AndroidHealthClinic

Tribulus heeft het nut?

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Vroeg me af of het eigenlijk wel nut heeft?

Volgens de verhalen die ik heb gehoord wordt je er alleen maar hitsig van en heeft het weinig tot geen invloed op je spieropbouw.
 
Haha het is troep idd. stick to nutrition.
 
ik heb er redelijk wat mee gepakt.

zat op 10000mg per dag. 10 van die caps.

veel ZMA er bij en proxylon. was een stack van bigcat. 4kg mee gepakt.
 
Dan ben je waarschijnlijk de enigste en als je die andere dingen erbij gebruikt dan weet je nooit of het heeft gewerkt.
 
ik heb er redelijk wat mee gepakt.

zat op 10000mg per dag. 10 van die caps.

veel ZMA er bij en proxylon. was een stack van bigcat. 4kg mee gepakt.


o ok en wat voor voedinschema heb je ervoor gebruikt??
 
Ik heb hier en daar gelezen dat het niet zou werken en dat je er tieten van gaat krijgen. Iemand ervaring hiermee?:p "ohhhh, kelly!!!!" ;)
 
Precies, het is grappig dat mensen soms denken dat supps werken terwijl ze net zo goed de gains uit de voeding en training gehaalt kunnen hebben.
 
o ok en wat voor voedinschema heb je ervoor gebruikt??

geen. beetje kwark hier en daar, beetje kip beetje brood, beetje melk en kaas. thats it.

Vergeet niet dat 6000mg eingelijk het max is wat je perdag mag hebben.

6 weken lang 10000mg knallen is geen pretje hoor.

Btw. ik zeg je helemaal niet dat het nu hierdoor moet komen, kan natuurlijk wel geholpen hebben.
 
geen. beetje kwark hier en daar, beetje kip beetje brood, beetje melk en kaas. thats it.

Vergeet niet dat 6000mg eingelijk het max is wat je perdag mag hebben.

6 weken lang 10000mg knallen is geen pretje hoor.

Btw. ik zeg je helemaal niet dat het nu hierdoor moet komen, kan natuurlijk wel geholpen hebben.

dan loop je te lullen geit
 
Nee, tenzij je al op redelijke leeftijd bent uit bodybuilding oogpunt dan.
 
ach hier zijn al zoveel discussie's over gevoerd. laten we hem maar nie weer aanwakkeren.

dikke zak krijg je er wel van. ( das alweer een kilotje.)

nou dan nog een kg van de zma, een kg van de proxylon en 2 kg van voeding. Nou 's ochtens nog ff kakken, weer een kilo licht, dus hou je 4 kg massa over lol
 
ach hier zijn al zoveel discussie's over gevoerd. laten we hem maar nie weer aanwakkeren.

dikke zak krijg je er wel van. ( das alweer een kilotje.)

nou dan nog een kg van de zma, een kg van de proxylon en 2 kg van voeding. Nou 's ochtens nog ff kakken, weer een kilo licht, dus hou je 4 kg massa over lol

?????????
 
Btw er waren wel meer mensen op dit forum die veel Kilo's gepakt hebben met deze stack. ongv. 1,5 jaar geleden waren er wel meer mensen hier die die stack probeerde..
 
jonge, waarom zou ik er over liegen dan. jij weet niet eens hoe je dit product moet schrijven, slaaptablette

ja idd, jij snapt er niks van :cool:

Btw er waren wel meer mensen op dit forum die veel Kilo's gepakt hebben met deze stack. ongv. 1,5 jaar geleden waren er wel meer mensen hier die die stack probeerde..

1. Tribulus

2. ik begrijp niet dat je een zak hebt van een kilo, je zei dat je Tribulus gebruikte niet andere supplementen, in zma zit zink magnesium en vitamine b6 daar kom je geen 1 kilo van aan en het is meer voor je herstel, proxylon is voor extra kracht en heeft ook bijna niks te maken met extra gewicht aan komen misschien wat vocht.

3. laat die link maar zien van die stacks van die mensen die dat ook gedaan hebben dan.
 
1. Tribulus

2. ik begrijp niet dat je een zak hebt van een kilo, je zei dat je Tribulus gebruikte niet andere supplementen, in zma zit zink magnesium en vitamine b6 daar kom je geen 1 kilo van aan en het is meer voor je herstel, proxylon is voor extra kracht en heeft ook bijna niks te maken met extra gewicht aan komen misschien wat vocht.

3. laat die link maar zien van die stacks van die mensen die dat ook gedaan hebben dan.

zoek die zelf maar op, is van ongv 1,5 tot 2 jaar geleden. Ryu was de eerste die die stack knalde.

Btw jij heb gewoon een vooroordeel. Als het voor mij gewerkt heeft waarom zou ik er dan om liegen :).

En trouwens, Show mij die research van je maar eens dat proxylon voor meer kracht is.
 
zoek die zelf maar op, is van ongv 1,5 tot 2 jaar geleden. Ryu was de eerste die die stack knalde.

Btw jij heb gewoon een vooroordeel. Als het voor mij gewerkt heeft waarom zou ik er dan om liegen :).

En trouwens, Show mij die research van je maar eens dat proxylon voor meer kracht is.

nee heb gevraagd om die topics over 1,5 2 jaar gelden toen je nog geen eens geregistreerd was daarna krijg je van me die links over proxylon
 
tribulus deed niets voor mij maar zma werkte vele malen beter.Ik heb daar toch wat gains mee gemaakt.Niet door het zogenaamde testosteron verhoogdende eigenschap maar doordat ik veel meer uitgerust uit bed kwam waardoor ik beter herstelde.
 
Back
Naar boven