| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Heb me nog een potje op de kop kunnen tikken. Is nog goed tot januari 2013. Komen we gelijk bij mijn eerste vraag : IK geloof dat die mannen (nve) in 2004 zijn gestopt met het maken van stackers met efedra, hoe kan dit potje dan nog goed zijn tot en met 2013? Maken ze dat product dan toch nog of? Men 2de vraag is devolgende, mijn potje ziet er als volgt uit (samenstelling:ephedra extract,kolanut extract,white willow bark en chromium picolinate) : ![]() Deze paarse variant kende ik niet, is dit dan de laatste versie geweest? ( ze hebben met op mijn gym vertelt dat ik moet opletten met namaak, vandaar!) Dit is eigenlijk de versie die ik verwacht had ![]() Mss zijn er hier nog ervaren stacker gebruikers die mij dit haarfijn kunnen uitleggen? ![]() Was er hier op het forum niet iemand die dergelijke producten testte op zijn werk ? (labo). Laatst aangepast door TheLordTaketh : di 16 mrt 2010 om 09:21 |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Niemandsland. Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m87 97kg 18% Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Ik had wel die paarse..
__________________ Violence, mayhem, assault, murder, WilliamSB. |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
in je samenstelling zit chromium picolinate => http://www.ergogenics.org/chr.html |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Niemandsland. Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m87 97kg 18% Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Tja van roken krijg je ook kanker, er zijn zoveel dingen die niet goed voor je zijn.
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m85 105kg 10% Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Gezond boereverstand gebruiken. Niet te hoge dosis en als je hartkloppingen krijgt ermee stoppen.
|
| | |
| | #6 |
+1
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Voor zover ik weet wordt dit nog gewoon geproduceerd hoor. Bij mij op de sportschool staat dit althans al jaren gewoon op de plank te koop... Is trouwens ook de paarse. |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
|
| | |
| | #9 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
Als de inspectie komt gaat er ineens een heel assortiment (waaronder deze stackers) snel snel achter het hoekje een vuilniszak in die even weggestopt wordt onder de trap aodat de inpectie deze niet kan / weet te vinden voor controle. Sportschool weet dus best dat dit niet echt mag, maar verkoopt ze toch gewoon. Soms staan ze niet op de plank, maar als je er dan naar vraagt worden ze gewoon tevoorschijn gehaald vanachter een deurtje. Lang leve de cowboys van de sportscholen! Haha | |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
toffe gym daar.Maar zou nve die echt nog maken? Of hebben die stackers zo'n lange houdbaarheidsdatum? | |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
Ik vermoed dat productie nog doorgaat daar die stackers daar gewoon altijd staan en er ook nog steeds van tijd tot tijd nieuwe leveringen gebeuren... | |
| | |
| | #12 |
Ze worden wel nagemaakt, stacker 2 lite e.d. Zelfde shit maar duuuuuur
| | |
| | #13 |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Ziet er betrouwbaar uit.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. Laatst aangepast door Pietje1983 : vr 19 mrt 2010 om 08:13 |
| | |
| | #14 |
Iemand die mij kan uitleggen hoe het kan dat men potje dan nog goed is tot 2013? Maken ze het echt nog of is het gewoon zo lang gebruiksgoed? |
| | |
| | #15 |
Ik zal eens kijken wat er op mijn pot staat,
| | |
| | #16 |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Zijn het zulke kleine lettertjes?
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #17 |
Hey sorry guys, was het helemaal vergeten. Zal nog even kijken vanavond
| | |
| | #18 |
|
| | |
| | #19 |
Haha rustig he, vanavond hoor je het.
| | |
| | #20 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: ![]() | Re: Stacker 2 met efedra gekocht, vraagje hierover!
Citaat:
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! BP 1*160 SQ 1*140 (begonnen 29.12.09) DL 1*165 (begonnen 03.03.10) MP 1*95 - - - Op naar de 500 totaal - - - en nee, de MP tel ik daar niet bij! Huub Spetterschijt bonkst de bankdrukkert. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| efedra, gekocht, hierover!, stacker, vraagje |
| Topic opties | |
| |