| | |
| High on Meth |
Post je vreetschema toch maar even, wat gratis tips zijn nooit kwaad, natuurlijk! Qua supplementen zijn een goede multi vitamine en whey shake de 'vereisten'. Daarnaast is creatine een arrdig goedje, al zul je hiervoor wel je voeding eerst op orde moeten hebben wil je er iets van merken. Ik snap dat je een 'quick fix' wilt hebben, en dat voeding een beetje saai klinkt, maar er bestaat nou eenmaal niets anabolers dan voeding. Vreet als een paard en gij zult groeien! |
|
| | |
| Cool Novice Lid sinds: Apr 2006 Stats: M |
Nou, hier komt het... Ontbijt (7.00) Een groot bord magere yoghurt of halfvolle melk met een laagje (= ca. 5 eetlepels muesli evt met extra rozijnen) of een groot bord zelfgemaakte pap met evt. rozijnen, halfvolle melk (bv havermout, brinta) of 3 volkoren boterhammen besmeerd met halvarine en belegd met kaas/vleeswaren en zoet beleg een melkproduct (bv. Karnemelk, halfvolle melk, magere kwark, Optimel etc.) je kan bij alle 3 nemen: Een stuk fruit kop kruiden)thee; water/spa 500 Tussen Door (10.00) 2 belegde boterhammen met magere vleeswaren en 1x kaas flesje water 500 cc / spa of koffie thee 200 200 Brood maaltijd (13.00) 3 volkoren boterhammen besmeerd met dieethalvarine en belegd met 1x zoet; rest vleeswaren of een eitje op brood of vis (proberen!!!) en beleg het tegelijk met tomaat/uitjes, komkommer, augurk etc.) bidon water stuk fruit of sap water 500 cc Tussen Door (15.30) 2 volkoren boterhammen besmeerd met dieethalvarine en belegd met magere vleeswaren en 1x zoet 500 cc water / thee 160 17.30-19.00 TrainingFitness – Conditioneel ca. 30 min. HF 130-150 Krachttraining ca. 60 min. Alleen water drinken; alleen als je je duizelig voelt slokjes sportdrank 6-8% koolhydraten - Na sporten 150 ml melk hv 2 eetlepels weyproteinen 250 cc water Warme maaltijd (20.00) Stukje mager vlees, vis of vleesvervanger ca. 100-125 gram (witte vis mag meer) 4 opscheplepels pasta/rijst of 4 aardappels 4 of meer opscheplepels groente bereid met 1 eetlepel vloeibaar olie of vloeibaar bak en braadvet zo mogelijk 1 bakje salade of rauwkost evt. met dressing bv lepeltje yoghurtdressing Tussen Door (21.30) melkproduct met 3 el. Muesli stuk fruit Dit eetschema is samen gesteld door iemand die ook professionele sporters begeleid. Dus denk dat dit wel goed zit. |
|
| | |
| Cool Novice Lid sinds: Apr 2006 Stats: M |
Qua supplumenten zat ik trouwens te denken aan: NO-Xplode http://www.xxlnutrition.nl/home.php?...product&id=145 Mega Grow http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=42 |
|
| | |
| High on Meth |
Als je doel is om massa te bouwen (aan te komen), kun je het volgende hanteren: - Ga boven je dagelijks calorische behoefte zitten, dat houdt in dat je meer gaat consumeren dan dat je daadwerkelijk verbruikt. Dit overschot ga je nodig hebben ![]() - Verdeel dit over zo'n zes-zeven maaltijden per dag. - Neem voordat je gaat tukken een trage eiwitbron, zoals een bakje magere kwark. In die acht uur slaap wil je natuurlijk wel iets hebben om die spieren aan het werk te zetten ![]() - Neem vervolgens 's ochtends ook een whey shake, aangezien dit snel opgenomen wordt. Je hebt een hele tijd geteerd op dat bakje kwark, dus er mag snel wat eiwitten naar binnen (dit staat even los van je ontbijt) Verder zou je wat meer kunnen varieren met groente, gevolgelte, vette vis, vlees, aardappels, rijst, pasta ga zo maar door. En houd je qua whey proteine aan de servings zoals die op de verpakking staan vermeld. Volgens mij is twee eetlepels whey poeder namelijk vrij weinig. Lees eens wat door de stickies in de voedingssectie, daar staat een boel nuttige shizzl tussen. SUcces met groeien dude |
|
| | ||
| Cool Novice | Citaat:
Als je toch met creatine zou beginnen. Ik heb mooie resultaten geboekt met creavitargo. Gewoon creatine monohydraat vond ik minder effectief... | |
|
| | ||
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
| |
|