| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | welke de betere weightgainer van de 2? hallo ik vroeg mij af welke de betere weightgainer voor mij zou zijn van deze 2? - BODYBUILDING MASS van Body & Fit Sportsnutrition Per dosering van 250 gram (5 scoops): -50,0 gram spieropbouwende eiwitten -175 gram koolhydraten -938 calorieën of - LEAN MASS van Body & Fit Sportsnutrition Per serving van 75 gram: ⇒26,50 gram Pure Whey ⇒48,50 gram Pure Koolhydraten ⇒Minder als 1 gram vet heeft iemand hier misschien ook ervaring mee? Welke van de 2 zouden jullie mij aanraden? stats: -19 jaar -1.88m -75kg -vet% ?? mvg |
| | |
| | #2 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 |
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | en heb ej hiervoor ook argumenten? |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 6 | ik ben een complex carb gainer fan.... mixt makkelijk, smaakt goed, ben er goed mee aangekomen en ben nix tot bijna nix in vet gestegen.... wat wil je nog meer...
__________________ IM WAITING FOR THE PLACEBO TO KICK IN DeE-MaSsIvE Gebruik Nu: Now - Adam NutraPlanet - L Glutamine XXL Nutrition - Complex Carb Gainer XXL Nutrition - Protein 80 On - Fish Oil W8 op: Nieuwe Get Diesel - Nos Ether Get Diesel - Trib Test Xtreme Ik Nam 5 RPM pillen in... Wachte een uurtje, maar had tog geen zin... dus ben maar gaan slapen |
| | |
| | #5 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | ja
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Kan ik enkel maar beamen
__________________ Current Stack: XXL Whey Instant XXL Pro 80 XXL Complex Carb Gainer Omega-3 Multi Scivation Xtend |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 0 | ok bedankt voor de reacties! Laatst aangepast door Baas P : Gisteren om 12:53. |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | reacties! |
| | |