Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 18:57   #21
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door prixx Bekijk Post
Ik heb begrepen dat er verschillende soorten creatine zijn waarvan creatine monohydraat de "beste" is. Ik twijfel tussen de onderstaande 2 producten, welke kan ik het beste kiezen? Ik train voor massa.

http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=39
- +/- 0,03 euro per gram
- 1 week opladen, maximaal 6 weken gebruiken, daarna minimaal 4 weken
pauze
- gedurende 6 weken (inclusief 1 week opladen) gebruik je 245 gram = 6,86 euro

http://www.xxlnutrition.nl/home.php?...product&id=176
- 0,20 euro per gram
- niet opladen, geen pauze, betere kwaliteit ??
- gedurende 6 weken (4 dagen trainen per week) gebruik je 99 gram = 19,80 euro

Als je voor massa traint zou ik sowieso voor de middelste gaan.

We're running on the spot...always have...always will.
We're just the next generation of the emotionally crippled.
LennyMclean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:08   #22
Cool Novice

Winner's Avatar

Karma Power: 1 Winner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardig
Zelf uitproberen, maar zou eerder voor monohydraat gaan, indien dit je eerste keer is!

XXL Whey Instant
XXL Pro 80
XXL Complex Carb Gainer
Omega-3
Multi
Scivation Xtend
Winner is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:31   #23
Cool Novice

Karma Power: 0 Neo2008 is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Winner Bekijk Post
Zelf uitproberen, maar zou eerder voor monohydraat gaan, indien dit je eerste keer is!
waarom altijd voor mono gaan, als het je eerste keer is? iemand die het al genomen heeft, en terug wil nemen heeft het dan geen efect meer of minder?
Neo2008 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:53   #24
Advanced Bodybuilder
Elite Member

DeEMaSsIvE's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 6 DeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren worden
Citaat:
Origineel gepost door Neo2008 Bekijk Post
waarom altijd voor mono gaan, als het je eerste keer is? iemand die het al genomen heeft, en terug wil nemen heeft het dan geen efect meer of minder?
Je hebt mensen die niet op creatine reageren.... er word geclaimd dat ze wel op CEE of Kre-Alkalyn reageren maar ik heb reviews van Non responders gelezen en dat deed ook nix bij hun.... het is zonde van het geld als je een creatine koopt voor weettik hoeveel €'s en er dan niet op reageert... dus drom zou ik zeggen... koop 1st mono... kijk of je reageert, ben je tevreden, koop dan een kre-alk of cee ofzo....

Gebruik Nu:
Now - Adam
NutraPlanet - L Glutamine
XXL Nutrition - Protein 80
On - Fish Oil

W8 op:
Nieuwe Get Diesel - Nos Ether
Get Diesel - Trib Test Xtreme

Ik Nam 5 RPM pillen in... Wachte een uurtje, maar had tog geen zin... dus ben maar gaan slapen
DeEMaSsIvE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:57   #25
Cool Novice

Karma Power: 0 Neo2008 is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door DeEMaSsIvE Bekijk Post
Je hebt mensen die niet op creatine reageren.... er word geclaimd dat ze wel op CEE of Kre-Alkalyn reageren maar ik heb reviews van Non responders gelezen en dat deed ook nix bij hun.... het is zonde van het geld als je een creatine koopt voor weettik hoeveel €'s en er dan niet op reageert... dus drom zou ik zeggen... koop 1st mono... kijk of je reageert, ben je tevreden, koop dan een kre-alk of cee ofzo....

ik heb die vraag gesteld, omdat ik ook crea wil bestellen. ik heb al eens crea mono genomen en mijn lichaam reageerde daar heel goed bij, zowel in massa als in kracht.. maar ik wil terug mono nemen en weet niet of its anders dan mono beter zal werken... ik wil het gebruiken puur voor massa..
Neo2008 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 09:51   #26
Cool Novice

Leeftijd: 32
Karma Power: 1 Beowulf is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (6 foto's)
ik zou voor monohydraat gaan als first time user
Beowulf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 09:55   #27
Advanced Bodybuilder
Elite Member

DeEMaSsIvE's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 6 DeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren worden
Ik reageer ook heel sterk op creatine.. alleen wat bij mij het nadeel is is dattik van Mono 5kg aan vocht aankom... Ik neem daarom andere creatines die minder vocht vast houden... ik weet niet hoe jij op de Mono reageerde of je veel vocht vast hield of niet... Ik neem geen mono meer want de kilo's die ik aankom daar raak ik het grootste deel ook weer van kwijt..

Het enige wattik dan zou kunnen zeggen is... probeer is een andere... voor mij werken ze beter dan mono. maarja, ieder lichaam is anders....

XXLNutrition gaat vanaf maandag Nos Ether verkopen, dat is een N.O. Creatine alles in 1 product... dat is nu mijn favvo sup en kheb heel veel goede dingen over NitroCrea gehoord.... ik zou je dan zoiets aanraden... is wel alleen iets duurder.... Ik kan uit ervaring zeggen dattik zwaar veel spiermassa en kr8 heb gepakt op Nos Ether...

Gebruik Nu:
Now - Adam
NutraPlanet - L Glutamine
XXL Nutrition - Protein 80
On - Fish Oil

W8 op:
Nieuwe Get Diesel - Nos Ether
Get Diesel - Trib Test Xtreme

Ik Nam 5 RPM pillen in... Wachte een uurtje, maar had tog geen zin... dus ben maar gaan slapen
DeEMaSsIvE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels