Fitness Seller

Shakes mee op vakantie

Bezoekers in dit topic

tuner

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
36
Waardering
0
Ik ga volgende week met het vliegtuig naar Bulgarije.
En nu was dus mijn vraag of je een pot met shakes mee het vliegtuig in krijgt?
Iemand mischien hier ervaringen mee:D

Mvg Rob
 
waarom neem je niet gewoon lekker vakantie?

daarna kan je weer lekker knallen, gewoon veel vlees daar eten kom je ook aan je eiwitten.
 
Maar ik wel zeg maar na een avond goed zuipen even snel alles weer een beetje op pijl brengen.
En niet dat ik voor het slapen gaan nog een half varken moet op gaan eten:D
 
alsof je na een avond goed zuipen met een whey shake alles weer een beetje op pijl brengt :rolleyes:
 
gewoon goed eten daar jo, niet zo bang zijn dat je opeens een pauper wordt zonder je shakes :P
 
AJDL:Nee maar het zal wellicht wel een beetje helpen:D

MacB:Het zit me toch niet echt lekker,maja mischien moet ik er maar gewoon schijt aan hebben.
En gewoon lekker feesten;)
 
Gewoon thuis laten en iets meer moeite doen om goed te eten. Persoonlijk word ik er ook lui van denk ik ach heb toch die shakes mee :D
 
nu de thread er toch is :rolleyes: .....

mijn laatste week creatine moet ik innemen als ik op vakantie ( in italie) ben (1e week van de 2½) en ze hebben daar ook een fitness dus wel van plan om in ieder geval daar nog 3 keer te trainen om mijn kuur af te maken...

maar krijg ik dit gewoon mee in het vliegtuig want het capsule vorm van creatine, het enige voordeel is dat ik zelf medicijnen slik en die dus ook mee moete nemen...

Revolutions : Crystal C
 
Ik ga volgende week met het vliegtuig naar Bulgarije.
En nu was dus mijn vraag of je een pot met shakes mee het vliegtuig in krijgt?
Iemand mischien hier ervaringen mee:D

Mvg Rob

Ik koop meestal op m'n vakantie adres (waar dat ook mag zijn ) een pot whey. En train gewoon in een plaatselijke sportschool. Is trouwens ook wel eens leuk om in een totaal andere omgeving te trainen :)
 
Nog niet eens echt aangedacht,ze zullen daar vast ook wel whey verkopen.
Ik score gewoon daar een pot whey,zal zelfs ook nog een stuk goedkoper zijn ook:D;)
 
tjah kan ook of je kan ook gewoon vlees en ei scoren daar kost waarschijnlijk goedkoper.

Gewoon feesten en zuipen tot je in je eigen kots wakker word :D

daarna als je thuis bent knallen en ben je binnen 2weken weer het zelfde (spiergeheugen is a miracle)
 
Eventueel kun je wat eiwitrepen mee nemen... krijg je in ieder geval minder lastige vragen over dan over een zakje wit poeder (of het nu wel of niet naar banaan ruikt :)).
 
:roflol: Geloof me zolang je er zo krampachtig mee om blijft gaan zul je nooit echt vooruitgaan.
Ohnoes zonder whey wordt/blijf ik klein! :rolleyes:

Ga feesten man en vergeet het hele trainen.
 
nu de thread er toch is .....

mijn laatste week creatine moet ik innemen als ik op vakantie ( in italie) ben (1e week van de 2½) en ze hebben daar ook een fitness dus wel van plan om in ieder geval daar nog 3 keer te trainen om mijn kuur af te maken...

maar krijg ik dit gewoon mee in het vliegtuig ?? want het is een capsule vorm van creatine, het enige voordeel is dat ik zelf medicijnen slik en die dus ook mee moete nemen...



Iemand tips??
 
nu de thread er toch is .....

mijn laatste week creatine moet ik innemen als ik op vakantie ( in italie) ben (1e week van de 2½) en ze hebben daar ook een fitness dus wel van plan om in ieder geval daar nog 3 keer te trainen om mijn kuur af te maken...

maar krijg ik dit gewoon mee in het vliegtuig ?? want het is een capsule vorm van creatine, het enige voordeel is dat ik zelf medicijnen slik en die dus ook mee moete nemen...



Iemand tips??

Je kan het proberen maar ikzelf zou toch nooit kristalachtige witte poederkes meenemen op het vliegtuig

Paar italiaanse biefstukken jagen je creatinepeil de hoogte in
 
Je kan het proberen maar ikzelf zou toch nooit kristalachtige witte poederkes meenemen op het vliegtuig

Paar italiaanse biefstukken jagen je creatinepeil de hoogte in

Zou het zelf ook niet riskeren!
Gewoon zoals sanca hierboven zegt; paar biefstukken vreten!
 
nu de thread er toch is .....

mijn laatste week creatine moet ik innemen als ik op vakantie ( in italie) ben (1e week van de 2½) en ze hebben daar ook een fitness dus wel van plan om in ieder geval daar nog 3 keer te trainen om mijn kuur af te maken...
.


Iemand tips??

je kuur??? :roflol:
 
AJDL:Nee maar het zal wellicht wel een beetje helpen:D

MacB:Het zit me toch niet echt lekker,maja mischien moet ik er maar gewoon schijt aan hebben.
En gewoon lekker feesten;)

Ik had willen zeggen dat je gewoon een pot kan meenemen.
Maar ik zie dat je graag zuipt en feest, dan zou ik de moeite niet eens nemen.
 
even voorstellen dan maar, mijn eerste bericht hier. maar opzicht gewoon en nieuwe pot wei meenemen hup de koffer erin en klaar. Doe ik ook ik ga regelmatig naar thailand,nooit geen problemen gehad.
 

ja creatine volg je toch kuren of niet dan.....


trainingsmaat van mij zei ook al, neem pot (in dezelfde pot) gewoon mee in koffer, wat zouden hun nu met creatine moeten daar op schiphol/pisa :p
 
Back
Naar boven