| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: ![]() ![]() | De ultieme mood booster stack!!!
5HTP (Serotonine verhogen) Mucuna pruriens (Dopamine verhogen) Pharmagaba of picamillon (GABA verhogen) L Theanine + Magnesium (Om tolerantie te voorkomen) EGCG (Aromatic L-amino acid decarboxylase onderdrukken wat ervoor zorgt dat er genoeg 5HTP en LDOPA in de hersenen komt en niet in het lichaam word omgezet) Allemaal natuurlijk stoffen en compleet veilig en potentieel als de meest effectieve combinatie voor het verbeteren van de gemoedstoestand, stress te verminderen etc. Wie probeert hem? Laatst aangepast door MeDieViL : ma 8 mrt 2010 om 19:19 |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: De ultieme mood booster stack!!!
jij ?
|
| | |
| | #3 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
idd. Heel lovend over een bepaalde mix en het dan zelf niet proberen
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: ![]() ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Zelf houd ik me monenteel met andere dingen bezig zoals trivastal, wil liever problemen vermijden door bepaalde interacties. ---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ---------- Gwn wat research doen over de individuele ingredienten van die stack, allemaal veilig, neuroprotectief en andere voordelen (geen reden het niet te proberen dus ).
Laatst aangepast door MeDieViL : ma 8 mrt 2010 om 17:30 |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Niemandsland. Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m87 97kg 18% Karma: ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Als iemand het ff door elkaar mieterd koop ik het wel ben erg gestressed tegenwoordig
__________________ Violence, mayhem, assault, murder, WilliamSB. |
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Stuur maar op naar mijn postbus.
__________________ Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Adon1s Ga nou eerst maar trainen knul. |
| | |
| | #7 |
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: ![]() ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Oh ja nog een waarschuwing voor degene die antidepressiva slikken, 5HTP verhoogt de hoeveelheid serotonine en kan in combo met antidepressiva serotonine syndroom veroorzaken. ---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ---------- http://www.ergo-log.com/mucunatest.html |
| | |
| | #8 |
Geef de site maar waar ik die zooi kan bestellen.
| | |
| | #9 |
| Massive Warrior | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Ik denk dat je hier een gouden handeltje hebt MeDieVil.
__________________ ...De meeste mensen zijn gemiddeld, sommige zelfs ronduit minderwaardig; maar ze zijn allemaal heel gevoelig voor de hogere concentratie energie of talent in de bovengemiddelde mens. Hebben zij geen beschikking over datgene wat licht geeft in jou, dan jij ook niet. Ze hebben geen talent voor bewondering, alleen voor slavernij en afgunst... - Tommy Wieringa |
| | |
| | #10 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: limburg Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
spuit gewoon test, wordt je nog buff van ook
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #11 |
ok hoef ik dan niet te trainen?
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Ik gebruik nu van dat lijstje: EGCG, L-Theanine en Magnesium. Daarnaast Ashwagandha, Rhodiola, ALCAR, Choline Citraat en zo nu en dan GABA. Merk persoonlijk wel iets, maar het valt tegen. Gelukkig heb ik alles redelijk goedkoop kunnen krijgen. Murcuna is trouwens ook een perfecte libido-booster. Ben van plan om binnekort Ultima- Omega Sports te stacken met Piracetam, lees veel goede ervaringen over deze combo. Wat is trouwens het verschil tussen PharmaGaba en normale Gaba? Kan de eerste beter door de BBB? ---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ---------- Voor bodybuild doeleinden hoef je deze supplementen niet te pakken ![]() Cognitief gezien zijn ze wel interessant. |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
Als je aan de combo mucuna, 5HTP and picamillon toevoegt ga je er normaal zeker wel iets van merken, dan verhoog je serotonine, dopamine en GABA tegelijk wat een synergetisch effect heeft. Laatst aangepast door MeDieViL : ma 8 mrt 2010 om 17:56 | |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
5HTP lijkt me een gevaarlijk goedje als je het langere perioden gebruikt, meen dat het je eigen serotonine productie platlegt. Klopt dit ook? En wat vind je trouwens van Ultima, dat product krijgt ongelofelijke reviews op de Amerikaanse boards? En wat is je mening van aniracetam t.o.v. piracetam (oa. kost- effectiviteit). Je weet er volgens mij meer af dan de gemiddelde psychiater als ik je posts zo lees | |
| | |
| | #16 | |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: Bij je mama in bed =D Geslacht: M
Stats: 1m82 87kg 13% Karma: ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Citaat:
waar haal dat? pm tnx | |
| | |
| | #17 | |
Citaat:
Serotonine productie zal 5HTP niet platleggen, wel kan het ervoor zorgen dat de serotonine receptoren minder gevoelig worden bij chronish gebruik, gwn tolerantie eigenlijk wat niet schadelijk is en je kan dat voorkomen door te cyclen om de paar weken. Ook dient daar de magnesium and ltheanine voor, NMDA antagonisme zorgt ervoor dat dopamine en serotine receptoren niet ongevoelig worden en gaat dus zo tolerantie tegen, hoe sterk magnesium en ltheanine hierin precies zijn weet ik niet, de combo van beide met regelmatig cyclen is dus de beste optie. Ultima ken ik niet, wat voor ingredienten zitten daar in? Zoiezo is het zelf samenstellen van een sup mix veel beter dan van die commerciele sups te kopen. Piracetam is vrij mild, ook goedkoop dus zijn prijs wel waard, aniracetam zelf geen ervaring mee. De aniracetam nefiracetam combo ziet er wel veelbelovend uit, alleen is nefi dan weer enorm duur. | |
| | |
| | #18 | |
| Eat your damn oatmeal! Aangemeld: sep 2008 Locatie: 010 Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 2m03 104kg - Karma: ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Citaat:
__________________ Kewattus? Kebabbus! | |
| | |
| | #19 | ||
Citaat:
Citaat:
Enige nadeel is de lage dosering PEA, twijfel of dat ook maar enig effect heeft bij 375 mg. Als je deze stack zelf wilt samenstellen ben je wss het dubbele kwijt, iemand had een tijdje geleden een lijstje waaruit bleek dat als je als consument alles in bulk moest kopen zeker $100 kwijt bent. | ||
| | |
| | #20 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 45 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: De ultieme mood booster stack!!!
Citaat:
waarom niet booze, blow and a blowjob... ?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| booster, mood, stack!!!, ultieme |
| Topic opties | |
| |