Fitness Seller

Tribulus

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
wil dit gaan halen

nu zit er nog al wat prijs verschil in die producten

bijvoorbeeld body en fitshop leverd voor 16,98 60 caps voor zeggen ze 1 maand elke dag 2 keer 1 cap

maar naast dit eigen merk heb je ook nog andere

van rond de 30 euro voor 60 caps
de samenstelling lijkt het zelfde

wat is jullie advies en ervaring?
 
verspil je geld niet aan de tribulus. waardeloos! Spreek ook uit eigen ervaring.
 
Waardeloos, heb 2 doosjes Tribosten weggeslikt en er totaal NIKS van gemerkt. Je kan beter je geld ergens anders aan uitgeven IMO :D
 
Beter koop je kwark,tonijn, pasta, nootjes, bananen, test, broccolli
 
akiraC zei:
Beter koop je kwark,tonijn, pasta, nootjes, bananen, test, broccolli

Welke van bovenstaande producten hoort niet in dit rijtje thuis... er is maar 1 antwoord mogelijk :D
 
Weggegooid geld, misschien dat er iemand is die er iets van merkte, ik in ieder geval niet!
 
Is je dieet nou al op orde Marky? Al die zooi werkt in ieder geval niet, kan je het geld beteren doneren aan mij.
 
DavyO zei:
Waardeloos, heb 2 doosjes Tribosten weggeslikt en er totaal NIKS van gemerkt. Je kan beter je geld ergens anders aan uitgeven IMO :D


Wat is IMO????????????????????????????????????
 
DavyO zei:
Welke van bovenstaande producten hoort niet in dit rijtje thuis... er is maar 1 antwoord mogelijk :D

mmm de (choco)pasta?:cool:

--

mm ik heb toch dingen gelezen van mensen die wel zeggen dat het bij hun heeft gewerkt

ik bedoel ik denk dat ik wel weinig test in mijn lichaam zoweizo heb. dus kan het mss wel zin hebben

en smoothold met die borst van jou heb jij toch al voldoende ;-)

ik snap niet waarom er zoveel over die spullen word gelult maar ik allemaal reacties krijg waarbij men zegt dat het niks is?
 
En een collega is tegen advies van mij is sinds een week toch begonnen met tribulus. Hij zegt dat hij nog geen vorderingen ermee heeft gemaakt, maar dat hij wel " meer zin in zijn vriendin heeft" . Precies zoals ik het hem voorspeld had :p



Volgende keer pleur ik alles wel in 1 reply :p
 
M@rsel zei:

In My Opinion.



In het verleden heb ik 'lab' tribulus gehad. Ik nam dan ook een zware 'overdosis'. Wat ik merkte was dat ik ongelovelijk aggresief werd en meer gewicht kon pakken. Dit was dan wel ism ZMA.
 
Markywannabee zei:
mmm de (choco)pasta?:cool:

--

mm ik heb toch dingen gelezen van mensen die wel zeggen dat het bij hun heeft gewerkt

ik bedoel ik denk dat ik wel weinig test in mijn lichaam zoweizo heb. dus kan het mss wel zin hebben

en smoothold met die borst van jou heb jij toch al voldoende ;-)

ik snap niet waarom er zoveel over die spullen word gelult maar ik allemaal reacties krijg waarbij men zegt dat het niks is?

:duh: :duh: IK denk niet dat het over chocopasta ging kerel :D

Weinig test in je lichaam ??? Je bent toch niet hoogbejaard. En trouwens Tribulus gaat je test level echt niet omhoog brengen.
 
Hey kom eens wat vaker op het forum marky! En gooi tribulus maar eens in de searchfunctie, na een uurtje lezen zul je die rommel echt niet meer bestellen. Weggegooid geld, daar kom je liever niet zelf achter.
 
Tribulus verhoogt lichaamseigen testosteron niet zoals de verkopers willen laten claimen. Het enige wat het doet is de doorbloeding in je jonge heer verbeteren waardoor je een betere erektie krijgt
 
het zou de aanmaak van test in je eigen testikels of zo verhogen!

mmm ik weet niet en als ik nu HMB koop?
 
Ja, dan heb je de god der anabole werking in hoogsteigen persoon in een potje. Reken maar dat dat zijn geld waard is!
 
gebruik gaba op 10 gram voor het slapen gaan!

das pas testo verhogend !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven