| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 |
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #42 |
| Super Administrator | Added.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #43 |
| Official Sponsor Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Omdat ik er bekend om sta dat ik complete kogelstoot-ranglijsten uit mijn hoofd ken. Jaap
__________________ 2500 gram (90%~93% eiwit) Whey Isolaat €48,90 / €45,90 bij 3 stuks 200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks |
| | |
| | #44 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #45 |
| Ripped Bodybuilder | Ik heb een tijdje geleden ook wat reviews toegevoegd, in het verleden heb ik heel wat slechte en goede supplementen gebruikt. Wat er voor mijn part ook nog bij mag: Supercharge van Labrada Animal Pack van Universal Xtend van Sci Viation Muscle Milk en Cytogainer van Cytosport En nog wat andere waar ik nu niet opkom maar die post ik later wel. |
| | |
| | #46 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Een review zoals hier de eerste: DutchBodybuilding.com Reviews - CellMass vind ik dus echt geen review... dit geeft een valse weergave. Hoe kun je nu een product reviewen als je het niet hebt gebruikt? Als iedereen zo'n reviews plaatst zal het leuk worden. |
| | |
| | #47 | ||
| Super Administrator | Citaat:
Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | ||
| | |
| | #48 |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Mag ook toegevoegd worden : ![]() Optimum BCAA 1000 Caps
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #49 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | hoe doe je zon plaatje?? anders horsepower even toevoegen? |
| | |
| | #50 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Komt er ook een ranglijst per "doel"...? Bijvoorbeeld top vd whey producten, top vd creatines, top vd vetverbranders. |
| | |
| | #51 |
| Ripped Bodybuilder | JW en BAM zouden er feitelijk ook bijmogen.
__________________ KARMABOLIC |
| | |
| | #52 |
| Super Administrator | Die is er al. Als je gewoon de categorieen aanklikt op de hoofdpagina krijg je zo een ranking per categorie te zien.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |