XXL Nutrition

Tribulus en oestrogeen

Bezoekers in dit topic

great300

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2007
Berichten
2
Waardering
0
Al veel gelezen over tribulus, ook in dit forum. Maar ik mis toch iets
iedereen praat alleen over test boosten. maar alleen tribulus is niet voldoende

zover ik weet speelt t volgende
als de test omhoog gaat, gaat tevens ook de oestrogeen omhoog. resultaat voor massa opbouw = nul,niks
het is niet voor niks dat bij een sterokuurtje ook oestrogeen blokkers worden gebruikt.
na een sterokuur tribilus gebruiken werk heel goed, gewoon omdat de blokkers nog in het bloed zitten.
voor de goede orde: ik gebruik geen steros. de nadelen overstijgen de voordelen, dus daar blijf ik vanaf.
Tribilus schijnt geen bijwerkingen te hebben. (omdat t niet werkt??? de meningen verschillen)

vraag van mij is dus: welk merk tribilus heeft ook iets erbij gedaan om oestrogeen vorming te neutraliseren.
Uiteraard moet de testeron wel ongebonden zijn, maar dat wist iedereen al.
Ook moet het percentage protodioscin zo hoog mogelijk zijn. anders gebeurt nog niks en is t zonde van t geld.

dit kan ik namelijk op geen enkele verpakking lezen, en ook de sites van de fabrikant biedt geen soelaas.

Als iemand deze vraag kan beantwoorden, graaghttp://forum.dutchbodybuilding.com/images/smilies/confused.gif
???
dan kan ik wel iets uitproberen waarvan de kans groot is dat t werkt.
 
tribulus producten zijn ontworpen voor mensen wiens natuurlijjk testosteron lager is dan het optimaal zou kunnen zijn.

Optimaal: mannen tussen de 15-21/23j pieken in natuurlijk testosteron en zullen daarom geen baat hebben bij een tribulus product

mannen boven de 30 j zullen hier wel baat bij hebben vermits hun natuurlijijk testosteron lager is dan optimaal.

Je uitleg van hoe de testosteron en oestrogeen werkt klopt niet helemaal bij gebruik van prohormonen en steroiden.

bart
 
Je kan je geld beter ergens anders aan uitgeven, genoeg betere supplementen te koop.
 
Tribules werkt niet T verhogend en heeft dus ook geen effect op aanverwante zaken.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-tribulus-terrestris-supplementation-115480/

gemiddelde leeftijd in die studie was ongeveer 20 jaar (als ik de abstract goed begrijp), in mijn post haal ik duidelijk aan dat voor iemand tussen de 18-23 jaar dit idd geen effect zal hebben omdat nat. testosteron al hoog is. Voor mensen wiens testosteron lager begint te liggen (mannen boven 30 j) zal dit wel een effect hebben (natuurlijk zal men hierdoor niet positief testen op te hoog T-ratio bepaalt in die studie)

bart
 
Voor mensen die wat ouder zijn werkt het in op de doorbloeding, vandaar makkelijker een erectie, heeft niet met T te maken.
 
Back
Naar boven