XXL Nutrition

Tribulus Terrestris

Bezoekers in dit topic

Promilleken

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
11
Waardering
0
hey iedereen,

heeft er soms iemand ervaring met dit product -> Tribulus Terrestris

het zou schijnt de aanmaak van eigen testosteron tot 30% verhogen

werkt dit echt of is het gewoon een placebo ?
 
als je mijn mening wil

brol brol brol brol
 
sommige tribulus schijnen wel goed te werken als je kijkt naar enkele reviews van enkele goede producten:
-http://www.1fast400.com/product_reviews.php?products_id=631
-http://www.1fast400.com/product_reviews.php?products_id=509

van deze 2 heb ik ook op andere sites gekeken en die waren er ook heel enthousiast over. Maar de meeste gebruiken het vaak na een kuur.
 
Ik gebruik het ook in mijn nakuur. Het test. verhogende effect geloof ik niet zo, het vaatverwijdende effect van tribulus vind ik interessanter.

Van tribulus moet je geen wonderen verwachten, maar het is de moeite waard om eens uit te proberen als je wat geld over hebt.
 
marcos zei:
sommige tribulus schijnen wel goed te werken als je kijkt naar enkele reviews van enkele goede producten:
-http://www.1fast400.com/product_reviews.php?products_id=631
-http://www.1fast400.com/product_reviews.php?products_id=509

van deze 2 heb ik ook op andere sites gekeken en die waren er ook heel enthousiast over. Maar de meeste gebruiken het vaak na een kuur.

Ja, klopt inderdaad. Er zijn maar een aantal tribulus die echt schijnen te werken. Dat zijn o.a. Vitrix, endotest, anabolic-matrix :p . Ik heb de eerste en de derde gisteren besteld :D
Het merendeel van de tribulus doen niets wat ze beloven helaas. Het meeste is gewoon rotzooi. En die in Nederland te verkrijgen zijn, zijn helemaal rotzooi. Vandaar ook dat de meeste mensen een slecht beeld hebben van tribulus omdat ze producten hebben gebruikt waarin uberhaupt geen tribulus in zit of waar te weinig van de werkzame stof in zit.
Ik ben benieuw of ik naast een verhoogd libido :p nog een krachttoename of verhoogde energie zal hebben.
 
Smoothmold zei:
Ja, klopt inderdaad. Er zijn maar een aantal tribulus die echt schijnen te werken. Dat zijn o.a. Vitrix, endotest, anabolic-matrix :p . Ik heb de eerste en de derde gisteren besteld :D
Het merendeel van de tribulus doen niets wat ze beloven helaas. Het meeste is gewoon rotzooi. En die in Nederland te verkrijgen zijn, zijn helemaal rotzooi. Vandaar ook dat de meeste mensen een slecht beeld hebben van tribulus omdat ze producten hebben gebruikt waarin uberhaupt geen tribulus in zit of waar te weinig van de werkzame stof in zit.
Ik ben benieuw of ik naast een verhoogd libido :p nog een krachttoename of verhoogde energie zal hebben.

Ja, laat het ons ook maar weten wat je ervaringen zijn met deze producten
succes
 
naja ik ging nog steeds goed op 3000 mg TT


dus ja :D


Maar ik ben echt de enige hier :(
 
en hoe zit t met die Super Trianabol.. van Gotic..

heeft iemand daar ervaring mee?

Gotic® Nutrition Super Trianabol bevat per 2 capsules:
Tribulus-Terrestris 1200 mg
Pueraria-Lobata 200 mg
Smilax-Officinalis 100 mg


[Link niet meer beschikbaar]
 
Ryu zei:
naja ik ging nog steeds goed op 3000 mg TT


dus ja :D


Maar ik ben echt de enige hier :(


ff een vraagje.. 3000mg is dat niet teveel.. ik bedoel, het overschot wat je binnenkrijgt plas je toch uit?
 
geen idee BA,


Ik ging er vet goed op!


Snel laten we een tank bouwen van dit beugel elastiekje dat hier ligt!
 
ff zien wat we er mee kunnen.. we kunnen m gebruiken om Murdock mee op te hangen
 
Lauw zei:
Ik gebruik het ook in mijn nakuur. Het test. verhogende effect geloof ik niet zo, het vaatverwijdende effect van tribulus vind ik interessanter.

he gozer,

heb je het al eerder gebruikt in je nakuur? zo ja, van welk merk? want ik wil het inderdaad ook in me nakuur gebruiken om me libido klap een beetje op te vangen ;)

is overigens ook de enige reden waarom tribulus imo nuttig is
 
Latin spirit zei:
he gozer,

heb je het al eerder gebruikt in je nakuur? zo ja, van welk merk? want ik wil het inderdaad ook in me nakuur gebruiken om me libido klap een beetje op te vangen ;)

is overigens ook de enige reden waarom tribulus imo nuttig is

Wat heb je gebruikt? 1-ad of s1?
Dan zou ik kiezen voor Vitrix van Nutrex Research + 6-oxo.
Indien je een AS kuur hebt gedaan of een zwaardere 'prohormoon' zoals M1 dan altijd nolva gebruiken, daarnaast kan je altijd als extra een goed werkende tribulus erbij gebruiken.
 
dacht dat promale van DY heel goed was in nakuur
 
mm, ken ik eerlijk gezegd niet
 
Smoothmold zei:
Wat heb je gebruikt? 1-ad of s1?
Dan zou ik kiezen voor Vitrix van Nutrex Research + 6-oxo.
Indien je een AS kuur hebt gedaan of een zwaardere 'prohormoon' zoals M1 dan altijd nolva gebruiken, daarnaast kan je altijd als extra een goed werkende tribulus erbij gebruiken.

als ik het over kuren heb heb ik het over het echte werk kerel
:D , dus AS

en je hoeft mij niet te vertellen dat ik nolva moet gebruiken haha! maar thanks alsnog kerel, het ging mij alleen puur voor mijn libido, dus de tribulus als ondersteuning bij mijn nakuur
 
is Tribex 500 legaal in belgie ?

mss domme vraag maar het is niet de eerste keer dat de douane iets in beslag neemt van mij

over een paar maanden bestelde ik 'optimum energizer pack' van maximize
en de douane nam het in beslag en ik kon niet meer doen dan afstand nemen van mijn bestelling
het was mijn woord tegen da van die eikels daar

het was tegengehouden door G.A.D. in zaventem
 
ik heb die van bodystore en van maxuvite allebei een potje helemaal op nu. beide merk ik eigenlijk nix meer van. eerste x was met bodystore..ik ging voor 200% (leek wel dope) ..ik was errrrrrrrrrg!!!!tevreden!!! maar nu....2x was het nog 150% en daarna eigenlijk nix meer. nu 2 optjes op en net als crea doe ik het nog wel maar lijkt toch wel of het tussen je oren zit. crea heb ik bijna half jaar profijt van gehad en daarna 3 jaar nix gemerkt zelf. de tribulus was voor mij ook eerder slechter voor de derde been dan beter: tenminste ..ik weet dat ik in de maand dat ik wel crea en trib gebruik dat ik dan minder lang en goed kan nken dan wanneer ik de maand weer zonder doe...dan hou ik het langer vol en beter ook.
 
Back
Naar boven