| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: Karma: | testosteron booster welke werkt nu WEL?
welke natuurlijke testosteron booster werkt nu wel? ik lees slechte revieuws over bijna alles, tribulus, testo stings, animal m stak niks schijnt DUIDELIJKE resultaten te geven de gebruiker reviews zeggen vooral; geen toename van spiermassa. Maar zijn er aanwijzingen dat het testosteronniveau stijgt? (dit hoeft dus niet te betekenen meer spiermassa, ik ben daar zelf ook niet in geintreseerd!) en welke natuurlijke anti oestrogene middelen werken (dus hebben effect op de oestrogeen spiegels, bewijs van meer spiermassa is voor mij niet van belang). gr! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Brabant Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: testosteron booster welke werkt nu WEL?
wat is je doel dan?
|
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: testosteron booster welke werkt nu WEL?
Blue Up vinnek wel leuk Heb die toen samen met Testo-Sting genomen en voelde wel een toename qua kracht ... zeker in het begin
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: testosteron booster welke werkt nu WEL?
allemaal rotzooi
__________________ They call me Superman 1.85m 92.5kg |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Na mijn nieuwe project, ga ik wel een keer een testje doen wat een testobooster voor effect heeft op de wat oudere bb-er op een periode van 6-8 weken Als ik het ga testen maak ik denk ik een soort stack van verschillende boosters maar wil me eerst eens wat in lezen
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) - Lid van Team XXL Nutrition. |
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: testosteron booster welke werkt nu WEL?
Het is nogal persoonsafhankelijk en zeker afhankelijk van je lever etc ... Maakt mij niet uit wat er nu nog na mij gepost gaat worden, ik voelde het verschil ... psychisch of niet, kwam het door de boosters of niet ... ik heb er gains mee gemaakt op de barbell en dumbell wat resulteerde in gains qua massa
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Long Jack, ook wel Eurycoma Longifolia, ook wel Tongkat Ali genoemd. Dat werkt 100%.
|
| | |
| | #8 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
blue up stackers t
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
|
| | |
| | #10 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #11 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: testosteron booster welke werkt nu WEL?
Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- LOG Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #12 |
| | |
| | #13 |
het gaat erom dat ik als duursporter misschien bij meerdaagse wedstrijden er baat bij heb? een verhoogd testosteron gehalte geeft een veel betere recup |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
niet te duur en werkt gewoon (nee, je zal niet gelijk massa pakken ik krijg er energie van en ben opgewekter linkje linkje
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T Laatst aangepast door sanca : do 8 feb 2007 om 14:57 | |
| | |
| | #15 |
ik geloof helemaal niets van die onderzoeken, puur door de fabrikant in elkaar gezet. ik ken nagenoeg niemand die baat heeft met testosting. dan geloof ik meer van ergogenics die gepubliceerd heeft over de tongkat ali en ook de protodioscin.
|
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: tussen ° en + Geslacht: M
Heb je zelf ervaring met Tongkat? Zo ja, waaraan merkte je het dan het meest?
__________________ Citius, Altius, Fortius "I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Die Niederlande Geslacht: M
hoge dosis st. janskruid
|
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Horny goat weed. Nooit geprobeert, maar is zelfs te verkrijgen bij De Tuinen en is goedkoper om te testen dan Testo Stink |
| | |
| | #19 |
| Novice Aangemeld: jan 2006 Locatie: Brugge Geslacht: M
Stats: Karma: |
Wat bij mij zeer goed werkt is Novedex van Gaspari Nutrition. De eerste 2 weken neem ik 3 capsules voor het slapen, vanaf week drie 4 capsules. Deze "booster" zou ik aanbevelen... |
| | |
| | #20 |
dit bevat dezelfde ingredienten? N1-T Universal De testesteronbooster van Universal N1-T is een compleet en effectieve pro-testosteronformule die de kracht van drie speciale extracten bevat, namelijk: Tribulus (protodioscin), Longjack (Eurypeptides) en Avena (avenacosides A & B). Deze combinatie van ingredienten in N1-T hebben in echte klinische testen met mannen een bijna verdubbeling van het testosterongehalte laten zien. Het verhoogde niet alleen het testosteron maar ook het IGF-1 level en cortisol levels. Door de verhoging van het vrije testosteron kunnen athleten betere resultaten verwachten. Het LongJack 400 complex bevat LJ-100, het hoogstwaardigste longjack extract welke verkrijgbaar is dat 22% EuryPeptides™, 40% glyco saponins en 30% polysacharides bevat. Dit verhoogt het vrije testosterongehalte. Het gebruikte Tribulus is gestandariseerd voor 60% sterol saponins en tevens 20% protodioscin, wat helpt het LH hormoon te verhogen en daarmee het haalbare testosteron niveau. Krachttoename en de drive te gaan trainen neemt toe wat de spiermassa uiteraard ten goede komt. N1-T™ bevat ook Bioperine® wat de werking bevordert en versnelt voor het vrijmaken en verhogen van het testosterongehalte door de andere ingredienten. |
| | |