| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 |
| Huge Freak | inderdaad leuk (en interessant) om te zien dat jullie niet zomaar alles aanbieden.
__________________ Shit happens when you party naked |
| | |
| | #82 |
| Competitive Bodybuilder | Maar die Whey Isolaat van jullie werkt wel goed? Hoe zijn de ervaringen daarvan?(ook van DBB-ers hier)
__________________ You can chase a butterfly all over the field and never catch it but... If you sit quietly in the grass it will come and sit on your shoulder so... Be patient my friend and believe... Nothing is impossible so... unleash that Beast! |
| | |
| | #83 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: onder de brug Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
de FDA heeft toch onderzoek gedaan en de FDA heeft in dit geval zeer strikt gekeken naar de toelating van CEE en is tot de conclusie gekomen dat de verbinding tussen creatine en ethanol (want dat is het eigenlijk) geen enkel bezwaar vormt voor de gezondheid op korte termijn... | |
| | |
| | #84 | ||
| Official Sponsor Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Citaat:
Kris
__________________ 2500 gram (90%~93% eiwit) Whey Isolaat €48,90 / €45,90 bij 3 stuks 200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks | ||
| | |
| | #85 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik wil even terugkomen op die toevoeging van sojalecithine in jullie Whey Isolaat.. Kan je aangeven hoeveel sojalecithine erin zit in een percentage of gram/kg? Ik kan niet opmaken uit je antwoord of het nou een miniscule toevoeging is of dat ik het daadwerkelijk als een ingredient moet zien... |
| | |
| | #86 | |
__________________ 2500 gram (90%~93% eiwit) Whey Isolaat €48,90 / €45,90 bij 3 stuks 200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks | |
| | |
| | #87 |
| Dutch Bodybuilder | Inderdaad een dikke chappeau voor PowerSupplements wegens hun veiligheidsmaatregelen. Klasse hoor mannen. Overigens wil ik benadrukken dat ik de smaak van de whey van Power Supplements prefereer boven de smaak van de whey van een M Double You bijv. De whey vanille van Power Supplements ruikt naar heerlijke vanille ijs, zonder dat je bewust denkt dat er een chemisch luchtje/smaakje aan zit, hetgeen wel het geval is bij bijv. M Double You mijns inziens.
__________________ That which does not destroy you can only make you stronger. |
| | |
| | #88 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Ik heb ook gisteren mn Whey binnen gekregen van Powersupplements, en inderdaad, de smaak en geur is heerlijk, vele malen beter dan van M Double You! (aardbeien) | |
| | |
| | #89 |
| Superdude | Ik heb nog wel een tip voor het productieproces: vul eerst de pot met whey en drop dan pas de maatlepel erin. Ik kwam 'm onderop de pot tegen, toen die intussen zo goed als leeg was
__________________ The mob |
| | |
| | #90 |
| Huge Freak | Ik heb de Whey Isolaat bij jullie besteld en ben er zeeeeer over te spreken! Superkwaliteit voor die prijs en zeer goed te drinken. Het is in feite de eerste whey die ik met water gewoon lekker vind! Ga zo door en whey isolaat voor 44,50 euro mag voor mij een blijvertje zijn!
__________________ 1,79m 102 kg Deadlift: 260 kg Squat: 210 kg Bench: 152,5 kg PP: 110 kg Loglift: 115 kg Stones: 150 kg 1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse) 3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall) http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm |
| | |
| | #91 |
| Competitive Bodybuilder | Zit er een maatschep in dan |
| | |
| | #92 | |
| Novice | Citaat:
Ik snap hem niet helemaal. Waar baseer jij je bevindingen op? "creatine kan misschien op plaatsen komen waar het lichaam geen creatine wil hebben." Ik heb in Wageningen (WUR) en Utrecht (UU) eens nagevraagd, maar ik heb niets gevonden wat jouw angst hier ten opzichte rechtvaardigt. Je zou eerder moeten oppassen met het toevoegen van bepaalde ingredienten aan creatine ethyl ester of in jullie geval good ol creatine monohydraat. Bijvoorbeeld Guanidinopropionic Acid (GPA) of guanidinopropionzuur en glycocyamine. Deze zorgen juist voor creatine fosfaat depletie en daar zou je je zorgen over moeten maken, denk je niet? Creatine + Ethanol maken samen Creatine Ethyl Ester... en als dat zo enorm gevaarlijk is dan wil je misschien ook geen resveratrol + ethanol combineren.. want stel. je lichaam wil op bepaalde plaatsten geen resveratrol. Dus rode wijn is op die gronden ook verdacht? Geraadpleegde literatuur: Boehm E, Chan S, Monfared M, Wallimann T, Clarke K, Neubauer S. Creatine transporter activity and content in the rat heart supplemented by and depleted of creatine. Am J Physiol Endocrinol Metab. 2003 Feb;284(2):E399-406. Horn M, Remkes H, Stromer H, Dienesch C, Neubauer S. Chronic phosphocreatine depletion by the creatine analogue beta-guanidinopropionate is associated with increased mortality and loss of ATP in rats after myocardial infarction. Circulation. 2001 Oct 9;104(15):1844-9.Click here to read
__________________ luis in de pels van goeroes Laatst aangepast door siegler : 3 September 2006 om 13:26. Reden: taalkundige correctie | |
| | |
| | #93 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Tuurlijk wordt zo'n maatschep er pas na het vullen van zo'n pot ingedaan. Maar bij het vervoer zal de pot natuurlijk flink door elkaar worden gehusseld en dan zakt zo'n schepje naar onderen. Mijn ervaring: even met een lepel roeren en je hebt hem zo gevonden.
__________________ Zijn hamburgers gemaakt van mensen uit Hamburg? |
| | |
| | #94 | |
Hoi Anthony Stoffen samen innemen (creatine/resveratrol + alcohol) is iets anders dan ze chemisch met elkaar verbinden en dan innemen. Het effect zal in de meeste gevallen verschillend zijn. Ik heb een stuk gelezen waarin werd gesteld dat CEE de creatine transporters kon omzeilen. De auteur beredeneerde (zonder bewijzen hiervoor te hebben) dat het niet ondenkbaar was dat dit kon leiden tot creatine op de verkeerde plaatsen in het lichaam. Misschien is dit in de verte enigszins vergelijkbaar met het eveneens 'on-natuurlijke' chroom picolinaat dat te goed in de cellen blijft zitten. Maar goed. Het artikel was niet peer reviewed. En nu las ik eergisteren een stukje op de site van de fda dat de bedenker van CEE beweert dat de alcohol en creatine al in de darmen splitsen! Als dat zo is, is er natuurlijk weinig aan de hand. De vraag is echter of dit bevestigd is door betrouwbaar onderzoek (dus niet van de patentaanvrager Kris
__________________ 2500 gram (90%~93% eiwit) Whey Isolaat €48,90 / €45,90 bij 3 stuks 200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks | |
| | |
| | #95 | |
| Superdude | Citaat:
Betere tip: bewaar je lepel van de vorige pot en gebruik die
__________________ The mob | |
| | |
| | #96 |
| Competitive Bodybuilder | Zo, ik heb de maatschep gevonden, hij lag idd op de bodem. |
| | |
| | #97 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ You can chase a butterfly all over the field and never catch it but... If you sit quietly in the grass it will come and sit on your shoulder so... Be patient my friend and believe... Nothing is impossible so... unleash that Beast! | |
| | |
| | #98 |
| Freaky Bodybuilder | Keukenweegschaal gebruiken, dan heb je geen maatschepje nodig
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag |
| | |
| | #99 |
| Competitive Bodybuilder | Ik heb ook 2500gr Whey Isolaat besteld, ben benieuwd, ga over 1½ week weer beginnen!
__________________ You can chase a butterfly all over the field and never catch it but... If you sit quietly in the grass it will come and sit on your shoulder so... Be patient my friend and believe... Nothing is impossible so... unleash that Beast! |
| | |
| | #100 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Bobbejaanland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Is die creatine monohydraat die ze verkopen enigszins te betrouwen? |
| | |