| | |||||||
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Welke van deze twee creatine is de beste? Ik heb begrepen dat er verschillende soorten creatine zijn waarvan creatine monohydraat de "beste" is. Ik twijfel tussen de onderstaande 2 producten, welke kan ik het beste kiezen? Ik train voor massa. http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=39 - +/- 0,03 euro per gram - 1 week opladen, maximaal 6 weken gebruiken, daarna minimaal 4 weken pauze - gedurende 6 weken (inclusief 1 week opladen) gebruik je 245 gram = 6,86 euro http://www.xxlnutrition.nl/home.php?...product&id=176 - 0,20 euro per gram - niet opladen, geen pauze, betere kwaliteit ?? - gedurende 6 weken (4 dagen trainen per week) gebruik je 99 gram = 19,80 euro |
| | |
| | #2 |
| BFFM: 252/340 blz | Als je nog nooit eerder creatine gebruikt hebt, neem dan de creatine monohydraat (de goedkoopste dus)
__________________ BP: 2 x 80 SQ: 5 x 100 (FULL) DL: 1 x 180 OH: 1 x 60 My gym “The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we reach it.” - Michelangelo |
| | |
| | #3 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. | |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | maar meestal is het toch hoe duurder iets is hoe beter soms is dat niet maar ik denk in dit geval wel
__________________ Bench 6x100 Squate 5x110 Deadlift 1x160 |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: jonko's dreams Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Karma Power: 15 | creatine... kuurtje...
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger Deadlift pic Blog *eigendom van Jonko©* |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | waarom geen NitroCrea?
__________________ Building more Strength more Mass |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 6 | kijk 1st of je een responder bent en ga voor de goedkoopste.. daarna kan je die andere pakken als je er goed op reageert....
__________________ IM WAITING FOR THE PLACEBO TO KICK IN DeE-MaSsIvE Gebruik Nu: Now - Adam NutraPlanet - L Glutamine XXL Nutrition - Complex Carb Gainer XXL Nutrition - Protein 80 On - Fish Oil W8 op: Nieuwe Get Diesel - Nos Ether Get Diesel - Trib Test Xtreme Ik Nam 5 RPM pillen in... Wachte een uurtje, maar had tog geen zin... dus ben maar gaan slapen |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | lol ik zou voor no-shotgun gaan |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Over Green Bulge hoor en lees ik veel goeds. Wil hem binnenkort ook eens proberen.
__________________ Wat is dat toch tegenwoordig dat mannen van die verwijfde sjaaltjes dragen? Ik train mijn benen, omdat ik het waard ben. Jij toch ook? Attentie: Nolvadex en Novedex (XT) zijn twee verschillende dingen! |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Geregistreerd: May 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Karma Power: 43 | Eerst monohydraat, dan kun je altijd daarna nog andere varianten proberen. beginnen bij de basis. als je voor het eerst alcohol koopt, koop je toch ook niet gelijk een fles black label?
__________________ Sterkere grip nodig? Klik hier! |
| | |
| | #12 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Citaat:
ik ben niet commercieel genoeg den ik.. even een cursus zoeken René
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Ik zou eerst CEE nemen, creatine zonder de nadelige eigenschappen van creatine, + je betaald misschien 10 euro meer, maar je loopt niet met een plofkop rond. |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik zou persoonlijk voor de goedkoopste kiezen dus monohydraat. Kun je altijd kijken of het bij jou werkt. Ik heb een jaar geleden ofzo ook eens creatine geprobeerd (monohydraat) maar dit werkte bij mij voor geen meter best jammer |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | ik vind ze geen van beide goed, ik zou eerder voor CEE of revenge V3 gaan |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 0 | wat is het voordeel van CEE? Laatst aangepast door prixx : 6 May 2008 om 18:32. |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Nou... ging jij niet hard dan op je eerste tijd crea?
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: jonko's dreams Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Karma Power: 15 | jep, heb er wel voordelen uit gehaald maar om et nu een kuurtje te noemen
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger Deadlift pic Blog *eigendom van Jonko©* |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | cee reageer ik sneller en beter op, en krijg er geen last van in mijn darmen wat ik van de mono wel krijg |
| | |
| | #20 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Citaat:
En als 1e creatine zou ik altijd met monohydraat beginnen tenzij je geen vocht wilt vasthouden dan zou ik iets anderes nemen kre alkalyn bv. rene
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |