MuscleMeat

Tijd om te Bulken !! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Togepie

Novice
Lid geworden
28 mrt 2013
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Beste

ben nu klaar met cutten en het is weer tijd om te bulken en ik kan wel wat hulp gebruiken

Eerst FF wat info ik ben van 84 kg naar 75.7 13.5 % bodyfat 47.1 % Spiermassa tijdens het cutten

Nu is mijn plan droog blijven en spier massa aankomen de volgende supplementen ben ik van plan om te bestellen

Multivit
XXL Nutrition

Waxy Maize
XXL Nutrition

XXL Training Stack
XXL Nutrition = MegaGrow Kers, EAS Watermelon, UNLEASH Pomegranate

Whey Gold Standard
Optimum Nutrition

Omega 3 Lemon Flavor
Swanson Health


Voor mensen die deze combo hebben of vergelijkbare sub's gebruiken wat is de beste consumptie combinatie ?


Naast mijn sub's ga ik ook trainen natuurlijk

1 dag training 1 dag rust

Training = 10 min Interval loopband 16km / 11km
Vervolgens alle spieren van mijn lichaam ( heb een begeleider )
Ik weet niet alle namen maar doe bijna alle oefeningen waarbij ik de apparaten kinesis & Technogym tot mijn beschikking heb

En als laatste ga ik roeien met een manual interval van 10 min waarbij ik minimaal 2000 meter haal


Ik heb met mijn training een zware en een lichtere dag cal verbruik ongeveer per training
Zwaar : 650 / 800
Licht : 400 / 600


Mijn vraag is nu zijn deze supplementen genoeg ? of zijn er paar die overbodig zijn ? Ik let natuurlijk ook met wat ik eet.

Tevens is alle info welkom want ik heb niet zo veel ervaring als jullie

Mijn uiteindelijke doel is Hoge Conditie , Droge Lichaam (8 % FAT ) en goed gespierd niet overdreven geen kast maar atleet dus :)
 
Laatst bewerkt:
ik zou eerder je oefeningen eens beter bekijken en de machines inruilen voor losse gewichten.
 
losse gewichten doe ik ook maar mijn plan is niet super breed worden dat wil ik juist niet !!
 
losse gewichten doe ik ook maar mijn plan is niet super breed worden dat wil ik juist niet !!

voor dat je 'breed' word ben je een paar jaar verder dus ga maar gewoon hard losse gewichten buffelen
 
Prima

en over de supplementen ?
 
Prima

en over de supplementen ?
Je wilt niet breed worden maar je wilt wel een hoop supps kopen?

Zorg je beter niet eerst dat je voedingsschema in orde is?

Multivit kan op zich geen kwaad. Maar die andere supps die je opnoemt haal je perfect uit je voeding.

En nee, je voeding is niet OK. Zolang je niet exact weet wat je elke dag opnieuw binnenkrijgt aan kcal, vet, eiwit en koolhydraten weet je ook niet wat je nog moet bijvoegen met supps.
 
:)

ik heb in 6 weken tijd 8 kg aan vet verloren alleen door voeding zonder training geen toevoeging nada dus als ik roep mijn voeding is ok dan weet ik ook dat het ok is ;) ( tevens hou ik wel bij wat ik allemaal eet )

wat ik alleen wil weten is of er mensen zijn die deze combinatie kwa sub's hebben zo ja wat is de beste gebruik combinatie

En zijn deze sub's te veel of mis ik er een paar
 
:)

ik heb in 6 weken tijd 8 kg aan vet verloren alleen door voeding zonder training geen toevoeging nada dus als ik roep mijn voeding is ok dan weet ik ook dat het ok is ;) ( tevens hou ik wel bij wat ik allemaal eet )

wat ik alleen wil weten is of er mensen zijn die deze combinatie kwa sub's hebben zo ja wat is de beste gebruik combinatie

En zijn deze sub's te veel of mis ik er een paar
Het is onmogelijk om uit de info die jij hebt gegeven af te leiden of dit te veel of te weinig is.

We weten namelijk niet wat je dagelijkse kcal, eiwit, koolhydraten en vet inname is. Zodoende kan ook niet bepaald worden of dit nu TE veel of TE weinig is.

Als je trouwens je voeding op orde hebt, waarom heb je dan deze supps nodig? Wat verwacht je van die sups?
 
Ehm

dan moet ik het zo formuleren dagelijks zonder training moet ik +/- 1900 kal binnen krijgen met de juiste vet,eiwit & Carbs percentage

alleen als ik wil gaan bulken en ga trainen en als ik train doe ik dat intensief !! moet ik meer eiwit binnen krijgen ik weeg nu 75.7 x 2 = 151.4 gram minimaal in 100gram kipfilet zit 20g eiwit dus ruim uitgerekend moet ik elke dag 750 gram kipfilet eten en dit allemaal zonder zout en vet en ditjes en datjes

Onmogelijk is het natuurlijk niet maar verstandig zal ik het niet noemen

ik train dus 4 x per week met een gemiddelde kal verbruik van 600 kom ik op 2400 kal uit boven op de wekelijkse 13300 kal dus in totaal moet ik een hoop gaan eten en als je niet vet wilt aankomen zal het niet smakelijk zijn ;) dus daarom wil het met de juiste sub's aanvullen

Ik heb een speciale schema waarvan de meeste van jullie gelijk zullen roepen nee dit kan niet het is niet goed etc etc maar het werkt ! Maar het zal waarschijnlijk niet bij de velen van jullie werken !!

Ik eet 1 x per dag dat doe ik om 18.00 Ik kook alles met olijfolie en eet bijna maar dan ook bijna nooit fastfood (hanteerde juiste vet,eiwit en carbs verhouding) drinken doe ik de hele dag door water maar niet meer dan 2 liter

dit werkt voor mij want ik werk in de nacht ( zittend )in de ochtend doe ik bijna niets maar nu ga ik trainen dus dat wil ik met sub's aanvullen.


Voor mij is mijn levenskwaliteit veel male belangrijker dan wat mensen van mijn uiterlijk vinden dus daarom ben ik niet zo fanatiek dus ik hoef niet super breed te worden maar een lichaam die er netjes uitziet met een vet percentage van 8 % ( want dat is wat ik normaal gesproken heb gehad ) terug kan krijgen maar dan dit x met een wat meer vollere lichaam
 
Laatst bewerkt:
Dan mag je nogmaals naar je voeding kijken, want er klopt geen zak van. Je eet nu enkel je bmr
 
Ehm

dan moet ik het zo formuleren dagelijks zonder training moet ik +/- 1900 kal binnen krijgen met de juiste vet,eiwit & Carbs percentage

alleen als ik wil gaan bulken en ga trainen en als ik train doe ik dat intensief !! moet ik meer eiwit binnen krijgen ik weeg nu 75.7 x 2 = 151.4 gram minimaal in 100gram kipfilet zit 20g eiwit dus ruim uitgerekend moet ik elke dag 750 gram kipfilet eten en dit allemaal zonder zout en vet en ditjes en datjes


Onmogelijk is het natuurlijk niet maar verstandig zal ik het niet noemen

ik train dus 4 x per week met een gemiddelde kal verbruik van 600 kom ik op 2400 kal uit boven op de wekelijkse 13300 kal dus in totaal moet ik een hoop gaan eten en als je niet vet wilt aankomen zal het niet smakelijk zijn ;) dus daarom wil het met de juiste sub's aanvullen

Ik heb een speciale schema waarvan de meeste van jullie gelijk zullen roepen nee dit kan niet het is niet goed etc etc maar het werkt ! Maar het zal waarschijnlijk niet bij de velen van jullie werken !!

Ik eet 1 x per dag dat doe ik om 18.00 Ik kook alles met olijfolie en eet bijna maar dan ook bijna nooit fastfood

dit werkt voor mij want ik werk in de nacht ( zittend )in de ochtend doe ik bijna niets maar nu ga ik trainen dus dat wil ik met sub's aanvullen


Voor mij is mijn levenskwaliteit veel male belangrijker dan wat mensen van mijn uiterlijk vinden dus daarom ben ik niet zo fanatiek dus ik hoef niet super breed te worden maar een lichaam die er netjes uitziet met een vet percentage van 8 % ( want dat is wat ik normaal gesproken heb gehad ) terug kan krijgen maar dan dit x met een wat meer vollere lichaam :)

Waarom enkel kipfilet? Er zijn nog veel andere zaken waar eiwitten in verwerkt zitten.

Als je bv 2 eieren, wat melk, kipfilet (of tonijn) dagelijks eet ben je al een hoop op weg.

Waarom moet veel eten niet smakelijk zijn? Een bord pasta, wat rijst, aardappelen, brood met pindakaas,... er zijn gigantisch veel gerechten die je kan afwisselen naar je behoefte (en smaak) om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt om bij te komen.

Ik zie in je supp lijst ook nergens een product staan dat focussed op bij te komen? (want je wilt toch bulken?)

Je zegt ook dat je 1 keer eet om 18.00 uur? Dus al je kcal zit in die ene maaltijd? Ontbijt enzo doe je niet aan?

Wat je zegt over schema's klopt volledig. Wat voor de een werkt, werkt niet voor de andere.

Maar heb je dan al eens nagedacht, dat dit bij supplementen juist hetzelfde is? Die supplementen die je noemt kunnen voor de ene persoon veel doen, maar voor jou niets?

Het is duidelijk dat je die supps wilt kopen en dat je geen rekening gaat houden met wat hierboven staat. Geen probleem, zo zijn we allemaal begonnen.

Maar kom binnen een jaar ofzo nog eens kijken naar dit topic. Je zal zien dat je doel makkelijk te bereiken was zonder supps. Vergeet niet dat supps extraatjes zijn. Dus zolang je voeding en dergelijke maar half goed zit, gaan supps je niet verder helpen. Het zijn namelijk geen wondermiddelen :)

Verder heb ik geen ervaring met de supps die je opnoemt. veel succes met het behalen van je doelen!
 
[/COLOR]
Waarom enkel kipfilet? Er zijn nog veel andere zaken waar eiwitten in verwerkt zitten.

Als je bv 2 eieren, wat melk, kipfilet (of tonijn) dagelijks eet ben je al een hoop op weg.

Waarom moet veel eten niet smakelijk zijn? Een bord pasta, wat rijst, aardappelen, brood met pindakaas,... er zijn gigantisch veel gerechten die je kan afwisselen naar je behoefte (en smaak) om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt om bij te komen.

Ik zie in je supp lijst ook nergens een product staan dat focussed op bij te komen? (want je wilt toch bulken?)

Je zegt ook dat je 1 keer eet om 18.00 uur? Dus al je kcal zit in die ene maaltijd? Ontbijt enzo doe je niet aan?

Wat je zegt over schema's klopt volledig. Wat voor de een werkt, werkt niet voor de andere.

Maar heb je dan al eens nagedacht, dat dit bij supplementen juist hetzelfde is? Die supplementen die je noemt kunnen voor de ene persoon veel doen, maar voor jou niets?

Het is duidelijk dat je die supps wilt kopen en dat je geen rekening gaat houden met wat hierboven staat. Geen probleem, zo zijn we allemaal begonnen.

Maar kom binnen een jaar ofzo nog eens kijken naar dit topic. Je zal zien dat je doel makkelijk te bereiken was zonder supps. Vergeet niet dat supps extraatjes zijn. Dus zolang je voeding en dergelijke maar half goed zit, gaan supps je niet verder helpen. Het zijn namelijk geen wondermiddelen :)

Verder heb ik geen ervaring met de supps die je opnoemt. veel succes met het behalen van je doelen!

Tuurlijk meeste van jullie trainen al een tijdje en hebben natuurlijk meer ervaring met dit soort dingen de sub's kosten tegen de 200 euro ik lust het niet en ik wil ze liever niet kopen maar

ik heb eerder getraind zonder sub's met goed eten dus zoals jij dat zegt met eieren en ontbijt met de toegestaande vet dus altijd bijgehouden maar dan ben alleen maar aan vet aangekomen.

ik ben ook niet van plan om jaren lang in de sportschool gewicht te heffen ik ben van 85 naar 75 kg in 6 weken tijd waarvan 8 kg aan vet verloren nu dat ik wat droger ben wil ik proberen om te kijken of het haalbaar is om wat te bulken daarom wil ik dit helemaal aanvullen met alles wat ik nodig heb want ik eet 1 x per dag en daar kan ik ( en wil ik )niets aan veranderen

en ik heb alleen kipfilet opgenoemd als voorbeeld omdat kipfilet een van de goede eiwitbronnen zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
losse gewichten doe ik ook maar mijn plan is niet super breed worden dat wil ik juist niet !!

:roflol: Je klinkt net als een wijf.


Te breed worden is niet eens mogelijk natuurlijk. En als je alleen maar vet aankwam en niet in kracht over spiermassa. Dan is het overduidelijk dat je voeding niet klopte of je traint echt heel slecht. Als je enige merkbare resultaten verwacht binnen "6 weken" dan kan je beter nu meteen stoppen en zou ik de supplementen niet eens aanschaffen. 10-12kg spiermassa in het eerste jaar als beginner is ongeveer de max wat mogelijk is als je alles goed doet.. Iets wat vele niet zullen halen. Met bodybuilding praat je over jaren niet weken of maanden. Misschien is dit het forum wat je zoekt ??? [Link niet meer beschikbaar]

Eerst zorgen dat je resultaten behaalt zonder supplementen. Als je dit niet kan is er gewoon iets verkeerd. Denk ook dat je je onderhoud calorien verkeerd berekent hebt, ik moet zelf al 3300 calorien per dag eten om een halve kilo per week aan te komen. En ik ben een stuk lichter.
 
Dude je verloor in 6 weken 8 kilo? ik weet wel 100% zeker dat dit niet alleen vet is als ik je voedinschema zo zie..
1x per dag eten is het slechtste wat ik ooit gehoren heb..

Zonder een goede voeding zullen die supps niks uithalen
 
Dude je verloor in 6 weken 8 kilo? ik weet wel 100% zeker dat dit niet alleen vet is als ik je voedinschema zo zie..
1x per dag eten is het slechtste wat ik ooit gehoren heb..

Zonder een goede voeding zullen die supps niks uithalen

Haha jullie weten het ook altijd beter he ;) dat jij denkt dat iets niet goed is of niet klopt wilt niet zeggen dat je gelijk hebt ;) als jij het slecht vindt doe je lekker wat anders toch ;)

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 14:27 ----------

:roflol: Je klinkt net als een wijf.


Te breed worden is niet eens mogelijk natuurlijk. En als je alleen maar vet aankwam en niet in kracht over spiermassa. Dan is het overduidelijk dat je voeding niet klopte of je traint echt heel slecht. Als je enige merkbare resultaten verwacht binnen "6 weken" dan kan je beter nu meteen stoppen en zou ik de supplementen niet eens aanschaffen. 10-12kg spiermassa in het eerste jaar als beginner is ongeveer de max wat mogelijk is als je alles goed doet.. Iets wat vele niet zullen halen. Met bodybuilding praat je over jaren niet weken of maanden. Misschien is dit het forum wat je zoekt ??? [Link niet meer beschikbaar]

Eerst zorgen dat je resultaten behaalt zonder supplementen. Als je dit niet kan is er gewoon iets verkeerd. Denk ook dat je je onderhoud calorien verkeerd berekent hebt, ik moet zelf al 3300 calorien per dag eten om een halve kilo per week aan te komen. En ik ben een stuk lichter.

Omdat mensen het zelf niet kunnen zullen ze altijd zeggen U CAN'T DO THAT ! Ik kom er zelf wel uit hier krijg ik alleen maar onzinnege commentaar maar bijna geen antwoord op mijn vragen ;)

Ik post wel before and after foto's over 6 / 8 weken dan zien we het wel toch
 
Haha jullie weten het ook altijd beter he ;) dat jij denkt dat iets niet goed is of niet klopt wilt niet zeggen dat je gelijk hebt ;) als jij het slecht vindt doe je lekker wat anders toch ;)

Als er 4 mensen aangeven dat je voeding niet oke is en jij blijft koppig volhouden, wie denkt er dan dat hij het beter weet.

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik in het begin veel te veel op supplementen heb vertrouwd ipv mn voeding op orde te krijgen. Je vraagt advies en we geven je advies. Maar jij wilt geen advies, je wilt gewoon horen dat je bovenstaande lijst moet bestellen of er nog meer moet bijzetten.

Nogmaals veel succes met het behalen van je doelen.
 
Als er 4 mensen aangeven dat je voeding niet oke is en jij blijft koppig volhouden, wie denkt er dan dat hij het beter weet.

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik in het begin veel te veel op supplementen heb vertrouwd ipv mn voeding op orde te krijgen. Je vraagt advies en we geven je advies. Maar jij wilt geen advies, je wilt gewoon horen dat je bovenstaande lijst moet bestellen of er nog meer moet bijzetten.

Nogmaals veel succes met het behalen van je doelen.

Precies dit
 
Als er 4 mensen aangeven dat je voeding niet oke is en jij blijft koppig volhouden, wie denkt er dan dat hij het beter weet.

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik in het begin veel te veel op supplementen heb vertrouwd ipv mn voeding op orde te krijgen. Je vraagt advies en we geven je advies. Maar jij wilt geen advies, je wilt gewoon horen dat je bovenstaande lijst moet bestellen of er nog meer moet bijzetten.

Nogmaals veel succes met het behalen van je doelen.

Volgens de meeste van jullie was het ook niet haalbaar om binnen 6 weken 10 kg af te vallen waarvan 8 kg aan vet. Er zitten nog steeds mensen tussen die beweren dat het onmogelijk is zoals eerder vermeld dat jij het niet kunt wilt niet zeggen dat ik het niet kan

Veel mensen hier hebben inderdaad commentaar op voeding terwijl ik informatie om subbs vraag maar als ik een training schama vraag had gehad zou ik veel commentaar over subb gebruik krijgen.

Het is waarschijnlijk voor jullie moeilijk om te begrijpen dat mensen belangenrijkere dingen te doen hebben dan hun leven laten rotten jaren lang onder gewichten in fitness centra

Voor mij is mijn levenskwaliteit het belangrijkste wat er is daarom ben ik ook niet bereid om jarenlang dieet en of fitness programma's te volgen

Ik heb een eigen methode ontwikkeld wat voor mij werkt en ben nu droger dan voor heen. En nu ben ik van plan om wat spieren bij te kweken en wilde daar bij mijn eigen methode met sub's ondersteunen en dacht bij me zelf zal ff om advies vragen.

Als ik jullie om advies had gevraagd 6 weken terug was ik nog steeds 85 kg en moest ik zeker kei hard voor trainen ook nog ;) nogmaals dat jullie het niet kunnen wilt niet zeggen dat het mij niet lukt.

Als ik direct wat wilde bestellen had ik dat wel eerder gedaan maar ik ga niet mijn hele leven overhoop gooien en elke komkommer bijhouden die ik eet ;)



ik hoef maar 3/4 kg aan spiermassa aan te komen. lukt het niet ? Dan maar niet ga jij maar je leven lang komkommertjes tellen.
 
Laatst bewerkt:
Als je doel is 3/4 kg aan spiermassa zou ik de supps niet eens bestellen. dat is toch geen 200 euro waard.. maar goed dat moet je zelf weten. Wat meer bescheidenheid zou je overigens goed doen. Negatief praten over mensen die gezond bezig zijn door dagelijks te sporten op een bodybuilding forum.. dan ben je toch echt verkeerd bezig. Je komt ook ontzettend bekrompen over en lijkt een ontzettend negatief beeld te hebben over bodybuilders. Hier dan mijn mening over je supps. Heb ze verdeeld in gezondheid en training. Is wel een belangrijk onderscheid dat je moet maken.

Gezondheid:
multivit: Gewoon een goeie multivitamine. raad hem zelf ook aan.
Omega 3: Goeie kwaliteit omega 3. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt in 1 oogopslag wel goed. maar geen zin om te berekenen. Raad dit altijd aan om te nemen.

Training:
waxy maize starch: onzin. geloof er niet in. Zou het zeker niet kopen. Werking ervan is volgensmij al ontkracht.
XXL training stack: moeilijk te beoordelen aangezien het 3 producten zijn. Ik zou zeggen zoek de individuele reviews op op dutchbodybuilding.com. en beslis zelf of het het waard is. Ik zou persoonlijk zelf een stack maken van creatine, beta-alanine en citruline malaat. (kan van de laatste 2 niet van ervaring spreken maar reviews/onderzoeken zijn sterk)
Whey gold standard Goeie kwaliteit whey maar erg prijzig. Ik zou toch liever gaan voor whey perfection, whey delicious of perfect whey protein. (1ste van body en fitshop, andere 2 van XXL)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven