MuscleMeat

tribulus voor 21ste ?

Bezoekers in dit topic

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
4.552
Waardering
342
Lengte
1m85
Vroeg me af of natuurlijke testosteron supplementen ook kwaad konden voor je groei etc en dus tribulus voor je 21e want ben 19 jaar.
 
Laatst bewerkt:
je hebt t nergens voor nodig op je 19e....
En t lijkt me stug dat je van tribulus groei problemen en dergelijke krijgt... geen anabolen side effects iig...

misschien kan iemand anders hier meer info over geven want k weet t zelf ook niet 100%
 
kun je rustig nemen. het werkt toch niet.
 
Ja heb dit gratis gekregen dus ja.
Is en blijft hormonen troep maar aan de andere kant van simpel supplementje kan je toch geen problemen krijgen :S
 
Doet je niks, is ook geen hormonen troep. Het beweert je test level natuurlijk op te krikken, bullshit, misschien als je 90 bent. Je hebt het nu niet eens nodig, je barst nog van de test.

Je kan het gerust proberen, kan zeker geen kwaad.
 
ah ok bedankt :)
 
beetje offtopic vraag ondertussen.
Dus elk testosteron supplement wat natuurlijke ingredienten heeft en geen AS is is dus altijd veilig zeg maar ?

Mja dnek idd dat ik het neit ga gebruiken maar wil het toch even weten.
 
tribulus werkt niet. en als je die shit gewoon in de shop kan kopen. en je bent niet overgevoelig voor een bepaald iets. nix aan de hand. maja als je overgevoelig bent voor caffine. dan is no xplode ook gevaarlijk voor je.. dus neej, mak neit uit.
 
beetje offtopic vraag ondertussen.
Dus elk testosteron supplement wat natuurlijke ingredienten heeft en geen AS is is dus altijd veilig zeg maar ?

Mja dnek idd dat ik het neit ga gebruiken maar wil het toch even weten.

Veilig als je het met mate en verantwoordelijk gebruikt. Imo laat de tribulus links liggen. Ten eerste is de werking van het spul erg omstreden en op je 19de zijn je test levels sky high maak daar goed gebruik van.
 
Wil niet zeggen dat je nu een 10 capsules op ee ndag moet nemen, hou je wel aan de gebruiksaanwijzing !!! ( je weet ooit maar nooit)

Verder lig thet ook een klein beetje of ze 750 mg per capsule zijn of 1000 Mg
 
Back
Naar boven