MuscleMeat

"spirulina marcus rohrer" wekt zenuw problemen op

Bezoekers in dit topic

migga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
131
Waardering
0
hey hier een stukje over iets wat je NIET moet innemen....

Spirulina werkt op drie manieren:

1. Reinigend - Spirulina stimuleert de inwendige reiniging en zuivert het bloed. Je voelt je fitter en vrolijker en krijgt meer energie.

2. Herstellend - Spirulina vult tekorten in de voeding aan. Je fysieke gesteldheid verbetert merkbaar en je herstelt sneller na inspanningen. Spirulina is rijk aan B12 en dus zeer geschikt voor vegetariërs.

3. Versterkend - Spirulina versterkt het natuurlijke afweersysteem, verhoogt daardoor de weerstand en Je voelt je sterker.

veel trainende mensen nemen spirulina in voor de extra weerstand én voor de proteine die
het produkt levert, maar weten niet wat ze te w8en staat na 5 maanden non-stop gebruik.
het product doet zijn werk goed, alles wat er over gezegt word is waar.
maar na verloop van tijd doet het zenuwen bij de gebruiker opwekken die niet prettig,
zullen zijn.
neem mij bijv. ik kreeg steeds een doosje spirulina van me moeder kado en me vrienden
die ook aan sport doen slikte het ook.
maar steeds werd ik meer zenuwachtiger en zenuwachtiger.
ik begon na te denken van hoe zou dat nou komen ik lijk wel bang.
ik begon ook met me vrienden te praten en hun hadden laatste tijd ook dezelfde probleem.
tot ik een gesprek had gekregen van een chef op mijn werk (die ook traind en meer ervaring heeft met suplementen).
waaruit uitkwam dat ik spirulina slikte.
hij vertelde me meteen van ooo daarom zie je er zo zenuwachtig uit,
en dat ik het beter niet kon nemen.
dus k was meteen gestopt met nemen van spirulina en voelde me na een week of 2 meteen
weer beter.
ik had het ook tegen me vrienden verteld en hun voelde zich ook beter en minder zenuwachtig nadat ze dermee gestopt waren.
vraag me niet hoe het komt maar sommige dingen zijn niet gemaakt om te slikken.

MORAAL VAN HET VERHAAL?.....NIET NEMEN!

ciao
migga
 
Voor zover ik weet zijn deze bijverschijnselen niet bekend bij spirulina.

Wat ik wel weet is dat de omgeving waarin de spirulina "geoogst" wordt bepalend kan zijn voor bijverschijnselen, dus wel merk heb je?

Studies in animals fed large quantities of spirulina have shown that it is not toxic, and that it has caused virtually no adverse health effects. However, in rare cases, people have experienced allergic reactions to spirulina. Studies in pregnant rats have shown that even at very high levels, dietary ingestion of spirulina was not associated with any fetal toxicity or birth defects. The most important safety concern with regards to spirulina supplementation has to do with the environment in which the spirulina is grown. Water contaminated with toxic metals such as lead, mercury and cadmium can become incorporated into spirulina. Therefore, it is very important to carefully select a well-respected manufacturer that performs regular screening to rule out heavy metal contamination. Finally, although spirulina is often advocated as a safe source of the micronutrient vitamin B-12, studies have shown that the B-12 contained in spirulina is not readily absorbed. Therefore, spirulina should not be taken for the explicit purpose of combating B-12 deficiency. As always, one should always consult a physician before taking any supplement, especially for pregnant/lactating women or anyone who has a medical condition (such as cancer – a common target for spirulina marketers). Finally, because spirulina may have mild anti-clotting actions, anybody who is taking blood-thinners should not take spirulina unless otherwise advised by a physician.
Spirulina - Supplements
 
Sprirulina

Wat versta je onder goed merken?

Gebruik nu een tijdje Spirulina van Marcus Rohrer.

Dit op aanraden van mijn oom die al zo'n beetje zijn hele leven aan bodybuilding doet en ook sportschool heeft gehad.

Hij zweert bij Spirulina maar dan wel van dat merk !!!

Mijn bevindingen: (na 6 weken)

- meer energie (al na 1 week te merken, veel ijzer in spirulina)
- betere stoelgang :rolleyes:

Verder geeft mijn oom aan (weet niet hoe verre de waarheid ???)

- betere stofwisseling
- beter herstel van spieren

Dus... dit moet ik nog ff afwachten...

Joey
 
Ik vind het wel een leuk goedje. Helaas krijg ik er een te vette huid van.
 
spirulina??? nog noooit van gehoord
 
Neem het dan 3 maanden ofzo en wissel af met chlorella dit is ongeveer hetzelfde
Heb beiden nu geprobeerd en moet zeggen dat ik deze groene algen echt wel
goed vindt. Beter dan een multivitamine imo.
Je krijgt er echt meer energie van ondervindt ik, ga ze zeker blijven gebruiken ..
 
Migga, hoeveel van die dingen slikte je dan?
 
Mijn pa slikt et ook en heeft er geen last van :S
 
Back
Naar boven