| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Super thanks, Ben erg blij met deze vooruitgang. Ik heb al schepen met geld verbrand aan supplementen. Op de eiwitten & massgainer na heb ik verders geen noemens waardige resultaten met andere supplementen. En daardoor ook gestop met het kopen ervan. Ik hoop op deze manier beter inzicht te krijgen wat wel en wat niet werkt. En in de toekomst toch maar weer eens wat aan te schaffen. |
| | |
| | #22 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Kan deze toegevoegd worden? Die gebruik ik op het moment ben er erg tevreden over en wil dit ook wel in een review zetten. ![]() XXL no nonsense nutrition
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Zeer lekker zeg, dit gaat heel wat toekomstig opzoekwerk besparen Kan deze misschien toegevoegd worden? ![]() XXL no nonsense nutrition |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. |
| | |
| | #25 |
| Ripped Bodybuilder |
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Goed idee, ik vroeg me al af wat de best whey merk is op dit moment, misschien kan ik via deze ranglijst daar achterkomen strakst.
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. |
| | |
| | #27 |
| Super Administrator | Bericht aan iedereen: niet bang zijn om een reactie achter te laten hé, blijft een beetje rustig daar
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #28 |
| Official Sponsor | De Kre-Alkalyn Creatine van EFX graag toevoegen. Wordt veel verkocht and people just keep coming back for more! SportFood.nl voor sportvoeding
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #30 |
| Super Administrator | Bedankt voor de suggesties, momenteel wordt er weer gewerkt aan de reviewsectie maar later zullen deze toegvoegd worden
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #31 | |
| Super Administrator | Ben klaar met het onderhoud. Reviews is nu uit beta en er zijn ook enkele nieuwe features toegevoegd. Citaat:
@sebasH: ik zal 1 product per dag plaatsen dus de andere doe ik morgen en overmorgen
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #32 |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Animal Flex van universal mag zeker toegevoegd worden. ![]() Beste joint support die er is.
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #33 |
| Cool Novice | mijn review van Biotest - Tribex (blue) een testobooster
__________________ Shut Up And Train! |
| | |
| | #34 | |
| Super Administrator | Citaat:
ps: graag review plaatsen als je een product laat toevoegen, tnx.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #35 |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Thanks, has been done.
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #36 | |
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | relaxt dit.
__________________ 1 januari 2008 107 kg, bf ?% 13 feb 2008 101.8 kg bf?% 11 maart 2008 96.6 kg bf rond de 18%? 17 maart 2008 95.3 kg bf rond de 16%? 30 maart 2008 94.2 kg bf rond de 15.8%? 13 april 2008 93.1 kg bf rond de 11% 24 april 2008 91.4 kg bf rond de ?% 1.80cm |
| | |
| | #38 |
| Official Sponsor Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Toevoeging
__________________ 2500 gram (90%~93% eiwit) Whey Isolaat €48,90 / €45,90 bij 3 stuks 200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks |
| | |
| | #39 | |
| | |
| | #40 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tryptofaan
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |