MuscleMeat

supplementenverkiezingen 2006

Bezoekers in dit topic

ricardovr6

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
13 aug 2006
Berichten
452
Waardering
1
Op Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. de grootste site op dit gebied ter wereld, zijn de jaarlijkse supplementenverkiezingen weer gehouden:
1. Beste merk 2006: BSN
2. Beste Muscle Builder BSN NO-Xplode (Cell Mass van BSN werd 2e, Animal Stak2 van Universal derde!)
3. Beste nieuwe merk: USP Labs
4. Beste multi vitamine (2e jaar op rij) Universal Animal Pak
5. Beste creatine product: BSN Cell Mass
6. Beste stikstof product: BSN NO-Xplode

No-Xplode doet het goed :cool:
 
:roflol: :roflol: :roflol:
yeah right, beste supplement, beste merk... volgens mij hebben de winnende merken zich gewoon in die lijst ingekocht.

:kots:
 
Idd. Persoonlijk heb ik geen echt merk als voorkeur.
 
Ik kan vrede hebben met NO-Xplode als winnaar. Maar zo'n lijst is natuurlijk verre van betrouwbaar en eerlijk.
 
Ja de BSN No-Xplode, verbaast me niets.
 
Zal wel weer met geld te maken hebben. Dat No-xplode werkte niet echt geweldig bij mij :rolleyes:
 
Misschien eerste beginnen met eiwit en CEE voor NO-Xplode, niet?
 
Op Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. de grootste site op dit gebied ter wereld, zijn de jaarlijkse supplementenverkiezingen weer gehouden:
1. Beste merk 2006: BSN
2. Beste Muscle Builder BSN NO-Xplode (Cell Mass van BSN werd 2e, Animal Stak2 van Universal derde!)
3. Beste nieuwe merk: USP Labs
4. Beste multi vitamine (2e jaar op rij) Universal Animal Pak
5. Beste creatine product: BSN Cell Mass
6. Beste stikstof product: BSN NO-Xplode

No-Xplode doet het goed :cool:

:oud:

klik ;)
 
is dit niet van 2005? vorig jaar was no-xplode ook de winnaar
 
wat is dit nou weer voor een replay?

ik post mijn thread eerder als die van jou, en ga jij neerzetten old. jij hebt alles erop staan, dat is het verschil

Had niet gekeken naar de datum, dacht dat je het net gepost had :roflol:
 
En van vorig jaar... zoals ik al gepost had.

hij heeft het over alles niet alleen over no-xplode, dit is van dit jaar, boeit mij nou wat ze vorig jaar hadden, dit is van nu
 
Whaha ... een 'onafhankelijke' contest op een commerciele site, waarbij de winnaars tevens sponsors zijn :roflol:

Je hoeft maar op het winnende product te klikken en direct te bestellen via de site:thumbs:
 
Back
Naar boven