Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 6 June 2006, 20:01   #81
Advanced Bodybuilder

BoTo's Avatar

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Karma Power: 3 BoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
Ha oke

Goed dat ik dit dan al weet voor m'n volgende keuze .

Wel vrij vervelend dat ik niet weet hoe een chocolade of frambozen shake bevoorbeeld smaken, maarja, wie niet waagt...
BoTo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2006, 21:04   #82
Novice

Leeftijd: 29
Karma Power: 0 pretender is op een gedistingeerde weg
Thumbs up Doh - not :)

Citaat:
Origineel gepost door Mars
Hoi Bas.
Niet dus, gewoon een echte recensie (zeldzaam voor een forum, ik weet het )

Cheers,
P. (alias J.)
pretender is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2006, 14:09   #83
Advanced Bodybuilder

BoTo's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 3 BoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
hupla, vandaag op benchpress goeie 5kg meer kunnen pakken zonder probleem (na 6 dagen inname van 5gr/dag). creatine werkt wel aardig zo te zien ^^
BoTo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 16:04   #84
Novice

Thund3rb33's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht:
Karma Power: 0 Thund3rb33 is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar Thund3rb33
Ok nu ben ik het even kwijt, met die weightgainers. Want in de ene zit weer veel meer koolhydraten en in de andere zitten weer meer protein.

Zo heeft die nieuwe Volume Mass 50/37 (P/K) en bv een Gainer van Prolab 34/57 (P/K). Bijna ongekeerd dus. Wat is nou eigenlijk voor WIE?

PS: Ik zag ook nog op Inner Armour site een gainer staan (Gainer 3000), met als samenstelling 34/56, is dat misschien iets?
Thund3rb33 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 16:58   #85
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Leeftijd: 39
Karma Power: 15
Sportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Thund3rb33
Ok nu ben ik het even kwijt, met die weightgainers. Want in de ene zit weer veel meer koolhydraten en in de andere zitten weer meer protein.

Zo heeft die nieuwe Volume Mass 50/37 (P/K) en bv een Gainer van Prolab 34/57 (P/K). Bijna ongekeerd dus. Wat is nou eigenlijk voor WIE?

PS: Ik zag ook nog op Inner Armour site een gainer staan (Gainer 3000), met als samenstelling 34/56, is dat misschien iets?
Kan me de verwarring voorstellen.
Weightgainers heb je in veel verschillende vormen; met een hoog eiwitten ratio of een wat lager eiwitten ratio.
Je kunt ervan uitgaan dat hoe hoger het eiwitgehalte is, hoe duurder het product. Eiwitten zijn namelijk het duurste ingredient.

Welke het beste bij je past is afhankelijk van de rest van je voedsel patroon. Sommige sporters krijgen voldoende eiwitten binnen door hun voeding, maar missen een stuk koolhydraten/kcal. Voor deze mensen is een goedkopere weightgainer met laag eiwitgehalte prima.
Anderen komen zowel eiwitten als koolhydr. tekort en kunnen gebaat zijn met een gainer met hoger eiwit gehalte.
Gemiddeld genomen is een ratio 35(eiwit)/55 koolhydr. voor de meesten prima.
Onze volume Whey met 50/37 is vooral voor degene die een flinke eiwit aanvulling nodig hebben en ook wat extra kcal.

Het is dus even puzzelen hoe je voeding nu in elkaar zit om daarbij de het beste supplement(=aanvulling) te vinden. Maar ja, er is nog nooit een bodybuilder groot geworden zonder zich in zijn voeding te verdiepen

Succes ermee!

2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95!

Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf.
Sportfood.nl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2006, 20:12   #86
Dutch Bodybuilder

Poewiet's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 4 Poewiet heeft een spectaculair aura over zichPoewiet heeft een spectaculair aura over zichPoewiet heeft een spectaculair aura over zich
Hallo Bas,

Ik heb vrijdag mijn bestelling ontvangen, nogmaals bedankt voor de eerlijke en perfecte service en de extra’s.
Poewiet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:13   #87
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

Karma Power: 38 calcification heeft Karma uitgeschakeld
op 01/06/2006 gestart met anhydrox creatine
(inname op trainingsdagen na de training in mn shake - op rustdagen tussendoor eens in mn shake) (telkens 3à4 gr)
nu 13/06/2006 :al 2kg zwaarder (eetpatroon niet veranderd) krachttoename (benchpress, normaal max 8x 85 nu 8x 90)

waarmee ik gewoon wil zeggen dit supplement liegt niet, jammer dat het uitverkocht is...als pot leeg is ga ik zeker terug voor 'anhydrox'
calcification is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 19:19   #88
Novice

Karma Power: 0 -Edje- is op een gedistingeerde weg
Ik had zaterdag mijn weightgainer en proteinen besteld en vandaag, disdag in huis. Prima bezorging dus !

Er zat zelfs een gratis shirt bij, mijn dank .

Alleen was de deksel van de eiwitten nogal geforceerd en stond een stukje open , met als resultaat dat heel de doos onder de witte poeder zat. Lang leve de PTT
-Edje- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2006, 08:05   #89
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Sportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door -Edje-
Ik had zaterdag mijn weightgainer en proteinen besteld en vandaag, disdag in huis. Prima bezorging dus !

Er zat zelfs een gratis shirt bij, mijn dank .

Alleen was de deksel van de eiwitten nogal geforceerd en stond een stukje open , met als resultaat dat heel de doos onder de witte poeder zat. Lang leve de PTT
Graag gedaan Edje! Hmm, wel balen dat er weer zo gesmeten is met die dozen dat er een pot open is geraakt. Ik heb wel eens gezien hoe dozen alleen al in de auto bij het postkantoor worden gegooid. Echt niet normaal!
Misschien moeten we de deksels nog maar eens extra dicht gaan tapen om dit in de toekomst te voorkomen. Onze excuses hiervoor.

@ Calcification. Zo, dat zijn mooie gains al zo snel! Ben benieuwd naar je ervaring na 6 weken!

Oud 14 June 2006, 17:37   #90
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

op jullie site staat dat de anhydrox uitverkocht is... die komt toch nog weer binnen mag ik hopen é (zo'n toppertje)
Oud 15 June 2006, 19:13   #91
Novice

Geslacht:
Karma Power: 0 j0ep is op een gedistingeerde weg
Wat een toplevering. Afgelopen dinsdagmiddag besteld en geld overgemaakt, nu (donderdag) de 4kg volume whey en zma al in huis. Dit kan niet beter ! Bedankt !
j0ep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2006, 23:47   #92
Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 0 DutchLatino is op een gedistingeerde weg
Ik zat net even op jullie site te kijken en tot mijn verbazing kwam ik geen instone producten meer tegen.
Nou is mijn vraag: Zijn jullie gestopt met het verkopen van instone producten?
DutchLatino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2006, 16:57   #93
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door DutchLatino
Ik zat net even op jullie site te kijken en tot mijn verbazing kwam ik geen instone producten meer tegen.
Nou is mijn vraag: Zijn jullie gestopt met het verkopen van instone producten?
Sorry Dutch Latino, ik had je post even over het hoofd gezien
Ja, je hebt het goed gezien. Wij zijn niet merkgebonden en alleen maar op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding zodat wij en de klant een goede deal krijgen.
Instone producten hebben een prima kwaliteit maar een te hoge prijs.
Wij hebben nu producten met minstens dezelfde (of betere) kwaliteit tegen veel gunstigere prijzen weten te bemachtigen.
Daar hangt misschien niet de grote naam aan, maar is gezien de prijs/kwaliteit verhouding veel interessanter voor zowel ons als voor de klant.

Oud 22 June 2006, 17:18   #94
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

hallo Bas,
en hoe zit het dan met de anhydrox,die staat op jullie site als uitverkocht, niet echt een groot merk maar ben wel tevreden over tot nu toe.
komt dit opnieuw binnen of stoppen jullie daar ook mee?
zou zonde zijn
Oud 22 June 2006, 20:03   #95
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door calcification
hallo Bas,
en hoe zit het dan met de anhydrox,die staat op jullie site als uitverkocht, niet echt een groot merk maar ben wel tevreden over tot nu toe.
komt dit opnieuw binnen of stoppen jullie daar ook mee?
zou zonde zijn
Hou je vast: wereldwijd zijn er bij de producent van de Anhydrox teveel klachten binnengekomen dat de poeder niet goed genoeg oploste in vloeistof waardoor de producent besloten heeft niet meer verder te gaan met de productie hiervan!
Dit is dus een schoolvoorbeeld hoe de eendags nep-bodybuilders het verpesten voor de echte atleten. Is er eindelijk een zeer betaalbare Creatine op de markt die beter aanslaat dan andere Creatines, wordt er gezeurd dat je een keer extra het glas uit moet spoelen. Waar hebben we het in vredesnaam over?!
Wij balen hier ook behoorlijk van, want het was onze onbetwiste bestseller, maar... we hebben niet stilgezeten! Binnen nu en twee weken hebben we een nieuwe Creatine met minimaal dezelfde werking en volgens de eerste verhalen nog betere werking (maar dat wil ik eerst zelf zien).
Je wordt op de hoogte gehouden!

Oud 22 June 2006, 21:17   #96
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

triestig verhaaltje
velen zullen dit met me eens zijn..
Oud 22 June 2006, 22:10   #97
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

We hebben weer een aantal nieuwe producten in ons assortiment:

Allereerst het nog altijd omstreden HMB.
We hebben een tijd gewacht met dit supplement, maar toch genoeg positieve praktijk voorbeelden gezien en gehoord (vooral in combinatie met Creatine) om het nu in ons assortiment op te nemen.
http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=283
en
http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=284

Voor degene met overtollig vochtproblemen is Aquaflex wellicht een uitkomst.
Dit is een natuurlijke vocht afdrijver om het cutten helemaal compleet te maken.

http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=285

Oud 23 June 2006, 21:35   #98
Novice

Thund3rb33's Avatar

Geslacht:
Karma Power: 0 Thund3rb33 is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar Thund3rb33
Vaag hoor van die Anhydrox, ik vond em juist supergoed in water mengen. En dubbel spoelen, juist niet. Beste creatine die ik ooit gehad heb, gaan ze niet meer verkopen pffff! Onbegrijpelijk hoor...
Thund3rb33 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2006, 07:27   #99
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Thund3rb33
Vaag hoor van die Anhydrox, ik vond em juist supergoed in water mengen. En dubbel spoelen, juist niet. Beste creatine die ik ooit gehad heb, gaan ze niet meer verkopen pffff! Onbegrijpelijk hoor...

ik ben het met je eens, kvind het echt een kutverhaal.
inderdaad ja in druivesap lost ie ni zo zuiver op dan in whey ofzo maar what the f*ck.. resultaten, die tellen, en niet het feit of je nu éénmaal of 2maal je glas na inname moet uitspoelen met water om alle restjes binnen te hebben. kvind het echt kut. En op hun eigen site spreekt men toch niet van stoppen precies.. anhydrox nog veel info over te vinden.

http://www.innerarmour.com/customer/...p?productid=51
Oud 24 June 2006, 08:31   #100
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door calcification
ik ben het met je eens, kvind het echt een kutverhaal.
inderdaad ja in druivesap lost ie ni zo zuiver op dan in whey ofzo maar what the f*ck.. resultaten, die tellen, en niet het feit of je nu éénmaal of 2maal je glas na inname moet uitspoelen met water om alle restjes binnen te hebben. kvind het echt kut. En op hun eigen site spreekt men toch niet van stoppen precies.. anhydrox nog veel info over te vinden.

http://www.innerarmour.com/customer/...p?productid=51
Ik weet het. Snap er ook weinig van. Het spul werkte fantastisch, verkocht als een gek en ineens wordt de stekker eruit getrokken met oplosbaarheid als reden

Op hun site staat ie idd nog gewoon. Volgens Inner Armour komt dat omdat er wereldwijd nog potjes op de schappen staan. We hebben overal nog gezocht om de laatste potten op te kopen, maar helaas, tot nu toe zonder succes.

Antwoord

Bookmark topic

Tags
sportfood

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels