| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Vraagjes
Ben nu al een half jaartje bezig en wil dit gaan bestellen: http://www.xxlnutrition.nl/home.php?...690e7e9bfc74f7 & http://www.xxlnutrition.nl/home.php?...product&id=207 Hoelang ga je gemiddeld met 2,5 kg whey toekomen, ik weeg nu 70 (1,80m)? Dextrose helpt dit veel en is de taurine die er bij zit "schadelijk"? MVG |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Vraagjes
ligt eraan hoeveel shakes je per dag neemt, ik geloof 30 gram per shake dus als je 3 per dag neemt 3x30=90 met 4 trainingen per week is 4x90= 360 1 pot is 2500gr / 360 = ongeveer 7 weken dextro helpt omdat na je training je glycogeen spiegel laag is en door dextrose word deze weer bijgevuld zodat je eiwitten niet hiervoor gebruikt worden met 3 shakes heb je er 1 s'ochtends voor ontbijt 1 na de training(eerst dextrose) en s'avonds 1 |
| | |
| | #3 | |
Stats: Karma: | Re: Vraagjes
Citaat:
| |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
yep, je gebruikt best iedere dag 3 shakes en niet vergeten om goed te eten op die dagen want trainen = spierafbraak en rust en eten = spierherstel en spiergroei. een tip: neem voor het slapen gaan trage eiwitten vb: platte kaas/kwark met weinig vet en eventueel een handje cashew noten(= gezonde vetten). groeten |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vraagjes
Gast, drie shakes per dag?! Op trainingsdagen een shake bij het ontbijt en voor of na de training. Op niet trainingsdagen alleen een shake bij je ontbijt en de rest van je eiwitten haal je uit hoogwaardige eiwitbronnen (mager vlees, melk, kwark, vis etc.).
|
| | |
| | #6 |
Ik heb toch al behoorlijk resultaat met mijn voedingsschema waarin 3 shakes whey per dag zitten en voor de rest eet ik behoorlijk veel hoogwaardige eiwitten
|
| | |
| | #7 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
tuurlijk kan je ook al je eiwitten uit je shakes halen maar dit is niet zo gezond en bovendien zeer kostelijk. Zeker als je bij je ouders woont en ze zijn tegen shakes zoals de meeste ouders. | |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
maar ik haal zeker niet al mijn eiwitten uit mijn shakes ik eet ook veel kip, mager vlees, kwark, etc. samen met goede vetten (niet te veel) en koolhydraten maar ik ga niet ontkennen dat het tamelijk duur is maar met een grote pot 100% whey van optimum nutrition doe ik 1 maand en deze kost 69€. | |
| | |
| | #9 |
| * * * Commitment * * * Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg 9% Karma: | Re: Vraagjes
wat is je doelstelling, want met jou stats neem je dan niet beter een weight gainer? en als je voeding oke is heb je al die shakes niet per se nodig
__________________ Tays:"Eat like a King, Work like a Slave, Sleep like a Baby, Look like a god" |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
ik kan 's avond wel niet echt veel eten, "pijn in maag" heb je anders nog tips ofzo. Had eens een schema gekregen van iemand in de fitnes en daarin stonden 3 shakes 's morgens 's middags en 's avonds. in 4 maanden merk ik wel dat ik al in spiermassa ben bijgekomen. ik train 3 maal per week en lopen doe ik ook op niet trainingsdagen. | |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
Ik weeg 70kilo ben 1,80 BP: 5 x 75 BF: 12-15%..? | |
| | |
| | #12 |
| * * * Commitment * * * Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg 9% Karma: | Re: Vraagjes
en je doel ivm gewicht, spieren, power,...
__________________ Tays:"Eat like a King, Work like a Slave, Sleep like a Baby, Look like a god" |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
wat is je doelstelling, want met jou stats neem je dan niet beter een weight gainer? en als je voeding oke is heb je al die shakes niet per se nodig Maar zal ik dan niet teveel vet bijkrijgen door een weight gainer? Daar heb ik schrik van!!!!!!!!! | |
| | |
| | #14 |
Doel is gewoon massa, moet niet droog zijn 10-12% maar gewoon veel massa... Dus dan zou ik die whey bestellen: 4dagen training = 3*30 = 90 3dagen geen training = 2*20 = 40 per week -> 90 *4 + 40 * 3 = 460 2500 / 460 = +- 5 Dus kom ik dan met 2,5 kilo toe voor 5 weken? + wat zijn nog vrij goede (niet al te dure) supplementen? Dextrose? |
| | |
| | #15 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
onzin, eiwitten uit shakes is goedkoper dan eiwitten uit bv kipfilet of biefstuk. | |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
|
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Iedere dag 2 shakes en goede voeding. 1 maand dus
| | #18 |
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| vraagjes |
| Topic opties | |