XXL Nutrition

welke pre workout?

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid sinds
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik heb tot nu toe 3 pre workouts gehad:
Insane - vond smaak vies en merkte niet veel
Noxplode - Smaak goed en als ik echt moe was kreeg ik wel energie ervan
Iron pump - Heel lekker en zelfde verhaal als bij noxplode

De preworkouts hebben tot nu toe echt alleen geholpen als ik sochtends ging sporten en me lam voelde en het dan pakte, dat ik dan energie kreeg. Verder op een normale dag met savonds trainen merkte ik er niet veel van.

nu zie ik dat bij B&F verschillende pre workouts in de sale zijn, zoals: Assault, Jack3d en meerdere
welke raden jullie nou aan of hebben jullie zelf die ook echt werken?
 
Rijst met kip
 
Momenteel Unstop van Dedicated. Zit blijkbaar volgens mensen DMAA in. Of het echt zo is weet ik niet. Gebruik zelf NO Xplode icm losse DMAA. Dat knalt als de tierelier!
 
Kun je losse dmaa ergens kopen en is het legaal? En hoeveel doe je daarvan bij je noxplode?
 
Unstoppable! Heeft nu 25 korting bij B&F.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
Hmm okee dan is het nog wel betaalbaar ja, zal even wachten op meerdere antwoorden
 
En ja als je dan een echte pre-workout wil kopen unstoppable. Een van de weinigen waar ik wel iets van voelde.
 
Unstoppable of Hemo Rage Black Ultra Concentrated

Of gewoon twee caffeine pillen
 
Beetje triest om die jongen unstoppable aan te raden. Ook al is het voor de gein hij heeft het niet door.

@topicstarter, er is hier een topic over unstoppable waarin staat dat er dmaa in zit. Verscheidene mensen zijn er al ziek door geworden. Dus denk goed na voor je het koopt en gebruikt. De dopinglijst is er in ieder geval tegen unstoppable, dat zegt al vrij veel.
 
Ik heb het topic gelezen en ik weet wat er inzit, maar als het echt goed werkt wil ik het wel proberen, zo erg is het wss allemaal niet
 
Je zal er iig hard op gaan :p succes ermee!
 
Ik heb het topic gelezen en ik weet wat er inzit, maar als het echt goed werkt wil ik het wel proberen, zo erg is het wss allemaal niet

Let niet op Fredd22 want hij zegt dat er DMAA inzit wat natuurlijk is.... Je heb altijd mensen die 4/5 schepjes gebruiken terwijl er duidelijk staat niet de max overschrijden :)
 
Vanochtend binnengekregen en meteen naar de sportschool, iets meer dan een schepje en na zon 20 minuten beetje licht gevoel in mijn hoofd en kon setjes die ik normaal met moeiete deed nu makkelijk afmaken, topspul
 
Vanochtend binnengekregen en meteen naar de sportschool, iets meer dan een schepje en na zon 20 minuten beetje licht gevoel in mijn hoofd en kon setjes die ik normaal met moeiete deed nu makkelijk afmaken, topspul

Welke heb je nu dan? Ik gok Unstoppable als ik je reactie zo lees :P
 
Unstoppable zal binnenkort niet meer verkocht worden door B&Fshop...
 
Unstoppable zal binnenkort niet meer verkocht worden door B&Fshop...

Daarom vandaag nog maar ff besteld :D Helft van de prijs !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven