| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Whoei, Gister mijn 2kg pot Concentrate Whey binnengekregen Plus 1 fles Bodyshaper Red boost Energy drink en een super lekkere powerbar for freee Uberservice! Supersnelle mailservice en uitgebreid advies/uitleg over de producten, zelfs om 23:30 Chapeau. |
| | |
| | #22 | |
| Official Sponsor | Citaat:
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder | Gewoon ff een simpel vraagje: Merken jullie goed dat er meer omzet word gemaakt nu julie hier sponsor zijn? |
| | |
| | #24 | |
We zijn al sponsor van DBB vanaf september 2005. Er is alleen sinds kort een banner bijgekomen. Omzet vergroten kun je alleen maar door goede producten tegen scherpe prijzen te verkopen, gekoppeld aan snelle service en eerlijk advies. Daar kan geen enkele reclame campagne tegenop. De banner is natuurlijk wel belangrijk omdat mensen je wel makkelijker weten te vinden maar je totaal product blijft het belangrijkste. Om je vraag te beantwoorden: DBB leden zijn verantwoordelijk voor zo'n 20% van onze totaal omzet, dus zeker niet onbelangrijk!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #25 |
| Banned | Die Weightgainer van Instone vond ik goed te doen. Eigenlijk de enigste shake die ik heel de rit uit nog elke dag lekker vond, tenminste de chocolade smaak. |
| | |
| | #26 | |
Veel mensen zijn toch bereid om een paar euro extra te betalen voor de kwaliteit, smaak en vooral de mengbaarheid zonder klonten! Maar zo heeft iedereen z'n eigen eisen waar een product moet voldoen.
| | |
| | #27 |
| Official Sponsor | We hebben een aantal producten in de uitverkoop gedaan om wat plaats te maken voor nieuwe producten: Wellicht zit er voor jullie iets interessants bij http://www.sportfood.nl/shop/index.php?cPath=61
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #28 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Westsaiiide Geslacht: M
Karma Power: 23 | Nog niet gedacht om Vitamine B5 (5OO mg) te verkopen? Je vind dat namelijk niet gemakkelijk (ikzelf nog niet)
__________________ Constant Vanden Stock 1914-2008 Need A Break? Have A Polak! Anderlecht = Maffia Royal Sporting Club Anderlecht Est. 1908 |
| | |
| | #29 | |
Eind april/ begin mei staan er wel weer een aantal interessante producten aan te komen!
| | |
| | #30 |
| Official Sponsor | Voor alle DBB'ers die tijdens de Paasdagen (tm maandag 17 april) voor meer dan € 25 bestellen: 250 gram (50 dagen voorraad) Best Body Creatine Monohydraat gratis Vermeld tijdens je bestelling even in het info vakje dat je van DBB bent.
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #31 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Je trouwens een hoop kwaliteit supp's hoor, de Creatine van Inner Armor is super om mee te laden en heb zelf ook weer dat echte crea gevoel van meer kracht, meer setjes en lekkere volle spieren, toppertje Maar de topper blijft natuurlijk Gakic, heb er laatst tijdens onze stage 4 uur op getraind !!!! en de volgende dag geen centje pijn. De volgende stage op 21 april a.s. gaan we hem ook zeker verder testen, voegen we er ook nog eens Rampage bij..... Denk dat Vitargo ook wel een interessant product is voor je assortiment.
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #32 |
| Banned Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Donderdag de whey van sportfood binnengekregen Lekkere smaak en goede samenstelling! Nu kan ik alleen wachten op het groeien |
| | |
| | #33 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Bij deze reageer ik maar even namens mijn bestelling van de proteine van Prolab Nlarge2 (aardbei) en Best Body Nutrition L-Glutamine. Deze bestelling heb ik op zondag 16-04-2006 gedaan en had hem binnen op woensdag 19-04-2006, bij deze bestelling kreeg ik nog creatine 250gram en 3 componenten eiwit gratis, wel netjes dus. Alleen jammer dat me gratis shakebeker er niet bij zat ..? De proteine smaakt zeer goed en is ook zeer goed te mengen, absoluut geen klonten. Over de glutamine kan ik jullie helaas nog niks zeggen. Vraag me wel af wanneer ik het nu allemaal moet nemen; 3comp. eiwit voor het slapen. L-glutamine voor het slapen. Creatine na het trainen. Proteine s'morgens/na het trainen/ voor het slapen. is dit een goede manier om het te gebruiken? |
| | |
| | #34 | |
Bij de Prolab hoort idd een gratis shakebeker te zitten. We gaan het in orde maken voor je. Excuses hiervoor. Je lijstje ziet er goed uit. De Glutamine zou ik ook direct na de training innemen samen met de Creatine.
| | |
| | #35 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Gewoon 1 woord : Topservice!! ik zie hem wel verschijnen en bedankt voor het advies. Laatst aangepast door rookie2 : 19 April 2006 om 22:30. |
| | |
| | #36 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Zo dan, voor het eerst heb ik net supplementen besteld. Pot 2300gram wheyeiwitten en pot 500gram creatine, nu maar hopen dat het snel binnenkomt. (ook op late tijd besteld Ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten om eerste shake te nemen. |
| | |
| | #37 | |
Zodra het geld op onze rekening staat, wordt het pakket dezelfde dag nog verstuurd. Van de aardbeien smaak krijg je zeker geen spijt; is erg lekker!
| | |
| | #38 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken), maar ik heb nog even een vraag over de monohydraat creatine die ik er bij heb gekregen: op NIET trainingsdagen moet je dit dus NIET innemen?? En is het mengbaar met (versegeperste) sinaasappelsap of kan je het beter door een whey shakeje gooien? edit: oh jah, wat is direct na de training? want ik moet eerst naar huis rijden na et trainen, wat is de max periode?
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic |
| | |
| | #39 |
| Huge Freak | Hoe smaakt de Whey van Best Body??
__________________ 1,79m 102 kg Deadlift: 260 kg Squat: 210 kg Bench: 152,5 kg PP: 110 kg Loglift: 115 kg Stones: 150 kg 1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse) 3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall) http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm |
| | |
| | #40 | |
De Creatine neem je ELKE dag in, dus ook op niet trainingsdagen. Het is overal mee mengbaar, lost heel gemakkelijk op. Ik gooi het altijd in mijn post workout shake, maar in een glaasje sinasappelsap gaat ook prima. Na je training is ideaal (30-45min), maar op andere tijdstippen of wat later is geen ramp, zolang je het maar dagelijks inneemt. @ RubenSosa- even niet als verkoper, maar als gebruiker: Ik vind de BB Whey echt één van de lekkerste tot nu toe. De Choco heb ik nog niet geprobeerd, maar de vanille en aarbei...
| | |