| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: |
hey, ik heb altijd geleerd "voor het slapen gaan bakje kwark , trage eiwitten leuk leuk" nu staat er op mijn pot cell builder pro van bodylab : op trainingsdagen : Voor het slapengaan samenstelling van dit product : Creatine ethyl ester malaat , Glutamine AKG , wat ingrediënten voor betere opname zoals insuline-activator, het is dezelfde formule als BSN Cellmass. nu vraag ik mij af : toch kwark houden en gewoon Cell builder na de training. of cell builder&kwark dank bij voorbaat
__________________ student&Athlete @ Catholic University Leuven department Kortrijk. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: voor het slapen...crea of kwark?
Yep
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: voor het slapen...crea of kwark?
genoteerd. 6gr CEEM op een trainingsdag zal wel al volstaan zeker en kwark voor slapengaan en smorgens op niet trainings dag ook 3gr CEEM. sluiten die topic ^^
__________________ student&Athlete @ Catholic University Leuven department Kortrijk. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| kwark?, slapen...crea |
| Topic opties | |
| |