AndroidHealthClinic

Smaak van Nr.1 Creatine Water Meloen

Bezoekers in dit topic

rut

Novice
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB'ers,

Ik ben nieuw op het forum dus bij deze hallo allemaal.

Ik heb gister bij body&fitshop de Nr1 Creatine Water meloen gekocht, ik had bij de supplement reviews gelezen dat de smaak goed was etc. Nu heb ik het volgende probleem :

Ik heb gister voor het eerst de shake gebruikt voor het trainen, de eerste poging was een volle maatschep creatine, met 350ml druivensap heb het gemixed met de shakebeker. De smaak was zo slecht dat ik zowat over me nek ging!, dus ik heb een nieuwe shake gemaakt, met 1/3 van de maatschep creatine, 350ml Jus 'd Orange. Weer gemixed met de shakebeker, en de smaak was nogsteeds niet goed, heb het met me neus dicht opgedronken. Het lijkt ook wel of de creatine niet goed oplost.

Ik denk dus dat het probleem bij mij ligt, omdat bij de supp reviews er zulke goede meningen over zijn. Ik ga het vanavond proberen met water, en nu is mijn vraag aan jullie meer ervaren shake drinkers:P, Wat lijkt jullie de beste combinatie voor deze shake met watermeloen smaak?

Bedankt voor het lezen, en ik zal het melden als het met water wel te drinken is!.:)
 
Met water moet wel te doen zijn.
Je moet ook even wennen he.
 
het is maar creatine man. Gewoon minder water pakken zodat je het in 1 slok achterover kunt gooien, daarna na spoelen met nog een slok.

just trollin.
 
wat verschilt nr1 met de andere b&f creatines? lol ze hebben iets van 4 creatines ik snap er niks van..
 
slok water in je mond, schep creatine erbij en doorslikken
 
Je moet het wel met water pakken he....

Gaat die het met druivensap en jusdorange mixen whaha xD
 
wat verschilt nr1 met de andere b&f creatines? lol ze hebben iets van 4 creatines ik snap er niks van..


Nr1 is niet alleen een creatine, er zit een stuk meer in. Het staat ook te koop in de categorie : pre/post workout.

OT: Ik vind de smaak watermeloen echt lekker en ik meng het gewoon met 200 ml water. Probeer het is te mengen met water, ik denk dat ik de smaak ook niet meer lekker zou vinden als ik het zou mengen met j'dorange of met druivensap.
 
Ik had gelezen op het forum dat het goed zou zijn om het met druivensap in te nemen,
bij deze Kixat, Stefan, Koen, bedankt voor jullie snelle reactie!
 
Creatine lost beter op met lauw/warm water. Ik weet niet of je last had met de korrels ofzo.
 
Ik vind nr 1 ook gewoon echt niet te drinken, met wat je het ook mengt
 
Een beetje meer man worden en niet zeuren over de smaak. Neem je nou een supp om te groeien, of om van de heerlijke smaak te genieten?

Of heb je misschien liever dat men er allerlei chemische stoffen aan toevoegen voor een betere smaak?
 
nr1 is erg ja, maar het went...
Drink het rechtstreeks uit je shakebeker, met de deksel er nog op, alleen het dopje los. Dan ruik je het niet zo erg...
 
Ik ga het zo proberen met water na het eten, dan ga ik trainen, en ik zal vanavond laten weten hoe ik de smaak vond. En je kan zeggen een beetje man worden : maar je wilt toch de beste smaak eruit halen!
 
Smaak boeit me nou totaal niet meer na een tijdje bb..
 
Heb Nr.1 met Bananenmelk gedronken (AH of Milk&Fruit) en daar viel de smaak wel mee te compenseren, want het is gewoon echt ziek ranzig!
 
Hahaha... watjes :) Neem het gewoon met water en je went vanzelf aan de smaak. De WMS en de aminozuren maken het er niet beter op, maar de werking is gewoon top :)
 
Sorry hoor, wat een wijventopic weer :roflol:

OT: NR.1 heeft een best grote scoop, dus dat is geen kwestie van in je mond kieperen en een slok water erachteraan..

Ik mix het altijd met water en m'n pre-workout (beta-alanine, citrulline, agmatine en nog wat toevoegingen), dat compenseert misschien een en ander, maar ik giet het gewoon in een keer achterover en klaar..
 
Ben inmiddels al 3 keer gereincarneerd door het drinken van Creatine Watermeloen.
 
Creapure creatine een van de goedkoopste en de beste creatine.

1 slok water en een schep en achterover gooien je proeft NIKS een beetje een raar smaakje maar zelfs de smaak van het water overheerst meer dan die creatine.
 
Heb het met 350ml water genomen, niet lekker, maar gewoon te doen, tis inderdaag wat veel al zeiden, tis even wennen.
 
Back
Naar boven