| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Snel vetverbranden voor de zomer, welk supplement? Ben in 3,5 week van 13% naar 16% gegaan ivm operatie. Vet klote dus maar wil nu dus ff in 2 maandjes in ieder geval weer richting de 13 en eigenlijk nog een stuk lager. Ben ook 3 kilo spiermassa kwijtgeraakt dus echt zonde. Zit nog wel volop aan de whey en kwark. Weet iemand een supllement of iets dergelijks waardoor ik mn vetpercentage een stuk sneller omlaag krijg zonder dat ik dus nog meer massa kwijtraak, want ook dit moet ik er weer aan gaan trainen. Heb begrepen dat het met CLA slikken nog wel een maandje of 2 kan duren voordat er wat gebeurd, dus heb iets beters nodig Ik doe nu minimaal 30 min cardio na elke training (2x per week) en ik doe 2x per week spinning een uur. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | Gewoon eerst enkel bij cardio houden pik, neem eventueel als extra stimulans een caffeine tab voor je cardio-workout. Daarnaast gewoon op je voeding letten.
__________________ AFKOMME MET JE KARMA Stats: 187cm 95,5kg 14% |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Dnp
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Volgens mij bestaan er gewoon geen supplementen die je vetmassa in rook doen opgaan.. vochtafdrijvers en dergelijke meer aanschouw ik niet als een doeltreffend middel. Tot op heden bestaat er maar 1 middel imo en dat is kcal verbranden.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | 3 Kg spiermassa in 3.5 weken? Heb het laten wegsnijden of zo? En hoe weet je nu of het spiermassa is wat je kwijt bent? Misschien gewoon vocht..
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #6 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Bovendien, je bent ook nog eens vetter geworden. Vetter worden én spiermassa verliezen in 3 weken tijd lijkt mij nogal overdreven
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" | |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Cardio is tha solution boy
__________________ Current Stack: XXL Whey Instant XXL Pro 80 XXL Complex Carb Gainer Omega-3 Multi Scivation Xtend |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | haha ja die 3 kilo is wat overdreven, is ook vocht uiteraard. Ik snap ook dat k gewoon cardio moet blijven doen, maar ik d8 misschien wat (legale) supplementen die vetverbranding wat stimuleren, zodat het iets harder gaat. Ik dacht ik vraag het eens omdat ik niet veel ervaring heb met alle soorten supplementen. |
| | |
| | #9 |
| JULLIE HELD Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Is niks extreem aan !
__________________ Current Stack: XXL Whey Instant XXL Pro 80 XXL Complex Carb Gainer Omega-3 Multi Scivation Xtend |
| | |
| | #12 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Zou het gewoon bij de cardio houden. Beetje op de voeding letten en veel water drinken, dan ben je zo weer op niveau!
__________________ Winners never quit, and quitters never win |
| | |
| | #13 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik zou gaan voor groene thee!, stimuleert de stofwisseling, en helpt dus naast je cardio workout voor snellere verbranding |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 0 | Is wel een mogelijkheid, maar volgens mij is de werkzame stof in groene thee CLA, en juist CLA duurt een paar maanden voordat het werkt (had ik begrepen uit andere posts hier op het forum). |
| | |
| | #15 | |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Ik gebruik het zelf ook, en ik merkte wel dat na een paar dagen de stofwisseling beter zijn best ging doen. Verwacht geen wonderlijke resultaten. | |
| | |