MuscleMeat

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Berichten
193
Waardering
141
Beste leden van Dutchbodybuilding, naar aanleiding van de hier eerder geplaatste labtesten hebben wij de onafhankelijke site supplementlabtest.com opgericht. De bedoeling van deze site is het verzamelen van alle eerder gebeurde testen en ook om toekomstige testen zelf te organiseren.

Wij hebben reeds zelf 2 stikstofanalyses laten uitvoeren op de producten Iron Whey-Arnold series van Muscle Pharm en de Whey Gold Standard van Optimum Nutrition. Zoals u weet is dit nog maar een eerste stap naar zekerheid omtrent de echte inhoud.

Verder is er ook de vraag geweest om producten van Bulkpowders en Myprotein te testen. Wij hopen dit zo snel mogelijk te kunnen doen. Wij staan natuurlijk altijd open voor vragen en tips. U kan via het contactformulier een bericht sturen of het rechtstreeks op de site plaatsen. Er is ook een facebookpagina van de site waarop alle onafhankelijke testen staan.

We hopen samen met u eindelijk meer zekerheid te verkrijgen over alles wat wij als bodybuilders gebruiken ter ondersteuning van onze training en voeding.


Sportieve groeten,


Supplementlabtest team​
 
Laatst bewerkt:
Nice, misschien nog optie om die van powersupplements te testen?
 
Kunnen jullie pro antium van van Ronnie Coleman testen?
 
Voor verdere vragen kan u het contactformulier op de site gebruiken of dit direct op de site plaatsen bij het juiste topic.

Maar in het kort, alles staat open om getest te worden. Het is een kwestie van voldoende vraag hiernaar en donaties.
 
Als een mod OP kan verifiëren zou wel fraai zijn, en gepast (want ik denk dat dit wel serieus veel geïnteresseerden heeft).

Ik ken de lotnummers en vervaldata niet uit mijn hoofd, maar als het wat de Isolaat betreft neerkomt op dat die voor november zou zijn geleverd door B&F dan is dat wel interessant. Ik wil daarbij wel opmerken dat er de garantie moet zijn dat het verifieerbaar moet zijn dat het helemaal via de boekjes gaat en er niet mee gesjoemeld zou kunnen worden (dan zou dit namelijk gelijk kunnen dienen voor eventuele toekomstige afhandelingen wat betreft mensen die veel Isolaat hebben afgenomen afgelopen jaar en daar echt wat mee willen ofzo).

Verder heb ik zelf zeer veel interesse in een test van BulkPowders en myprotein, dit zijn namelijk wel partijen die ik serieus overweeg in de toekomst.

Goed initiatief!
 
Is er toevallig iemand die nog een gesloten pot isolaat perfection heeft met smaak? met expiratie datum vóór 10-2016?
 
Whey kennen we al . Creatine, Omega 3-6-9 etc. nog niet.
 
Vitamine D3. Is daar animo voor?
 
Goed initiatief en goed topic.

Ik zal ook doneren. Sowieso lijkt het me ook wel een goed idee om de isolaat nog eens te testen, zodat het zogenaamde welles-nietes verhaal van B&F nogmaals ontkracht kan worden met feitelijke resultaten.
 
Beste leden van Dutchbodybuilding, naar aanleiding van de hier eerder geplaatste labtesten hebben wij de onafhankelijke site supplementlabtest.com opgericht. De bedoeling van deze site is het verzamelen van alle eerder gebeurde testen en ook om toekomstige testen zelf te organiseren. Wij hebben reeds zelf 2 stikstofanalyses laten uitvoeren op de producten Iron Whey-Arnold series van Muscle Pharm en de Whey Gold Standard van Optimum Nutrition. Deze 2 producten zijn goed uit de test gekomen, maar zoals we nu allemaal weten is dit nog maar een eerste stap naar zekerheid omtrent de echte inhoud. Een lid van dit forum heeft ons ook gecontacteerd. Hij zou nog in het bezit zijn van een eerder getest product en zou dit willen doneren als er voldoende vraag is naar verdere testen hierop. Het gaat om de Isolaat Perfection van het merk Body en Fit (smaak vanille) in een gesloten pouch van 750gram met lot nummer F44428 en vervaldatum 11/2016. Gezien de vorige analyses en de vraag hiernaar leek ons dit een interessant product om nog eens te testen. We hebben natuurlijk donaties nodig om niet alleen een stikstofanalyse te laten uivoeren, maar ook een aminozuuranalyse indien hier vraag naar is. Een stikstofanalyse kan alvast gebeuren voor een kleiner bedrag. Een meting van het koolhydraat- en suikergehalte is ook mogelijk. Verder is er ook de vraag geweest om producten van Bulkpowders en Myprotein te testen. Wij hopen dit zo snel mogelijk te kunnen doen. Wij staan natuurlijk altijd open voor vragen en tips. U kan via het contactformulier een bericht sturen of het rechtstreeks op de site plaatsen. Sinds vandaag is er ook een facebookpagina van de site waarop alle onafhankelijke testen staan. We hopen samen met u eindelijk meer zekerheid te verkrijgen over alles wat wij als bodybuilders gebruiken ter ondersteuning van onze training en voeding. Sportieve groeten, Supplement Labtest team

Nice!
 
Mooi initiatief, ben benieuwd naar hoe het gaat lopen!
 
Whey kennen we al . Creatine, Omega 3-6-9 etc. nog niet.

Ook ik zou graag de verschillende huismerk omega3 preparaten getest willen zien op verontreinigingen en DHA/EPA aandeel (en heb daarvoor alreeds gedoneerd). We weten wat mij betreft nu goed genoeg hoe het v.w.b. eiwitproducten bij B&F er aan toe ging (gaat?) en er zijn volgens de diverse testen prima Nederlandsche alternatieven. Testen van BP en/of MP heeft dan ook wat mij betreft geen prioriteit.
 
Verder heb ik zelf zeer veel interesse in een test van BulkPowders en myprotein, dit zijn namelijk wel partijen die ik serieus overweeg in de toekomst.

Goed initiatief!

+++
 
Bulkpowders en Myprotein lijken mij ook wel interessant om eens te testen.
 
Back
Naar boven