| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #721 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Heb Gaspari Superpump 250 en aminozuren in Pilvorm besteld. Alles beter dan die misselijkmakende Shakes.. Ben benieuwd naar de werking van Gaspari. Ik doe vantevoren 10 minuten cardiotraining om op te warmen, tast dit niet de energie van Gaspari aan? Met andere woorden, voel ik die pomp nog goed wanneer ik ga krachttrainen..? En kan ik die aminozuren gewoon innemen vóór de training, dus in combinatie met die Superpump of raad je me dit af? Grtz, Fonk |
| | |
| | #722 | |
| Official Sponsor | Citaat:
Bedankt voor je bestelling. 10 minuten cardiotraining zal zeker niet de werking van Superpump aantasten. Zeker niet als het om een eenvoudige, low impact, warming up gaat. Aminozuren kun je het beste voor en gelijk na de training innemen. Dit heeft geen negatief effect op de Superpump. Sportieve groeten, Bas
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #723 |
| Official Sponsor | Beste Sportfood vrienden, TNT post werkt niet op Koninginnedag en Hemelvaart. Hou dus met een kleine vertraging rekening als je iets besteld hebt.
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #724 |
| Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Vrouw Geslacht: M
Karma Power: 0 | Bij vooruit betalen ontvang ik geen acceptgiro of wel? |
| | |
| | #725 |
| Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Nee natuurlijk niet Een acceptgiro is een betaalmiddel, bij vooruit betalen (via internetbankieren of overboeking bij bank) heb je dus al betaald en krijg je uiteraard geen acceptgiro meer. Verder goede service bij Sportfood altijd! |
| | |
| | #726 | |
| Official Sponsor | Citaat:
MU1995 heeft het al prima beantwoord! Sportieve groeten, Bas
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |