| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Heren van DBB, Ik zit te twijfelen tussen 2 combi's: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass. Ik heb zelf al een aantal weken lang SizeOn gebruikt, en beviel me goed. Maar ik zou er nu wel een Stack bij willen gebruiken. Maar nu lees ik dat No Xplode en Cellmass het samen ook erg goed doen.. Dus iemand een suggestie..!? Graag.. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 92kg 16% Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Vind het persoonlijk BS. Als jij size on relax vindt dan zou ik er Superpump bij nemen.. |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2007 Locatie: Rotterdam Geslacht: M
Stats: 1m79 98kg 16% Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
te duur en overrated gebruik gewoon caffeine tabs
__________________ Bodybuilding is net braille,, je moet het voelen on zi cut |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Geen van beide. Kijk eens naar de XXL Training Stack. Kan je lekker op knallen en heb je zeker waar voor je geld.
|
| | |
| | #5 |
| Official Sponsor | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass zijn beiden geen slechte stacks. Maar ik zou ook de xxl training stack aanraden, daar krijgen we heel veel goede respons op.
|
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: M
Stats: 1m80 99kg 23% Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Ik zou voor Superpomp 250 / Size on Combo gaan. Traint erg lekker. Vond ik persoonlijk beter dan Noxplode/Cellmas is ook beter te nassen Wel echt 2 uurtjes niet eten voor inname. |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
SP250 en SizeOn!! Echt..op dit moment is er onder de producenten zelf nogsteeds geen betere stack als deze van Gaspari. En helemaal in vergelijking met NoXplode/Celmass..Die twee stacks mag je niet eens met elkaar vergelijken.
__________________ Ik heb best veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen absoluut niet volgen.. |
| | |
| | #8 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Koop gewoon beide stacks en wissel ze om de 2 weken af. Zo voorkom je oa gewenning aan de pre w/o supps.
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4709208 Spoiler: Toon |
| | |
| | #9 |
| Official Sponsor | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Vooral sizeon vind ik erg goed dat maakt de stack denk ook beter als de BSN stack.
|
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
dan ben je wel veel geld kwijt..
__________________ 19/9/2007 :.spiermassa. 39KG. bodyfat 23.2% .Bmi 29.0. / 90.8 KG 6/12/2007 : spiermassa 38.2KG. bodyfat 19.8%. Bmi 27.0. / 84.5 KG NU 21/4/2008: spiermassa 40KG. bodyfat 15.3%. Bmi 25.9 / 81.1 KG |
| | |
| | #11 |
Ik heb er toch voor gekozen om de Superpump 250 en de Size On te gebruiken.. Heb het nu een weekie geprobeerd en ik reageer echt super goed op de Pump.. Wordt erg ADHA-erig Na deze supplementen maar de No Xplode gebruiken, want veel gebruikers hebben daar toch een goede ervaring mee.. Wat vind jij nr 1 NO pre-workout product? Ik heb trouwens gelezen dat je bij sommige supplementen ook een periode moet stoppen anders went je lichaam eraan..! maar dat is niet aangegeven bij SizeOn en Superpump 250. Wat raden jullie aan ? Stoppen als de pot op is Ik heb trouwens ook nog 10 gratis Plasmajets erbij gekregen. Zal ik deze erbij innemen, of is het beter om deze erna te proberen.. Het aanbevolen inname is 10 caps voor de training.. Maarjah ik heb er maar 10 Suggesties? ___________________________________________________________________ Stats: gemeten op 02.02.'10,, zelfde dag begonnen met supplementen.. - 87.6 Kg - 193 cm - 11,7 % - 74.6 kg, spiermassa ____________________________________________________________________ Ik zal na mijn suplementen mijn Stas updaten ;-) Grtz Cotjuh Laatst aangepast door Cotjuh : di 9 feb 2010 om 13:51 |
| | |
| | #12 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
dan kom je ook heel lang toe
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4709208 Spoiler: Toon |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Ja, tief die Plasmajet weg.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #14 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Maakt het nou echt zoveel verschil zo'n stack dan gewoon stand-alone? Superpump vind ik geweldig ongeveer te vergelijk met nutrex hemo rage, waar ik ook een groot fan van ben. Wissel die twee dan ook standaard elke training. |
| | |
| | #15 |
Whahahahha Ik las al in een andere topic dat je er niet zo over te spreken was, maar kwam er niet echt uit waarom niet... ---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ---------- Je lichaam moet toch altijd ergens aan gaan wennen, als je 2 verschillende dingen blijft gebruiken.. Zal het gebruik nooit optimaal zijn..!! |
| | |
| | #16 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Citaat:
Sterker nog zo is een mens, op den duur wordt alles gewoon. | |
| | |
| | #17 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Citaat:
Kijk, er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Maar als stack is het anders. Hou dit gewoon aan, volgens Gaspari en gebruikersreviews vullen deze 2 producten elkaar perfect aan.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. | |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - 74kg - Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
moeilikke keuze,,,,,beide erg goed.... zou zeggen probeer ze uitt... ---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ---------- moeilikke keuze,,,,,beide erg goed.... zou zeggen probeer ze uitt... |
| | |
| | #19 | ||
Citaat:
Tevens bevat de pot van Superpump 800 gr. en de pot van Size On 1200 gr. ? Kan ik daarna dan een nieuwe pot SuperPump aanschaffen om die overige 400 gr, met de Size On, te combineren ? ---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ---------- Citaat:
De eerste x toen ik het innam ging ik tekeer als een beest, maar nu merk ik al dat het wat minder wordt.. | ||
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - 74kg - Karma: | Re: SizeOn en Superpump 2500 of No Xplode en Cellmass ?
Verschilt allemaal per persoon! Wees niet bang en probeer gwn dingen uit !
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 2500, sizeon, superpump, xplode |
| Topic opties | |
| |