| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Prohormonen FAQs
Prohormonen FAQs Ik vond dat het tijd werd dat dat deze er FAQS over PH's kwam. Eventuele tik of vertaalfouten zullen aangepast worden. Met Speciale dank aan Voodoo van discountanabolics. Pro Hormone FAQ. Lees alles eerst aandachtig voordat je vragen gaat stellen!! Stelling 1: Hallo mensen, ik ben 19 jaar oud en wie kan mij adviseren welke PH ik moet nemen zodat ik massa aan kom? STOP, kijk naar je leeftijd! Wiskundige gezien kijk naar dit: 19 < 21 = geen PH’s Eet meer en slaap meer. Je moet in staat zijn om massa aan te komen. Het gebruik van PH’s op deze leeftijd kunnen dramatische effecten hebben op je lichaam. Je lichaam kan in de toekomst problemen of moeite krijgen met produceren en benutten van testosteron in de toekomst. Stelling 2: Is het verstandig om voor mijn eerste stack superdrol, pheraplex en trenadrol samen te nemen? Het antwoord is natuurlijk NEE. In het algemeen is het beter om je voor je eerste PH een PH te nemen zonder methyl. Hierna kan je overgaan naar een PH met methyl, dit is omdat PH’s met methyl zwaarder zijn voor het lichaam/lever. Verbonden methyls zijn kort gezegd gekkenwerk. Dit soort PH’s worden vrijwel alleen gedaan door mensen die veel ervaring hebben met PH’s. De mening van veel mensen is dat je niet 2 methyl’s tegelijk moet gebruiken, dat is namelijk een geweldige manier om je lever te verzieken. Stelling 3: Hoe weet ik welke prohomen zijn en welke testosteron-boosters? Lijst met dank aan Hpro (forum discountanabolics) EST - Hemadrol, Propadrol, Methyl-Vol, Phera-Vol, Methyl XT, Methyl-E AnabolicXtreme - Superdrol, Phera-Plex (supply limited) FastAction - Hdrol or Sdrol CEL - Hdrol or Mdrol GAT - Methyl-Depot (same compound as SNS Methyl-Drol, but with more goodies). iForce - BOLD, Testabolan KiloSports - Trenadrol IBE - Epistane Spectra Force - Hemaguno, Oxyguno, Furaguno Anabolic Formulations - Methyl-STAK, Epi-MAX EST Hemadrol - Halodrol-50 Clone Propadrol - Progestin Methyl-Vol - Superdrol Clone Phera-Vol - Phera-Plex Clone MethylXT - Compare to M1T Old School Anabolic Xtreme Superdrol - Methasteron, a methylated version of Masteron Phera-Plex - Naturally occuring Pheromone Fast Action H-Drol - Halodrol-50 Clone S-Drol - Superdrol Clone CEL H-Drol - Halodrol-50 Clone M-Drol - Superdrol Clone Methyl-1,4-ADD - Dianabol Precursor GAT Methyl-Depot - Superdrol Compound iForce BOLD - Direct Boldenone Precursor KiloSports Trenadrol - Compare to Trenbolone (AAS) IBE Epistane - Anti-Estrogen Spectra Force Hemaguno - Same as Epistane Oxyguno - Similar to anavar Furaguno - Same as Orastan-A Anabolic Formulations Methyl-STAK - Dianabol Pre-Cursor Epi-MAX - Epistane Clone Stelling 4: Als ik meer neem dan de voorgeschreven dosis heb ik kans op een hartaanval? Waarschijnlijk niet, echter het is niet verstandig om gelijk met een zware dosis te beginnen. Het is beter om laag te beginnen en dit langzaam op te voeren naar een niveau waar jij je lekker bij voelt. Je hebt je hele leven om iets harder te trainen. Stelling 5: Wat is een PCT? PCT staat voor Post Cycle Therapy. Een PCT is noodzakelijk om na een PH je lichaam weer in normale staat te brengen. Dinoiii op het forum van discountanabolics heeft veel artikels geschreven over PCT. Stelling 6: Is het gebruik van een PH zichtbaar in een drug test? Ja en nee. Als je getest wordt voor anabolen, dan ja, het gebruik van een PH is zichtbaar. Als je getest wordt voor werk of iets anders dan zoeken ze vaak op gebruik van hard drugs en zijn de PH’s vaak niet zichtbaar. Stelling 7: Hoeveel en wat moet ik eten? Dat is voor iedereen verschillend, probeer in voedingsschema om advies te vragen. Stelling 8: Mag ik alcohol drinken als ik een PH neem? Nee! Als je een methyled PH gebruikt vraag je al heel veel van je lever om dat te verwerken. Wanneer je alcohol hieraan toevoegt zorgt dit ervoor dat je lever zich opzwelt en dit is geen prettig gevoel, daarnaast is het heel erg slecht voor je! Niet te vergeten dat alcohol eigenlijk het eiwitsynthese volledig stopt, waarom zou je dan een PH nemen. PH’s die geen methyl bevatten zijn lichten voor je lever, maar wederom waarom neem je een PH als je gaat drinken? Stelling 9: Ik ben klaar met mijn Cycle PH, kan ik morgen de volgende beginnen? Nee, de minimale tijd tussen de cycles zijn: Cycle + PCT+ Normalisatie periode = is klaar voor je volgende stack. De normalisatie periode is noodzakelijk aangezien je lichaam weer in balans moet komen zoals het was voordat je PH’s in je lichaam stopte en anti- estrogens. Daarnaast maakt je lichaam tijdens periode je lichaam helemaal schoon, zodat je nieuwe Cycle net zo effectief wordt als de vorige. Aangeraden is dat je NP minstens zolang is als je PCT. Stelling10: Ik wil graag snel en veel groeien in een korte periode, als ik twee keer zoveel neem voel ik het effect dan ook twee keer? Twee antwoorden zijn hier mogelijk. Je kan in theorie twee keer de toegestane dosis nemen, afhankelijk van het product kan je in het ziekenhuis belanden. De effecten van je PH zullen niet verdubbelen bij een verdubbelde dosis. Je zult een punt bereiken dat je lichaam het allemaal niet meer kan verwerken, hierdoor zullen de bijwerken alleen maar toenemen!! Hier mee wordt bedoelt dat je leuke bijnamen kan verwachten zoals Pizza hoofd of michellin man, dit door de verhoogde vette huid of het vasthouden van vocht. Wanneer je voor het eerst een PH gaat gebruiken kan je maar beter aan de voorschreven dosis houden. Vergeet niet wanneer je een PH neemt, neem hier voldoende eten bij zodat ze beter worden opgenomen daarnaast heb je dan minder of geen last van de vieze PH boeren. Prohormonen feiten Het verschil tussen vochthoudende en droge PH’s is het vast houden van vocht. Het vocht wordt vast gehouden door estrogen doormiddel van aromatase. Wikipedia: Aromatase is an enzyme of the cytochrome P450 superfamily (EC 1.14.14.1), whose function is to aromatize androgens (that is, to selectively increase their aromaticity), producing estrogens. As such, it is an important factor in sexual development. Effectively: Aromatase is when excess testosteron converts to estrogen. Vochthoudende: M1,4ADD Phera M1T (en subsequent legal variants/clones) *Superdrol Droge: Bold Epithios Trenbolone *Superdrol Halodrol Winztrol Furazadrol Prop Kracht: Trenbolone Superdrol M1T(and legal clones) Phera M14ADD Voor kracht zullen er wel meer zijn, maar degene genoemd zijn de grootste/sterkste. Prohormonen Classificatie PH’s kunnen onderverdeeld worden in twee categorieën: Klasse I = bind zich aan androgen receptor Klasse II = Doet dit niet. Klasse I Boldenone based phs - 1,4AD & Bold Progestin based phs - (similar to trenbolone) - Trenadrol & Trenaplex Dienolone based phs - (again similar to trenbolone) - Mdien Mepitiostane (Thioderon) based phs - Epithio & Clones (Havoc/Epistane/so on so forth) Desoxymethyltestosterone/DMT (Madol) based phs - pheraplex & clones testosteron DHT (Dihydrotestosterone) based phs - M5AA Klasse II Masteron (Dromostanolone) based phs - Superdrol & Clones Oral Turinabol (Dehydrochlormethyltestosterone) based phs - Halodrol & Clones Dianabol (methandrostenolone) based phs - M1,4ADD, M1T, 1-T, Methyl XT Winstrol (stanozolol) based phs - Winztrol, Orastan-A, Furaguno, etc Furazabol (miotolan) based phs - Furazadrol etc Progesterone based phs - Revolt, Propadrol, Max LMG Clostebol based phs - Chlorodrol, Oxyguno 4-AD Geen prohormomen AMS's products - test boosters Testabolan is geen prohormon, het is een ecdysterone, tribulus, oglio peptide product. Superdrol NG - Prasterone = DHEA, Methyl Xanthine = Caffine, Aprodine HCL = Pseudoephedrine Hydrochloride, ATD - test booster/aromatase inhibitor Wanneer je van plan bent om twee Ph’s tegelijk te gaan gebruiken is het verstandig om ze dan te mixen, klasse I met klasse II.Voorbeelden: SD/Bold, Halo/Trenbolone, M1T/Prop, etc.... Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Dit gelezen en nog steeds interesse in PH’s zie ook: Prohormonen profielen Gr. Wishmaster Laatst aangepast door wishmaster25 : do 15 mei 2008 om 19:57 |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Prohormonen FAQs
Karma!
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there citaat Jesaja: je bent al een fucking nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer. 2 maanden niet trainen is gewoon kkgay, en daar word je dus ook genadeloos voor gestraft door de ijzergod. |
| | |
| | #3 |
| Irrational retard | Re: Prohormonen FAQs
alles wat met superdrol/sdrol/mdrol/s-drol en epistane te maken heeft hoort hier niet in. dit zijn geen ph's maar direct werkende aas. |
| | |
| | #4 | |
Stats: Karma: | Re: Prohormonen FAQs
Citaat:
En zonder er verder over uit te wijken, ik heb ook bronnen gevonden waaruit je kan opmaken dat de stoffen uit bv. epistane onder de PH's vallen. Dan nog ik heb dit vertaald en er kunnen best fouten in zitten, mocht iemand komen met betere informatie met bron ben ik de kwaadste niet om het aan te passen. Ps Barbellman wie weet kan jij mij verder helpen mij de faqs en profielen, om deze zo correct mogelijk te krijgen. Zeker bij de profielen missen er nog heel veel producten. Wellicht dat de mods hierna beide een Sticky er van willen maken en deze in de PH selectie plaatsen waar ze horen. Laatst aangepast door wishmaster25 : do 27 mrt 2008 om 22:35 | |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
goed gewerkt wishmaster |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
ff linkje: Bodybuilding.com - Author Rea - Prohormones, Prosteroids & Designer Steroids. en ik wil je best helpen kerel, ik vind ook dat er een duidelijke sticky moet komen en het duurt al heel lang voordat er een andere komt. ik vind het al heel tof dat jij de moeite neemt. | |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: UTRECHT Geslacht: M
netjes, goed stuk fast action, heeft ook nog M1TEST,, |
| | |
| | #8 |
| Evil Ecto Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
In mijn ogen is elk prohormoon een steroid.
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Hoezo staat Testabolan als zijnde PH in dat lijstje, en later van niet. Die laatste zin klopt, het is geen Ph
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
IK heb de makers van de sticky gemaild en om duidelijkheid gevraagd. Ik kom er dan ook nog op terug. Zoals Ripaf het ziet, zo zie ik het eerlijk gezegd NU ook, beide producten hebben dezelfde bedoelingen. Maar mijn mening kan altijd bijgesteld worden. Wacht even op feedback van die gasten. En alle hulp is meegenomen, niet alleen hier maar ook bij de profielen. | |
| | |
| | #11 |
|
| | |
| | #12 | |
Citaat:
ik vond dit: Trenbolone - Wikipedia, the free encyclopedia Is het er nu wel of niet een? Trouwens we moeten PH's profielen ook updaten. Laatst aangepast door wishmaster25 : vr 28 mrt 2008 om 11:21 | |
| | |
| | #13 |
| Evil Ecto Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
PH Guides : Krzna's 3-AD guide Big Cat's PH guide 1-AD Iforce Bold Iforce bold Advanced guide Havoc / Epistane Superdrol M1t Phera-Plex Guide of guides : prohormones V 2.0
__________________ Gratis supplementen Laatst aangepast door Ripaf : ma 19 mei 2008 om 21:19 Reden: 3-AD guide toegevoegd |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
iets is een aas als het gewoon direct werkzaam is en geen conversie vereist. is toch niet geheel onbelangrijk. | |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
Maar uiteindelijk zijn ze allebei even sterk? Of kunnen PH's sterker zijn dan de DS, of andersom? Als ze even sterk zijn dan zijn ze eigenlijk het zelfde. Als echt alle de DS zwaarder zijn dan moet er een onderscheiding komen. Maar als alle PH's zwaarder zijn of er zijn PH's die zwaarder zijn hoe ga je die dan benoemen. Je zegt nu DS is AAS dus hoort er niet thuis maar als er PH's zijn die zwaarder zijn dan de gemiddelde DS dan klopt dat ook niet, toch?? Dan heb je er eerder wat aan, wat Ripaf zegt alles moet je zien als AAS. Vandaar dat ik denk er een duidelijk profiel van alle producten moet komen. Hierin kunnen we dan aangeven of het een PH of DS is en in welke categorie hij valt, zwaar etc... | |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
hallo mensen wie van jullie heeft ervaring met deze PH's -WinZtrol van het merk Juggernaut Nutrition -Methoxy TST is van het merk BioScience Technologies |
| | |
| | #17 |
| Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
kan iemand mij iets aanraden voor de eerste kuur ? ik heb al vanalles geprobeerd van die gwone supplementen maar werkt allemaal niet echt naar verwactin haha ik heb 3 jaar geleden wel een testo + deca kuurtje gedaan, maar is helaas niets van over door gebrek aan tijd voor training en eten kan iemand mij mischien helpen bij een mooi kuurtje incl PCT en voedings schema ?? en geen injecties, want die kan ik nu niet mee laten zetten ik en iemand en ik durf het zelf ook niet )
__________________ 23 jaar 185cm 78 kg BF: 11 % stel nooit uit tot morgen wat je tot overmorgen kan uitstellen |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #19 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Zakkemakke Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 2m26 157kg 6% Karma: | Re: Prohormonen FAQs
Citaat:
__________________ GOD IS DEAD, I AM ALIVE! | |
| | |
| | #20 |
| Novice Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
misschien een rare vraag, maar waar zijn deze producten verkrijgbaar? Ik train en eet nu voor een jaar en gebruik daarbij whey, multi en soms crea, maar merk nu dat ik langzaam een plafond bereik en ben erg nieuwsgierig om eens een kuurtje te proberen.
|
| | |