| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Pro Testosteron
Iemand ervaring mee of me er meer over kan vertellen? Pro Testosteron 144 caps €20,- Analyse per capsule: Tribulus (40%) 1000mg Acetyl-I-carniture 1000mg Vitamine C 250mg Zink 30mg magnesium (aminochel 20%) 450mg Vitamine B6 10.6mg N.A.C 400mg Avena Sativa 500mg Panax Ginseng (24%) 100mg Dosering: 8 tot 10 per dag Let me know! |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2002 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Pro Testosteron
lijkt me niet gezond zoveel zink binnen te krijgen... (als je 8/10 van die krengen slikt.. Het zijn gewoon verschillende producten in 1 product. Zink, magnesium, b6 (ZMA), tribulus, Ginseng..
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Als ik me goed kan herinneren moet je juist proberen die NAC te vermijden aangezien dat weer voor extra afscheiding van zink zorgt.
|
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
lijkt me een beetje vergelijkbaar met z-bol... Zink Aspartate 30 mg Magnesium Aspartate 450 mg Vitamine B6 10,5 mg Tribulus Terrestris (gestandariseerd voor 45% Saponins) 1000 mg Acetyl-L-Carnitine 1000 mg Avena Sativa 400 mg als je evenveel gaat pakken dan kom je ongeveer even duur uit geen idee of het een goed product is.. Laatst aangepast door papje : di 17 feb 2004 om 14:54 |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2003 Geslacht:
Waarom is zoveel Zink niet goed? ADH (gebaseerd op 2000 Kcal) is 15mg Je kan pillen kopen van 50mg! Wat is daar ongezond aan?
__________________ Keep on Training |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
wat mineralen en vitamine c. is natuurlijk altijd goed. waarom noemen ze dit pro testosteron: om te verkopen natuurlijk. ze weten dat er altijd mensen zijn die daarin lopen en die denken dat ze hiermee hun testosteron verhogen. de eerste twee jaar dat ik trainde heb ik dat allemaal geprobeerd. weggesmeten geld natuurlijk. middelen die uw testosteron verhogen: loop daar toch niet in!! bestaat niet. en indien ze het verhogen, is het zo miniem dat je er niets van merkt.
__________________ dirk |
| | |
| | #7 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2003 Locatie: Arnhem Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #8 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
Vind het wel raar dat die T-stack van Big Cat alleen bij bb.com store staat... (niet zo raar natuurlijk
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! Laatst aangepast door AnaboliC : vr 20 feb 2004 om 15:32 |
| | |
| | #10 | ||
| Ripped Bodybuilder | Re: Pro Testosteron
Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #11 | |
Citaat:
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |