MuscleMeat

tribulus

Bezoekers in dit topic

SanderM

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2006
Berichten
7.437
Waardering
1
ik heb tribulus gekocht: [Link niet meer beschikbaar]
en nou was mijn vraag met hoeveel cl vruchtensap je dat moet innemen? ik weet dat ik er 2 per dag moet doen(ik weeg 72kg).. maar of je meer of minder moet innemen op rust of trainingsdagen?

je zou me heel erg helpen door even te antwoorden :)!

groeten!
 
Als je voortaan eerst even leest dat had je kunnen weten dat je beter iets anders had kunnen pakken inplaats van tribules. Verder maakt het niet uit hoe, wat en waarmee je het inneemt, tribules werkt toch niet.. ;)
 
O mijn God "mars" doe eens niet zo flauw. Kan die jonguh toch ook niet wetuh.
 
wat heb ik hier nou aan? :S

wat moet ik dan WEL kopen? en nou ik het toch heb gekocht kunnen dan niet even volwassen reageren door te vertellen wanneer en met wat ik dat moet innemen? en moet dat op trainingsdagen ook 2 of minder?

ik hoop op een serieuze reactie..
 
SanderM zei:
wat heb ik hier nou aan? :S

wat moet ik dan WEL kopen? en nou ik het toch heb gekocht kunnen dan niet even volwassen reageren door te vertellen wanneer en met wat ik dat moet innemen? en moet dat op trainingsdagen ook 2 of minder?

ik hoop op een serieuze reactie..

Wat wel nuttig is om te kopen zijn proteine shakes en wat multivitamine en eventueel creatine. Tribulus is een product wat niks met de lichaamseigen productie van testosteron doet..
 
Het doet natuurlijk wel IETS, de vraag is alleen of het wat aan spiergroei doet. Daar is geen bewijs voor, maar er is ook geen bewijs dat het niets doet. Het kan wel helpen om je libido te verhogen.
Er zijn wel betere alternatieven als het over suppletie gaat.
 
de een zegt van wel, de ander niet.

ZOu iig tegen de 3000mg aan gaan zitten. 6 of 7 caps per dag
 
lol je moet niet zo op supplementen richten ga eerst een goede voedingsschema maken etc met alleen whey als supplement en daarna misschien wat supplementen erbij nemen.
 
victormor zei:
lol je moet niet zo op supplementen richten ga eerst een goede voedingsschema maken etc met alleen whey als supplement en daarna misschien wat supplementen erbij nemen.

wat een vage avatar heb jij. Ligt het aan mij dat ik het een beetje dubbel zie?
 
Lees dit ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
oke.. whey protein.. maar na de training en voor het slapen gaan moet je die shake dan toch nemen?
 
SanderM zei:
oke.. whey protein.. maar na de training en voor het slapen gaan moet je die shake dan toch nemen?

Whey gewoon na de training. Voor het slapen? Daar zie ik het nut niet van in whey word immers snel opgenomen en daar zijn de uren snachts niet mee gevult. Opteer voor kwark + lijnzaadolie om de opname nog te vertragen.
 
SanderM zei:
ik heb tribulus gekocht: [Link niet meer beschikbaar]
en nou was mijn vraag met hoeveel cl vruchtensap je dat moet innemen? ik weet dat ik er 2 per dag moet doen(ik weeg 72kg).. maar of je meer of minder moet innemen op rust of trainingsdagen?

je zou me heel erg helpen door even te antwoorden :)!

groeten!


Ik heb trouwens hier op dit forum ergens gelezen dat TRIBOSTEN wel een hele goeie moet zijn.
 
Back
Naar boven