen worden zonder slaapproblemen.;)
 
heb ik tijdje gedaan met de volgende ingredienten:

beta alanine
citruline malaat
l-tyrosine
l-carnitine
creatine
en daarnaast een zeer sterke espresso

moet zeggen kwam nergens in de buurt van unstoppable of wat dan ook maar werkte wel licht.
niet dat opgejaagde come at me bro gevoel zeg maar, alhoewel dat heb ik normaal van me zelf al ivm grote balzak.
 
heb ik tijdje gedaan met de volgende ingredienten:

beta alanine
citruline malaat
l-tyrosine
l-carnitine
creatine
en daarnaast een zeer sterke espresso

moet zeggen kwam nergens in de buurt van unstoppable of wat dan ook maar werkte wel licht.
niet dat opgejaagde come at me bro gevoel zeg maar, alhoewel dat heb ik normaal van me zelf al ivm grote balzak.

:D

Had je het wel allemaal in een grote pot gedaan en een sticker erop geplakt met "FEEL ALPHA AS PHUCK"? werkt anabool, srs
 
dus unstoppable word binnenkort ook verboden? gauw 10 potten bestellen xd

Voor zover ik weet gaat de verkoop van Unstoppable (voorlopig) gewoon door :cool:
Geen nieuws = goed nieuws! :D

Bart
 
mooi, anders krijgen we dat noxipro verhaal weer.
 
Heb alleen zelf-gemaakte pre-workouts en insane geprobeerd.

Aan het begin voelde ik bij Insane echt een intense focus. Alsof je helemaal "in the zone" bent. En vond dat wel een lekker gevoel. Maar dat effect werd wel snel minder merkte ik.

Verder prima tevreden over. Als je meer zoekt dan dat kom je toch wel bij pre-workouts terecht meer zeer twijfelachtige ingredinten die verdacht veel op amfetamines lijken. Denk dat de meeste een effect van pre-workouts verwachten dat meer op drugs lijkt dan iets wat je een redelijke boost geeft.
 
Heb alleen zelf-gemaakte pre-workouts en insane geprobeerd. Aan het begin voelde ik bij Insane echt een intense focus. Alsof je helemaal "in the zone" bent. En vond dat wel een lekker gevoel. Maar dat effect werd wel snel minder merkte ik. Verder prima tevreden over. Als je meer zoekt dan dat kom je toch wel bij pre-workouts terecht meer zeer twijfelachtige ingredinten die verdacht veel op amfetamines lijken. Denk dat de meeste een effect van pre-workouts verwachten dat meer op drugs lijkt dan iets wat je een redelijke boost geeft.

Insane! staat inderdaad bekend als een pre-workout die voor een enorme focus zorgt! Persoonlijk kan ik met n scoop van Insane! een hele training doorhalen zonder problemen of dergelijke. Ieder lichaam reageert anders op een pre-workout inderdaad. Zoals je noemt is het verwachtingspatroon ook verschillend ;) Ieder z'n eigen favoriet :D

Bart
 
dus unstoppable word binnenkort ook verboden?
gauw 10 potten bestellen xd


+1, heb gauw 2 potten gekocht en ik moet zeggen.. TOP SPUL
 
heb half, 1 en 1,5 schep geprobeerd.

half kan je nog redelijk van slapen niet te overdreven rush gewoon lekker trainen.

1 schep wel rush drna crash slecht slapen als je t na 6 uur neemt.

1,5 nog wel te doen kickt lekker in zeer goede focus alleen wel erge crash.
 
Back
Naar boven