| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Testosteron boosters
Iedereen heeft er misschien wel eens van gehoord, de testosteron boosters Ze beloven een hoger testosteron Ik heb zelf mijn twijfels hierbij enerzijds omdat mensen niet voor niks AAS gebruiken voor een hoger testosteron Anderzijds belooft dit middel in tegenstelling tot AAS totaal geen bijwerkingen Heeft hier iemand gebruikerservaring mee?
__________________ 1,86 M 100 KG |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Testosteron boosters
http://www.ergogenics.org/supplement196.html allemaal aan de magnesium! als je tribilus, endo etc. bedoelt dan klopt het, werkt niet. en visolie natuurlijk, ben ik nu zo'n 6 weken mee bezig http://www.ergogenics.org/visolie3.html
__________________ Skinnie zoekt een fitnessboy die zijn slaaf wil zijn. Intern mogelijk. Laatst aangepast door skinnie : wo 21 jul 2010 om 13:02 |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 8% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Nou heb der wel ervaring mee, kan moeilijk zeggen of het daadwerkelijk mijn testosteron verhoogde omdat ik dit niet kon testen. Weet wel, de claims die gemaakt worden is marketing anders zou niemand meer aan de aas zitten .Maar ik gebruikte Alpha X, merkte wel dat trainingen lekkerder gingen, sliep elke nacht verdomd lekker, verloor vet en kwam spieren aan. Nadelige was korter lontje, wat opgefokter dan anders en dosis ging na 1ste maand omhoog wat het geen goedkoop spul maakte. Dit alles is natuurlijk wel per persoon verschillend. |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: 1m83 77kg - Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Testoboosters werken niet en zijn te duur.
|
| | |
| | #5 |
| Huge Freak | Re: Testosteron boosters
|
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Testosteron boosters
http://www.xxlnutrition.nl/Get-Diese...core-NEW!-P352 Deze werkt in ieder geval.. ik stond er ook sceptisch tegenover toen iem mij dat aanraadde maar probeerde het toch eens in combinatie met bloedonderzoeken voor en na. Vrij test was 50% gestegen tegenover voor het gebruik. Succes ermee |
| | |
| | #7 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Testosteron boosters
misschien werken ze wel als je testniveau 0 is, of heel laag.... denk dat je met normaal niveau weinig tot niks merkt ---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ---------- Citaat:
__________________ Skinnie zoekt een fitnessboy die zijn slaaf wil zijn. Intern mogelijk. | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m85 83kg 15% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Hoe kan je eigenlijk meten of het werkt of niet?
|
| | |
| | #9 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Bloed laten trekken.
__________________ When you ask a friend if Hellboy is any good, you're not asking if it's any good compared to Mystic River, you're asking if it's any good compared to The Punisher. And my answer would be, on a scale of one to four, if Superman is four, then Hellboy is three and The Punisher is two. In the same way, if American Beauty gets four stars, then The United States of Leland clocks in at about two. |
| | |
| | #10 | ||
| Official Sponsor Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
AAS zijn in de meeste gevallen wel wat ernstiger. Tenzij je niet maalt on chemische castratie. Citaat:
Kris
__________________ No Crap, No Hype! Power Supplements levert alleen supplementen waar je ècht iets aan hebt, met de beste ingrediënten en vrij van onveilige of onbewezen stoffen! Neem geen risico’s met je gezondheid, ga voor het beste, en dat voor een zeer lage prijs. Whey Isolaat (90% eiwit) – 11 smaken, nieuwe heerlijke smaak Citroen en Ananas. Èchte micellaire caseïne – per gram eiwit net zo goedkoop als kwark. Natural Fat Control – vetverlies op een gezonde manier. | ||
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Ben stiekem ook heel benieuwd naar zo'n booster. Maar vraag me echt af of er goed werkende zijn. En zoja, welke?
|
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: 1m83 77kg - Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Denk dat Zink wel helpt
|
| | |
| | #13 | |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m85 83kg 15% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Official Sponsor Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Zink gluconaat poeder (pot van 100 gram) van Life Extension Foundation. Gekocht bij http://www.lifeextension.nl/index.php?page=contact
__________________ No Crap, No Hype! Power Supplements levert alleen supplementen waar je ècht iets aan hebt, met de beste ingrediënten en vrij van onveilige of onbewezen stoffen! Neem geen risico’s met je gezondheid, ga voor het beste, en dat voor een zeer lage prijs. Whey Isolaat (90% eiwit) – 11 smaken, nieuwe heerlijke smaak Citroen en Ananas. Èchte micellaire caseïne – per gram eiwit net zo goedkoop als kwark. Natural Fat Control – vetverlies op een gezonde manier. |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m86 79kg 8% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Supplementen, Dieet, Leefstijl & Testosteron http://www.ergogenics.org/548.html Je hebt maar uit te kiezen. Natuurlijk kloppen niet alle onderzoeken. Best is via pubmed of google science bevestiging te zoeken. Als 5 onderzoeken het bevestigen mag je al vrij zeker zijn. |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2010 Locatie: Merchtem/Brussegem Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 78kg 15% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
nadeel is wel de acne
|
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 1m75 87kg 10% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
Als je wat tijd hebt is dit een interessante podcast over de ingredienten van testboosters. http://www.superhumanradio.com/super...ally-work.html Al zijn veel van die studies wel met een korrel zout te nemen. |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 8% Karma: ![]() | Re: Testosteron boosters
@ fhoc, ik had veel plezier met Alpha X. Maar moet daarbij zeggen dit is per persoon verschillend. Ik ging daar goed op, verloor vet, kwam spieren aan, trainingen gingen beter en sliep verdomd lekker. Dit wel in combi met goede voeding en andere supplementen. Daarintegen een vriend van mij had Alpha X en vond hem tegenvallen. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| boosters, testosteron |
| Topic opties | |
| |