MuscleMeat

Aankondiging Sportfood stopt op DBB

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Beste DBB'ers,

Na 9 jaar DBB sponsorship neemt Sportfood op 1 mei afscheid van dit mooie forum.
We gaan ons merk RAW IRON verder als betrouwbaar en kwaliteitsmerk in de markt zetten en gaan ons meer richten op wedstrijden- en atleten sponsorship. Dan moet je keuzes maken (budget) en we hebben gekozen om het DBB avontuur af te sluiten.

Persoonlijk blijf ik (Bas) uiteraard als privé persoon DBB dagelijks bezoeken want het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan!:D

Als tip kan ik nog meegeven om heel kritisch te blijven want er zijn helaas nogal wat misstanden in supplementenland. De mooiste overwinning van DBB is toch wel het blootleggen van een deel van deze misstanden geweest!:thumb:

Om onze sponsorship positief af te sluiten hierbij nog één keer een kortingscode van 10% voor op alle RAW IRON producten. De code is: RAW1 (geldig tot 31 juli)

Bedankt Big T en alle atleten voor de mooie tijd op DBB en jullie vertrouwen in Sportfood en RAW IRON en we houden zeker contact!:lifter:

Sportieve groeten, Bas
 
Spijtig om te horen! Wens jullie ig veel succes met jullie verdere doelen. En ik blijf gewoon af en toe bestellen hoor :D
 
Jammer om te horen, Sportfood was toch wel een vaste waarde op Dbb, succes met de nieuwe ingeslagen richting !!
 
Jammer om te horen, Sportfood was toch wel een vaste waarde op Dbb, succes met de nieuwe ingeslagen richting !!

Thanks Sanca! We hebben er ook heel lang over gedaan om dit besluit te nemen omdat we als het ware ''opgegroeid'' zijn met DBB. We blijven de Bodybuilding- en krachtsport uiteraard trouw alleen nu op een iets andere wijze!;)
 
Laatst bewerkt:
Jammer om te horen, Sportfood was toch wel een vaste waarde op Dbb, succes met de nieuwe ingeslagen richting !!
Daar sluit ik me bij aan.
Jullie hebben hier nooit zo in de spotlights gestaan omdat jullie niet alle aandacht tot jullie eiste zoals een andere sponsor dat destijds wel deed. Dat is natuurlijk jammer maar dat siert jullie wel. Heb Sportfood altijd (en nog steeds) als een betrouwbaar bedrijf ervaren.
 
Succes verder Sportfood!
 
Daar sluit ik me bij aan.
Jullie hebben hier nooit zo in de spotlights gestaan omdat jullie niet alle aandacht tot jullie eiste zoals een andere sponsor dat destijds wel deed. Dat is natuurlijk jammer maar dat siert jullie wel. Heb Sportfood altijd (en nog steeds) als een betrouwbaar bedrijf ervaren.

Thanks kerel!
We hebben er inderdaad altijd voor gekozen om zuiver te zijn m.b.t. posts, reviews en producten. Daarmee trek je inderdaad minder aandacht, maar is wel de manier waarop we zaken willen doen.;)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------


:thumb:

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Succes verder Sportfood!

Thanks Mike!:)
 
Succes verder, zie vast het een ander op facebook voorbij komen.
 
Bedankt voor alle jaren sponsoring en zo het mee opbouwen van de Bb community en sport Bas! Jullie zijn altijd een betrouwbare partner geweest en ik hoop dat de SF shop nog lang mag groeien en voortbestaan :)
 
Veel succes verder Sportfood !
 
Bedankt voor alle jaren sponsoring en zo het mee opbouwen van de Bb community en sport Bas! Jullie zijn altijd een betrouwbare partner geweest en ik hoop dat de SF shop nog lang mag groeien en voortbestaan :)

Thanks chief, jij uiteraard succes met het uitbouwen van DBB, maar we zie elkaar nog privé regelmatig op DBB. Moet alleen nog even een goede nickname bedenken!:)

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------


Thanks Punjab!:lifter:

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Veel succes verder Sportfood !

Thanks Ray!:flexgrin:
 
OO NVM daar is ie..
tof dat je gewoon blijft posten man :cool:
 
Aah jammer, spijtig om te horen. Jullie zijn een goed en mooi, betrouwbaar merk. Geen gekke schreeuwerige verpakkingen, schreeuwerige atleten (begin daar ook aub niet aan) of andere testofreaks maar echt gericht "sportfood" zonder poespas. Dat kan ik erg aan jullie waarderen. Jammer dat jullie afscsheid nemen, veel sterkte met de nieuwe weg! Soms is iets achter laten en een nieuwe weg inslaan, wel de beste keus.
how-to-expand-my-comfort-zone.jpg

Ps. dat biedt plek voor B&F :D :D:D haha
 
Aah jammer, spijtig om te horen. Jullie zijn een goed en mooi, betrouwbaar merk. Geen gekke schreeuwerige verpakkingen, schreeuwerige atleten (begin daar ook aub niet aan) of andere testofreaks maar echt gericht "sportfood" zonder poespas. Dat kan ik erg aan jullie waarderen. Jammer dat jullie afscsheid nemen, veel sterkte met de nieuwe weg! Soms is iets achter laten en een nieuwe weg inslaan, wel de beste keus.
http://www.startofhappiness.com/wp-content/uploads/2012/06/how-to-expand-my-comfort-zone.jpg
Ps. dat biedt plek voor B&F :D :D:D haha

Haha, thanks kerel! Weet je zeker dat je de plek zo wilt opvullen?!:D
 
Thanks chief, jij uiteraard succes met het uitbouwen van DBB, maar we zie elkaar nog privé regelmatig op DBB. Moet alleen nog even een goede nickname bedenken!:)

Ik geef je hierbij toestemming om de naam "anonimnyysportfood" te gebruiken :
 
Thanks chief, jij uiteraard succes met het uitbouwen van DBB, maar we zie elkaar nog privé regelmatig op DBB. Moet alleen nog even een goede nickname bedenken!:)


Voor wat gratis supps mag je mijn nickname overnemen. Exclusief alle mooie vrouwen die het met zich meebrengt uiteraard, die moet je zelf verdienen.
 
Back
Naar boven