| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #101 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 38 | |
| | |
| | #102 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik heb een aantal dagen geleden wat producten bij Sportsfood besteld, en heb ze vanochtend binnenkregen [lekker snel dus]. De postbode kwam wel vroeg aan de deur, mja moest ooit een keer opstaan natuurlijk Ik had besteld: Instantized Whey van Inner Armour, vanille smaak Weightgainer van Prolab N-large2, choco smaak Vochtafdrijver van Aquaflex De bak met weightgainer was de laatste die ze hadden dus kreeg er een leuke korting op, en er zat een xl t-shirt bij. Ik ben zeer tevreden over de smaak en oplosbaarheid. In melk smaakt het bijna als een echte shake. [per 100g: Proteine, 34,2g. Carb, 56,5g. Fat, 3,9g] Bij de Whey zat ook een T-shirt bij, en een proefpakketje van 30 kauwtabletten Creatine Mono. In water vond ik het nog goed te drinken, en in melk was het gewoon lekker, het is goed oplosbaar en ik hoop dat het product goede resultaten gaat tonen :0. De gratis kauwtabletten van creatine mono die ik heb gekregen heb ik na het trainen vanmiddag meteen maar eens geprobeert. Ik vind ze best lekker en gewoon erg makkelijk, misschien ga ik ze nog bestellen. Ik heb tevens een proefzakje choco-smaak gekregen van dezelfde whey inner-armour. Om eerlijk te zijn vond ik deze toch weer iets minder lekker, de oplosbaarheid is natuurlijk even goed als die van de vanillesmaak De vochtafdrijver heb ik nog niet geprobeert, ik zal een post maken erover zodra ik ermee bezig ben [pas na 1-2 weken gebruik waarschijnlijk]
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #103 |
| Huge Freak | Ik heb die goedkope Whey besteld van 39 euro, de vanille smaak. Is die een beetje te zuipen?
__________________ 1,79m 102 kg Deadlift: 260 kg Squat: 210 kg Bench: 152,5 kg PP: 110 kg Loglift: 115 kg Stones: 150 kg 1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse) 3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall) http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm |
| | |
| | #104 | |
| Official Sponsor | Citaat:
Laat maar weten wat je er van vindt RubenSossa als je hem morgen of overmorgen binnenkrijgt!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #105 |
| Huge Freak | Heb via creditcard besteld voor 13.00u. Krijg ik m dan normaal gesproken morgen binnen?
__________________ 1,79m 102 kg Deadlift: 260 kg Squat: 210 kg Bench: 152,5 kg PP: 110 kg Loglift: 115 kg Stones: 150 kg 1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse) 3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall) http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm |
| | |
| | #106 | |
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #107 |
| Huge Freak | Heb net m'n bestelling binnengekregen en heb gelijk een shake-je gemaakt met de vanille whey van Best Body. Oordeel: best lekker, erg romig, maar dat vind ik geen probleem. Om eerlijk te zeggen niet de lekkerste whey die ik tot nu toe geproefd heb, maar voor de prijs van 39 euro erg aangenaam en goed genoeg. Heb ook een proefmonster van de whey van Inner Armour erbij gekregen, dus die zal ik snel ook ff proeven. Bedankt nog hiervoor! Ik ben over het algemeen erg tevreden!
| | |
| | #108 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Die premium pro 3 componenten lijkt me wel interessant, zeker omdat de eiwit behoefte bij de wat jongere niet helemaal direct naar de training is wat veel mensen toch wel denken... dus... kun je mij de samenstelling van het product geven? De waardes bedoel ik daar dus mee?! |
| | |
| | #109 | |
Eiwitten die bestaan uit meedere componenten (dus niet alleen whey) worden inderdaad vaak erg onderschat.
| | |
| | #110 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Hallo ik heb een vraagje, gister heb ik m'n eerste bestelling gedaan: Whey+creatine mono+ multivitaminen. Nu is mijn vraag; kan ik die whey en creatine in 1 shake achter over slaan of moet het allebei apart en moet er een periode tussen zitten? Ik heb nog geen ervaring met supplementen dus daarom mijn vraag |
| | |
| | #111 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Wat zijn de verzendkosten |
| | |
| | #112 | |
| Monstrous Giant | Citaat:
Je wilt die dingen mengen? | |
| | |
| | #113 | |
Karma Power: 38 | Citaat:
Ik meng mn whey & creatine ook hoor | |
| | |
| | #114 | |
@ Fireman. Verzendkosten zijn simpel- tot € 50 is 4,95, boven € 50 is gratis (in Nederland)
| | |
| | #115 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Yes ik heb net alles ontvangen, ik ga zo even me eerste shakeje maken edit: de whey mengen in melk met een lepel was niet zo geslaagd, veel klonten. Volgende keer maar proberen of ik het met iets kan shaken. Hij proefte wel heerlijk moet ik zeggen, proeft net als nesquick, alleen mengt dit iets lastiger Laatst aangepast door manofsteel : 7 July 2006 om 20:28. |
| | |
| | #116 | |
Dat is geen instanized whey. Instanized whey, zoals onze Inner Armour whey kun je bij wijze van spreken nog met een vork mengen zonder klonten. De Best Body mengt ook perfect, maar moet je iets meer moeite voor doen; dus met een shakebeker of blender. Je komt een heel eind met een lepel maar dan moet je eerst de poeder in een beker doen, kleine beetje melk erbij en roeren totdat je een klontvrij papje krijgt. Dan de rest van de melk er langzaam bij doen terwijl je blijft roeren en voila! Voorkeur gaat echter uit naar shakebeker of blender.; minder moeite, geen klonten whatsoever, luchtiger met een klein schuimkraagje Succes ermee!
| | |
| | #117 |
| Official Sponsor | Goeie dag allemaal, Wij hebben een nieuw product aan ons assortiment toegevoegd: Kre-Alkalyn. Het product bestaat al een tijdje maar we hadden eerst wat twijfels over de toegevoegde waarde van dit product t.o.v. een eenvoudige Creatine Monohydraat. Na 6 weken het zelf gebruikt te hebben kan ik niet anders concluderen dan dat dit toch een waardevolle toevoeging is op de hele Creatine collectie. Ik zal het hele verkooppraatje hier achterwege laten, maar wat me opviel was: - Het bij de eerste training al werkte - Ik tijdens de hele kuur geen vocht vasthield. (vond ik zelf erg prettig zo in de zomer!) - Ik meer vordering heb gemaakt dat bij normale Creatine kuurtjes. De hele uitleg is te lezen op:http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=289 Verder hebben we ook een zgn. Kre-Alkalyn testdrive. Een klein potje, goed voor 10 dagen, voor degenen die eerst willen zien dan geloven. 10 dagen is voldoende om een goed oordeel te krijgen over dit product omdat er geen laadfase nodig is.
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #118 |
| Novice Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Heb je een pm gestuurd over wat info over een paar producten. Gr. Flavor |
| | |
| | #119 | |
| | |
| | #120 | |
Karma Power: 38 | Citaat:
Dan ziet het ernaar uit dat de anhydrox niet meer zal binnekomen zeker als je een vervanger gevonden hebt ? | |
| | |