AndroidHealthClinic

The One van Applied Nutriceuticals

Bezoekers in dit topic

is een prohormoon???

The one™

Name: 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine

Standard: Methyltestosterone

Androgenic: 140

Anabolic: 380

Estrogenic Activity: none

Progestational Activity: none

wel duur zo te zien

kan je beter spuiten

1 capsule is 22,5 mg, de bedoeling is als je onder de 95kg bent om er 3 ED te pakken en als je daarboven zit 4 ED. applied kennende is dit een SUPER product. ben nog aan het twijfelen of ik het ga nemen.

de verbinding lijkt heel erg veel op die van masteron propionate.

BRUUT SPUL!!!

Dit is een soort methyl-testosteron en dat is zeker GEEN supplement. Dit is een anabole steroide, bijna hetzelfde dat als je testosteron spuit, alleen dan nog schadelijker voor o.a. je lever.

Dit is een soort methyl-testosteron en dat is zeker GEEN supplement. Dit is een anabole steroide, bijna hetzelfde dat als je testosteron spuit, alleen dan nog schadelijker voor o.a. je lever.

dit is niet zo lever toxisch hoor....zelfde als masteron..

[Link niet meer beschikbaar] Ze komen ook met een PCT product op de markt.

Sides?? me vriend beneden moet het ook nog doen, aangezien het een methyl achtige sup/anabol is ??

the one vs epistane?? iemand die beide heeft gebruikt en werking kan omschrijven...

aangezien epistane redelijk populair op board is

Laatst bewerkt:
Ik heb een mail gestuurd naar Applied hoe sterk dit spul is, en kreeg maar een minimaal mailtje terug. (Ik vroeg ze hoe sterk dit product is vergeleken met old-school M1T Methyl-1-Testosteron).

"Side effects from the compound are very minimal....nothing like M1T
--
Dirk Tanis, MS Exercise Physiology
and Sport Nutrition, Appalachian
State University

Chief Operating Officer, ANI "

Ik heb een mail gestuurd naar Applied hoe sterk dit spul is, en kreeg maar een minimaal mailtje terug. (Ik vroeg ze hoe sterk dit product is vergeleken met old-school M1T Methyl-1-Testosteron).

"Side effects from the compound are very minimal....nothing like M1T
--
Dirk Tanis, MS Exercise Physiology
and Sport Nutrition, Appalachian
State University

Chief Operating Officer, ANI "

Sterke onderbouwing is dat.

Terug
Naar boven