| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: jul 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Vraagje, Ik train nu al 2 jaar en na mijn training neem ik direct een carbo drank omdat ze mijg eezgd heben dat je na uw traingin direct snelle khoolidraten nodig heb, is er een vervang van die carbo drank ? zoals druivesap ofzo ?? graag andere oplossingen want die carbo drankjes maken mij falliet (soryr voor schrijffouten ) ! xx |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Vervanging van Cabro drank
Zelf een carbo drank maken van: dextrose, maltodextrine en water Makkelijk, goedkoop alleen minder lekker.
__________________ Face Ripping Happiness |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
neem gewoon vitargo na het trainen of tijdens kan ook..
|
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: okt 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Vitargo! Shake met aminozuren en dextrose.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Vitargo in combinatie met een eiwitpoeder zoals isopure of 1 naar eigen keuze...
|
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vervanging van Cabro drank
of een banaan
__________________ no gloves no belt no fancy machines no nothin just you and the squat rack in a cold and lonely basement.......... REAL BODYBUILDING BB Boeken en tijdschriften te koop kijk even op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/#post2214516 |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Het ging de TS juist om het geld, dan lijkt mij vitargo geen goed alternatief. :shut:
__________________ Face Ripping Happiness |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Vervanging van Cabro drank
|
| | |
| | #9 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: Vervanging van Cabro drank
of in de Aldi of Lidl winkelen
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Vervanging van Cabro drank
banaan
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| calorien, carbo, herstel |
| Topic opties | |
| |