Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 5 April 2006, 16:29   #21
Ripped Bodybuilder

Leeftijd: 22
Geslacht: M
Karma Power: 22
Homer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realm
Whoei, Gister mijn 2kg pot Concentrate Whey binnengekregen
Plus 1 fles Bodyshaper Red boost Energy drink en een super lekkere powerbar for freee

Uberservice! Supersnelle mailservice en uitgebreid advies/uitleg over de producten, zelfs om 23:30
Chapeau.
Homer17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 09:06   #22
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Leeftijd: 39
Karma Power: 15
Sportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Homer17

Uberservice! Supersnelle mailservice en uitgebreid advies/uitleg over de producten, zelfs om 23:30
Chapeau.
Thanks Homer! Wat de 23.30 uur betreft; we nemen onze 24 uurs service soms een beetje te letterlijk

2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95!

Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf.
Sportfood.nl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 09:13   #23
Ripped Bodybuilder

Marijn's Avatar

Leeftijd: 21
Marijn is herboren in de Halfgod realmMarijn is herboren in de Halfgod realmMarijn is herboren in de Halfgod realmMarijn is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (4 foto's)
Gewoon ff een simpel vraagje:
Merken jullie goed dat er meer omzet word gemaakt nu julie hier sponsor zijn?
Marijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 09:26   #24
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Sportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door Marijn
Gewoon ff een simpel vraagje:
Merken jullie goed dat er meer omzet word gemaakt nu julie hier sponsor zijn?
Hoi Merijn,
We zijn al sponsor van DBB vanaf september 2005. Er is alleen sinds kort een banner bijgekomen.
Omzet vergroten kun je alleen maar door goede producten tegen scherpe prijzen te verkopen, gekoppeld aan snelle service en eerlijk advies.
Daar kan geen enkele reclame campagne tegenop.
De banner is natuurlijk wel belangrijk omdat mensen je wel makkelijker weten te vinden maar je totaal product blijft het belangrijkste.
Om je vraag te beantwoorden: DBB leden zijn verantwoordelijk voor zo'n 20% van onze totaal omzet, dus zeker niet onbelangrijk!

Oud 6 April 2006, 09:28   #25
Banned

Mars's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 0
Mars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realm
Stuur een bericht via MSN naar Mars
Die Weightgainer van Instone vond ik goed te doen. Eigenlijk de enigste shake die ik heel de rit uit nog elke dag lekker vond, tenminste de chocolade smaak.
Mars is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 09:36   #26
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Mars
Die Weightgainer van Instone vond ik goed te doen. Eigenlijk de enigste shake die ik heel de rit uit nog elke dag lekker vond, tenminste de chocolade smaak.
Klopt Mars. Ondanks dat wij ook goedkopere producten hebben die ook een prima kwaliteit hebben, blijft de Instone onze bestseller.
Veel mensen zijn toch bereid om een paar euro extra te betalen voor de kwaliteit, smaak en vooral de mengbaarheid zonder klonten!
Maar zo heeft iedereen z'n eigen eisen waar een product moet voldoen.

Oud 9 April 2006, 12:19   #27
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

We hebben een aantal producten in de uitverkoop gedaan om wat plaats te maken voor nieuwe producten:

Wellicht zit er voor jullie iets interessants bij

http://www.sportfood.nl/shop/index.php?cPath=61

Oud 14 April 2006, 20:15   #28
Monstrous Giant

Santino88's Avatar

Karma Power: 23 Santino88 heeft Karma uitgeschakeld
Nog niet gedacht om Vitamine B5 (5OO mg) te verkopen? Je vind dat namelijk niet gemakkelijk (ikzelf nog niet)
Royal Sporting Club Anderlecht Est. 1908
Santino88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 22:25   #29
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Santino88
Nog niet gedacht om Vitamine B5 (5OO mg) te verkopen? Je vind dat namelijk niet gemakkelijk (ikzelf nog niet)
Nee helaas, dit supplement staat nog niet hoog op ons verlanglijstje, maar ik wil er zeker wel even naar kijken voor je.

Eind april/ begin mei staan er wel weer een aantal interessante producten aan te komen!

Oud 15 April 2006, 11:53   #30
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Voor alle DBB'ers die tijdens de Paasdagen (tm maandag 17 april) voor meer dan € 25 bestellen:

250 gram (50 dagen voorraad) Best Body Creatine Monohydraat gratis

Vermeld tijdens je bestelling even in het info vakje dat je van DBB bent.

Oud 15 April 2006, 12:03   #31
Freaky Bodybuilder

Dave Hawk's Avatar

Karma Power: 60
Dave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Je trouwens een hoop kwaliteit supp's hoor, de Creatine van Inner Armor is super om mee te laden en heb zelf ook weer dat echte crea gevoel van meer kracht, meer setjes en lekkere volle spieren, toppertje .

Maar de topper blijft natuurlijk Gakic, heb er laatst tijdens onze stage 4 uur op getraind !!!! en de volgende dag geen centje pijn. De volgende stage op
21 april a.s. gaan we hem ook zeker verder testen, voegen we er ook nog eens Rampage bij..... eens kijken of deze combinatie nog een extra winst op gaat leveren m.b.t. tijd en uithoudingsvermogen .

Denk dat Vitargo ook wel een interessant product is voor je assortiment.

ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) .
Dave Hawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2006, 14:59   #32
Banned

spiertje16's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 0
spiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma Kingspiertje16 is DBB's Karma King
Donderdag de whey van sportfood binnengekregen
Lekkere smaak en goede samenstelling!
Nu kan ik alleen wachten op het groeien
spiertje16 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2006, 14:16   #33
Cool Novice

Leeftijd: 23
Karma Power: 4 rookie2 is op een gedistingeerde weg
Bij deze reageer ik maar even namens mijn bestelling van de proteine van Prolab Nlarge2 (aardbei) en Best Body Nutrition L-Glutamine.
Deze bestelling heb ik op zondag 16-04-2006 gedaan en had hem binnen op woensdag 19-04-2006, bij deze bestelling kreeg ik nog creatine 250gram en 3 componenten eiwit gratis, wel netjes dus.
Alleen jammer dat me gratis shakebeker er niet bij zat ..?
De proteine smaakt zeer goed en is ook zeer goed te mengen, absoluut geen klonten.
Over de glutamine kan ik jullie helaas nog niks zeggen.

Vraag me wel af wanneer ik het nu allemaal moet nemen;

3comp. eiwit voor het slapen.
L-glutamine voor het slapen.
Creatine na het trainen.
Proteine s'morgens/na het trainen/ voor het slapen.

is dit een goede manier om het te gebruiken?
rookie2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2006, 22:21   #34
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door rookie2
Bij deze reageer ik maar even namens mijn bestelling van de proteine van Prolab Nlarge2 (aardbei) en Best Body Nutrition L-Glutamine.
Deze bestelling heb ik op zondag 16-04-2006 gedaan en had hem binnen op woensdag 19-04-2006, bij deze bestelling kreeg ik nog creatine 250gram en 3 componenten eiwit gratis, wel netjes dus.
Alleen jammer dat me gratis shakebeker er niet bij zat ..?
De proteine smaakt zeer goed en is ook zeer goed te mengen, absoluut geen klonten.
Over de glutamine kan ik jullie helaas nog niks zeggen.

Vraag me wel af wanneer ik het nu allemaal moet nemen;

3comp. eiwit voor het slapen.
L-glutamine voor het slapen.
Creatine na het trainen.
Proteine s'morgens/na het trainen/ voor het slapen.

is dit een goede manier om het te gebruiken?

Bij de Prolab hoort idd een gratis shakebeker te zitten. We gaan het in orde maken voor je.
Excuses hiervoor.

Je lijstje ziet er goed uit. De Glutamine zou ik ook direct na de training innemen samen met de Creatine.

Oud 19 April 2006, 22:24   #35
Cool Novice

Leeftijd: 23
Karma Power: 4 rookie2 is op een gedistingeerde weg
Gewoon 1 woord : Topservice!!

ik zie hem wel verschijnen en bedankt voor het advies.

Laatst aangepast door rookie2 : 19 April 2006 om 22:30.
rookie2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2006, 22:23   #36
Novice

Karma Power: 0 ThumbleX is op een gedistingeerde weg
Zo dan, voor het eerst heb ik net supplementen besteld. Pot 2300gram wheyeiwitten en pot 500gram creatine, nu maar hopen dat het snel binnenkomt. (ook op late tijd besteld )
Ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten om eerste shake te nemen.
ThumbleX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2006, 22:44   #37
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ThumbleX
Zo dan, voor het eerst heb ik net supplementen besteld. Pot 2300gram wheyeiwitten en pot 500gram creatine, nu maar hopen dat het snel binnenkomt. (ook op late tijd besteld )
Ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten om eerste shake te nemen.
Bedankt voor je bestelling ThumbleX!
Zodra het geld op onze rekening staat, wordt het pakket dezelfde dag nog verstuurd. Van de aardbeien smaak krijg je zeker geen spijt; is erg lekker!

Oud 21 April 2006, 18:30   #38
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 19
Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken), maar ik heb nog even een vraag over de monohydraat creatine die ik er bij heb gekregen: op NIET trainingsdagen moet je dit dus NIET innemen?? En is het mengbaar met (versegeperste) sinaasappelsap of kan je het beter door een whey shakeje gooien?

edit: oh jah, wat is direct na de training? want ik moet eerst naar huis rijden na et trainen, wat is de max periode?

Log: Log

stats: ietsje minder pathetic
Starter20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2006, 18:55   #39
Huge Freak
Strongman

RubenSossa's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 23
RubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Hoe smaakt de Whey van Best Body??

1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse)

3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall)

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm
RubenSossa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2006, 19:18   #40
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Starter20
ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken), maar ik heb nog even een vraag over de monohydraat creatine die ik er bij heb gekregen: op NIET trainingsdagen moet je dit dus NIET innemen?? En is het mengbaar met (versegeperste) sinaasappelsap of kan je het beter door een whey shakeje gooien?

edit: oh jah, wat is direct na de training? want ik moet eerst naar huis rijden na et trainen, wat is de max periode?
@ Starter20- Fijn dat je de spullen al binnen hebt!
De Creatine neem je ELKE dag in, dus ook op niet trainingsdagen. Het is overal mee mengbaar, lost heel gemakkelijk op. Ik gooi het altijd in mijn post workout shake, maar in een glaasje sinasappelsap gaat ook prima.
Na je training is ideaal (30-45min), maar op andere tijdstippen of wat later is geen ramp, zolang je het maar dagelijks inneemt.

@ RubenSosa- even niet als verkoper, maar als gebruiker: Ik vind de BB Whey echt één van de lekkerste tot nu toe. De Choco heb ik nog niet geprobeerd, maar de vanille en aarbei...

Antwoord

Bookmark topic

Tags
sportfood

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels