MuscleMeat

Welke creatine moet ik kiezen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kijk even op de sites van sponsoren:

- bodyenfitshop.nl
- bodylab.nl
- xxlnutrition.nl

je kunt kiezen voor gewone creatine monohydrate of creapure.
 
de creapure van body & fitshop of powersupplements ftw
top kwalliteit ;)
 
het beste is nog altijd de ouderwetse creatine monohydraat
 
waste of money if u ask me. Voor mij doet het helaas niets..
 
het beste is nog altijd de ouderwetse creatine monohydraat

Niet alleen het beste, maar de enige keuze die iemand zou moeten maken die voor het eerst met creatine begint. Als creatine monohydraat niet voor je werkt werkt er geen enkele creatine voor je. En creatine-supplementen met allerlei troep toegevoegd zullen je nooit kunnen laten weten of het nu creatine is wat werkt of dat er iets anders is. Moet je maar eens kijken naar de lijst ingrediënten van no-xplode... sure je gaat vast wel ergens iets van "merken", maar hoe weet je of het de creatine is ?
 
Niet alleen het beste, maar de enige keuze die iemand zou moeten maken die voor het eerst met creatine begint. Als creatine monohydraat niet voor je werkt werkt er geen enkele creatine voor je. En creatine-supplementen met allerlei troep toegevoegd zullen je nooit kunnen laten weten of het nu creatine is wat werkt of dat er iets anders is. Moet je maar eens kijken naar de lijst ingrediënten van no-xplode... sure je gaat vast wel ergens iets van "merken", maar hoe weet je of het de creatine is ?
Idd heb ook zoiets, ik heb ook NO-explode maar ik voel me dan gewoon zwaar opgefokt en energiek... met die monohydraat krijg ik een lekker vol gevoel en het gaat net allemaal wat makkelijker lijkt het :) terwijl bij de NO-explode ik eigenlijk geen idee heb van hoe ik me voel :P
 
De vraag is: is creatine altijd het zelfde? Nee. Er is kwaliteitsverschil. Als het uit China komt weet je nooit 100% zeker wat er in zit. Dat kan alleen wanneer alle grondstoffen getest en gecertificeerd zijn.
Daarnaast is mijn mening dat een goede kwaliteit zuivere monohydrate nog altijd het beste is....

Creatine op zich is nauwelijks te verbeteren. Je kan het wel beter laten werken. Daarom bieden wij het aan al enkelvoudig product (100%), maar ook in capsules als Creatine ProElite. Zelfde kwaliteit creatine, maar de werking wordt geoptimaliseerd door andere bijgevoegde ingredienten...
Wil je weten hoe? Lees dan het stukje op onze informatie site:

http://www.berrydemeyonline.nl/voedingssupplementen/blog/Willem-Koert/Spieropbouw/31/
 
kijk even op de sites van sponsoren:

- bodyenfitshop.nl
- bodylab.nl
- xxlnutrition.nl

je kunt kiezen voor gewone creatine monohydrate of creapure.

Sponsoren van wat? van dit forum? Zal gelijk even een kijkje nemen...


Niemand verder ervaring met 1 van die 2 producten?

Thanks voor alle tips trouwens!
 
Sponsoren van wat? van dit forum? Zal gelijk even een kijkje nemen...


Niemand verder ervaring met 1 van die 2 producten?

Thanks voor alle tips trouwens!


Beide zijn creatine monohydraat .. er is geen noemenswaardig verschil tussen de twee.
 
Kheb zelf ook de Creapure Creatine Monohydraat :)
ik ook & de ultimate creatine voor eens af te wisselen ;) nu staat de di malaat aan 9,90 euros voor 500 gr dus kzou eens een potje halen :D
 
gewoon creatine monohydrate.. ik zou voor olimp kiezen ;)
 
Creatine monohydrate aangevuld met een leuke no-booster wat citrulinne en klaar
 
Ik gebruik "gewoon" Creapure en die werkt bij mij als een malle!
 
Back
Naar boven