XXL Nutrition

Testo Sting Log

Bezoekers in dit topic

2Ripped4U

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
18 jan 2005
Berichten
1.329
Waardering
6
Om dit product te testen en ervaringen te delen het 6 tot 8 weken testo sting log!

Heb genoeg in huis voor 8 weken 4 caps per dag. Als ik na 4 weken niets merk verhoog ik de dosis naar 5 tot 6 per dag.

Ik zit misschien niet in de ideale situatie om het te testen aangezien ik al 12 weken aan het cutten ben en nog een week of 5 doorga. Ik zit ronde de 2400 kcal dus echt trainen op kracht en massa opbouwen is er niet meer bij. Ik train 5 dagen per week.

ma: rug, achterkant schouders + cardio 35 min
di: borst, voorkant schouders + cardio 35 min
wo: rust
do: biceps, triceps, onderarmen + 35 min cardio
vrij: zijkant schouders, traps, buik 20 min non stop + 35 min cardio
zat: benen + 35 mi cardio

Kuiten om de dag 3x10 op zitten of staande calf raises. Ik train kracht vrij kort max 30 min omdat ik daarna nog kuiten en cardio moet doen. Al met al meestal tussen 60 en 90 min trainen. Op vrije dagen gooi ik er zo nu en dan een extra cardio dag in van 45 min.

Overige supps
Whey
Pro 80
creatine mono
swole v2
amino caps 2100
zink
vit e
vit c
omega 3&6
Xtreme 2 fatburner
carbo

Zal regelmatig posten! Dit is dag 3 van testo sting.
 
Net het product in huis en ga ook naar de 4 x per dag.
Laat graag weten hoe je lichaam erop regeerd :)

Ik combineer het met SwoleN en Vendetta
 
2ripped4u:

Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuw trainingschema met veel schouder. Dat van jou ziet er best goed uit!


Zou je het mss kunnen doorsturen met de oef. enz?

Bedankt
 
hey ik ben sinds gisteren ook begonnen met de testo,wel in combi met blue up,omdat naar het schijnt de testo alleen niet veel doet,het heeft een 2de test booster nodig,de blue up maakt de testosteron en de testo sting werkt ermee,ik ga het 4 weekje doen op die tijd moet je toch zien of het helpt of niet...
 
prAnkster zei:
2ripped4u:

Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuw trainingschema met veel schouder. Dat van jou ziet er best goed uit!


Zou je het mss kunnen doorsturen met de oefening. enz?

Bedankt

als je toch bezig bent.... :rolleyes:
dan zou ik m ook graag hebben met oefeningen
 
Leuk topic, zal hem blijven volgen, ben wel benieuwd naar dit product..
Posten dus....:cool:
 
Dat is een waslijstje supplementen:), ben eens benieuwd wat Testo Sting gaat geven...
 
Ola,

Eerste reactie na 6,5 dagen. Libido gaat omhoog das 1 ding wat zeker is. Verder nog geen concrete aanwijzingen van een verhoogd test gehalte.

Prankster check je PM.

Jantjuh voor oefeningen en variatie

[Link niet meer beschikbaar]

Als je je schouders opdeelt na een grote spiergroep zoals ik, doe niet teveel! Na borst 5 sets voorkant schouders is max. Zelfde geldt voor achterkant. Voor zijkant doe ik 3 sets up right rows en 3 x dropset side raises. Traps train ik met zijkant.

Ik houd jullie op de hoogte.
 
Dosis verhoogd naar 5 caps per dag. Ik eet 6 x per dag en neem dan bij de eerste 5 een capsule. De laatste maaltijd is een bakkie kwark en zal hoogstwaarschijnlijk de opname beinvloeden.
 
Leuk logje met een natuurlijk product, ben nieuwsgierig;)

Zie dat je een ontiegelijke berg supp's gebruikt, zou je er makkelijk een paar van kunnen schrappen omdat je gainers en dieet producten door elkaar neemt. Waar je wel mee kunt schuiven is de maaltijden, als je wil gainen zou ik er een extra pakken..

Ff je gewicht en vetpercentage checken iedere week.
 
Gainer in de zin van Carbo gebruik ik alleen na tainen 20 gr snelle carbs. Maar ik moet verder omlaag en dus stop ik daar ook mee. Pot is trouwens ook op. Carbo van olimp goedkoop en goeie smaak by the way.

Gebruik creatine/swole om nog mezelf te motiveren en krijg van swole toch altijd wel gruwelijk pumps. Vet percentage houd ik niet echt bij, kijk meer hoe het eruit ziet in de spiegel. Schatting is nu 11% bij 77 kg. Ik kom van de 86 en moet nog verder omlaag om het buikvet weg te krijgen....helaas.
 
en hoegaat het nu ben erg nieuwsgierig
 
lol testo sting, wat ze toch niet allemaal verzinnen
 
2Ripped4U zei:
Gainer in de zin van Carbo gebruik ik alleen na tainen 20 gr snelle carbs. Maar ik moet verder omlaag en dus stop ik daar ook mee. Pot is trouwens ook op. Carbo van olimp goedkoop en goeie smaak by the way.

Gebruik creatine/swole om nog mezelf te motiveren en krijg van swole toch altijd wel gruwelijk pumps. Vet percentage houd ik niet echt bij, kijk meer hoe het eruit ziet in de spiegel. Schatting is nu 11% bij 77 kg. Ik kom van de 86 en moet nog verder omlaag om het buikvet weg te krijgen....helaas.

dit maakt je log niet meer echt representatief, als je enige vroderingen merkt kan(en zal waarschijnlijk) komen van de creatine
 
ironmike86 zei:
hey ik ben sinds gisteren ook begonnen met de testo,wel in combi met blue up,omdat naar het schijnt de testo alleen niet veel doet,het heeft een 2de test booster nodig,de blue up maakt de testosteron en de testo sting werkt ermee,ik ga het 4 weekje doen op die tijd moet je toch zien of het helpt of niet...

Leuk man, volgens mij zijn dat de 2 dingen die ik in m'n nakuur wilde gooien.
 
DBC01 zei:
Leuk man, volgens mij zijn dat de 2 dingen die ik in m'n nakuur wilde gooien.

zeker doen,ik merk nu al dat ik meer energie heb in de gym en ik krijg frequenter een "erectionele stoornis" :D

van kracht voel ik nog niet veel,en dat zal wss ook niet komen omdat ik redelijk laag in kh zit...maar het gaat goed,ik blijf op gewicht en word stilaan droger...
 
gallius zei:
dit maakt je log niet meer echt representatief, als je enige vroderingen merkt kan(en zal waarschijnlijk) komen van de creatine

Ja ik weet het. Maar ik kan de eventuele verschillen in pomp en kracht wel scheiden. Ik reageer nooit zo erg op crea dus tjah we zien wel. Tot op heden nog niets gemerkt. Zit halverwege het eerste doosje. Ik slaap wel wat dieper heb ik het idee. Wordt een paar keer per nacht wakker (door de warmte waarschijnlijk) maar als ik 's ochtends wakker wordt heb ik wel het gevoel uitgerust te zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.
 
Update 12/7

Ik heb nog 2 strips in het eerste doosjes van de 6. Tot op heden niets gemerkt. Zelfs de pumps van creatine en swole blijven een beetje achter. Waarschijnlijk te wijten aan het lage koolydraat gehalte in mijn dieet.

Nog niks gemerkt van testo sting....
 
aanrader dus..

was eigelijk ook wel te verwachten
 
Back
Naar boven