| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 |
| Advanced Bodybuilder | Ha oke Goed dat ik dit dan al weet voor m'n volgende keuze Wel vrij vervelend dat ik niet weet hoe een chocolade of frambozen shake bevoorbeeld smaken, maarja, wie niet waagt... |
| | |
| | #82 | |
| Novice Geregistreerd: Sep 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Cheers, P. (alias J.) | |
| | |
| | #83 |
| Advanced Bodybuilder | hupla, vandaag op benchpress goeie 5kg meer kunnen pakken zonder probleem (na 6 dagen inname van 5gr/dag). creatine werkt wel aardig zo te zien ^^ |
| | |
| | #84 |
| Novice | Ok nu ben ik het even kwijt, met die weightgainers. Want in de ene zit weer veel meer koolhydraten en in de andere zitten weer meer protein. Zo heeft die nieuwe Volume Mass 50/37 (P/K) en bv een Gainer van Prolab 34/57 (P/K). Bijna ongekeerd dus. Wat is nou eigenlijk voor WIE? PS: Ik zag ook nog op Inner Armour site een gainer staan (Gainer 3000), met als samenstelling 34/56, is dat misschien iets? |
| | |
| | #85 | |
| Official Sponsor | Citaat:
Weightgainers heb je in veel verschillende vormen; met een hoog eiwitten ratio of een wat lager eiwitten ratio. Je kunt ervan uitgaan dat hoe hoger het eiwitgehalte is, hoe duurder het product. Eiwitten zijn namelijk het duurste ingredient. Welke het beste bij je past is afhankelijk van de rest van je voedsel patroon. Sommige sporters krijgen voldoende eiwitten binnen door hun voeding, maar missen een stuk koolhydraten/kcal. Voor deze mensen is een goedkopere weightgainer met laag eiwitgehalte prima. Anderen komen zowel eiwitten als koolhydr. tekort en kunnen gebaat zijn met een gainer met hoger eiwit gehalte. Gemiddeld genomen is een ratio 35(eiwit)/55 koolhydr. voor de meesten prima. Onze volume Whey met 50/37 is vooral voor degene die een flinke eiwit aanvulling nodig hebben en ook wat extra kcal. Het is dus even puzzelen hoe je voeding nu in elkaar zit om daarbij de het beste supplement(=aanvulling) te vinden. Maar ja, er is nog nooit een bodybuilder groot geworden zonder zich in zijn voeding te verdiepen Succes ermee!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #86 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Hallo Bas, Ik heb vrijdag mijn bestelling ontvangen, nogmaals bedankt voor de eerlijke en perfecte service en de extra’s. |
| | |
| | #87 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 38 | op 01/06/2006 gestart met anhydrox creatine (inname op trainingsdagen na de training in mn shake - op rustdagen tussendoor eens in mn shake) (telkens 3à4 gr) nu 13/06/2006 :al 2kg zwaarder (eetpatroon niet veranderd) krachttoename (benchpress, normaal max 8x 85 nu 8x 90) waarmee ik gewoon wil zeggen dit supplement liegt niet, jammer dat het uitverkocht is...als pot leeg is ga ik zeker terug voor 'anhydrox' |
| | |
| | #88 |
| Novice Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik had zaterdag mijn weightgainer en proteinen besteld en vandaag, disdag in huis. Prima bezorging dus ! Er zat zelfs een gratis shirt bij, mijn dank Alleen was de deksel van de eiwitten nogal geforceerd en stond een stukje open , met als resultaat dat heel de doos onder de witte poeder zat. Lang leve de PTT |
| | |
| | #89 | |
Misschien moeten we de deksels nog maar eens extra dicht gaan tapen om dit in de toekomst te voorkomen. Onze excuses hiervoor. @ Calcification. Zo, dat zijn mooie gains al zo snel! Ben benieuwd naar je ervaring na 6 weken!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #90 |
Karma Power: 38 | op jullie site staat dat de anhydrox uitverkocht is... die komt toch nog weer binnen mag ik hopen é (zo'n toppertje) |
| | |
| | #91 |
| Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht:
Karma Power: 0 | Wat een toplevering. Afgelopen dinsdagmiddag besteld en geld overgemaakt, nu (donderdag) de 4kg volume whey en zma al in huis. Dit kan niet beter ! Bedankt ! |
| | |
| | #92 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik zat net even op jullie site te kijken en tot mijn verbazing kwam ik geen instone producten meer tegen. Nou is mijn vraag: Zijn jullie gestopt met het verkopen van instone producten? |
| | |
| | #93 | |
Ja, je hebt het goed gezien. Wij zijn niet merkgebonden en alleen maar op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding zodat wij en de klant een goede deal krijgen. Instone producten hebben een prima kwaliteit maar een te hoge prijs. Wij hebben nu producten met minstens dezelfde (of betere) kwaliteit tegen veel gunstigere prijzen weten te bemachtigen. Daar hangt misschien niet de grote naam aan, maar is gezien de prijs/kwaliteit verhouding veel interessanter voor zowel ons als voor de klant.
| | |
| | #94 |
Karma Power: 38 | hallo Bas, en hoe zit het dan met de anhydrox,die staat op jullie site als uitverkocht, niet echt een groot merk maar ben wel tevreden over tot nu toe. komt dit opnieuw binnen of stoppen jullie daar ook mee? zou zonde zijn |
| | |
| | #95 | |
Dit is dus een schoolvoorbeeld hoe de eendags nep-bodybuilders het verpesten voor de echte atleten. Is er eindelijk een zeer betaalbare Creatine op de markt die beter aanslaat dan andere Creatines, wordt er gezeurd dat je een keer extra het glas uit moet spoelen. Waar hebben we het in vredesnaam over?! Wij balen hier ook behoorlijk van, want het was onze onbetwiste bestseller, maar... we hebben niet stilgezeten! Binnen nu en twee weken hebben we een nieuwe Creatine met minimaal dezelfde werking en volgens de eerste verhalen nog betere werking (maar dat wil ik eerst zelf zien). Je wordt op de hoogte gehouden!
| | |
| | #96 |
Karma Power: 38 | triestig verhaaltje velen zullen dit met me eens zijn.. |
| | |
| | #97 |
| Official Sponsor | We hebben weer een aantal nieuwe producten in ons assortiment: Allereerst het nog altijd omstreden HMB. We hebben een tijd gewacht met dit supplement, maar toch genoeg positieve praktijk voorbeelden gezien en gehoord (vooral in combinatie met Creatine) om het nu in ons assortiment op te nemen. http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=283 en http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=284 Voor degene met overtollig vochtproblemen is Aquaflex wellicht een uitkomst. Dit is een natuurlijke vocht afdrijver om het cutten helemaal compleet te maken. http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=285
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #98 |
| Novice | Vaag hoor van die Anhydrox, ik vond em juist supergoed in water mengen. En dubbel spoelen, juist niet. Beste creatine die ik ooit gehad heb, gaan ze niet meer verkopen pffff! Onbegrijpelijk hoor... |
| | |
| | #99 | |
Karma Power: 38 | Citaat:
ik ben het met je eens, kvind het echt een kutverhaal. inderdaad ja in druivesap lost ie ni zo zuiver op dan in whey ofzo maar what the f*ck.. resultaten, die tellen, en niet het feit of je nu éénmaal of 2maal je glas na inname moet uitspoelen met water om alle restjes binnen te hebben. kvind het echt kut. En op hun eigen site spreekt men toch niet van stoppen precies.. anhydrox nog veel info over te vinden. http://www.innerarmour.com/customer/...p?productid=51 | |
| | |
| | #100 | |
Op hun site staat ie idd nog gewoon. Volgens Inner Armour komt dat omdat er wereldwijd nog potjes op de schappen staan. We hebben overal nog gezocht om de laatste potten op te kopen, maar helaas, tot nu toe zonder succes.
| | |