Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 31 August 2006, 12:10   #81
Huge Freak
Strongman

chunky's Avatar

Leeftijd: 28
Geslacht: M
Karma Power: 29
chunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universum
Bekijk Galerij (7 foto's)
inderdaad leuk (en interessant) om te zien dat jullie niet zomaar alles aanbieden.
Oud 31 August 2006, 15:13   #82
Competitive Bodybuilder

Trickolutions's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 10
Trickolutions is herboren in de Dier realmTrickolutions is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar Trickolutions
Bekijk Galerij (1 foto's)
Maar die Whey Isolaat van jullie werkt wel goed? Hoe zijn de ervaringen daarvan?(ook van DBB-ers hier)
You can chase a butterfly all over the field and never catch it but... If you sit quietly in the grass it will come and sit on your shoulder so... Be patient my friend and believe... Nothing is impossible so... unleash that Beast!
Trickolutions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2006, 15:19   #83
Competitive Bodybuilder
Gewichtheffer

deurklink's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 18 deurklink heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Creatine ethyl ester gaan wij ook niet aanbieden. Terwijl er al vrij veel onderzoek is gedaan naar de toxiciteit van arginine (zou geen blijvende bijwerkingen moeten hebben), ontbreekt deze informatie voor CEE.

Creatine als ethylester kan waarschijnlijk celmembranen passeren zonder gebruik te maken van creatinetransporters. Het lichaam heeft daarom geen controle over deze stof. CEE kan misschien komen op plaatsen waar het lichaam geen creatine wil hebben. Voor ons reden om deze stof vooralsnog op het lijstje 'verdacht' te zetten.
hoezo?

de FDA heeft toch onderzoek gedaan en de FDA heeft in dit geval zeer strikt gekeken naar de toelating van CEE en is tot de conclusie gekomen dat de verbinding tussen creatine en ethanol (want dat is het eigenlijk) geen enkel bezwaar vormt voor de gezondheid op korte termijn...
deurklink is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2006, 16:19   #84
Official Sponsor
Sponsor

PowerSupplements's Avatar

Karma Power: 3 PowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door Trickolutions Bekijk Post
Maar die Whey Isolaat van jullie werkt wel goed? Hoe zijn de ervaringen daarvan?(ook van DBB-ers hier)
We krijgen goede reacties wat betreft werking. Over de smaak verschillen de meningen. De meeste zijn ook daarover tevreden maar sommigen vinden de smaak minder. Tja over smaak valt niet te twisten.

Citaat:
Origineel gepost door deurklink Bekijk Post
hoezo?

de FDA heeft toch onderzoek gedaan en de FDA heeft in dit geval zeer strikt gekeken naar de toelating van CEE en is tot de conclusie gekomen dat de verbinding tussen creatine en ethanol (want dat is het eigenlijk) geen enkel bezwaar vormt voor de gezondheid op korte termijn...
Ik zal binnekort de documenten van de FDA eens nakijken om te zien wat ze ervan zeggen. Ik heb er nu helaas geen tijd voor.

Kris

200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks
PowerSupplements is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2006, 21:10   #85
Cool Novice

FunkedUp's Avatar

Karma Power: 0 FunkedUp is op een gedistingeerde weg
Ik wil even terugkomen op die toevoeging van sojalecithine in jullie Whey Isolaat.. Kan je aangeven hoeveel sojalecithine erin zit in een percentage of gram/kg?

Ik kan niet opmaken uit je antwoord of het nou een miniscule toevoeging is of dat ik het daadwerkelijk als een ingredient moet zien...
FunkedUp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2006, 21:19   #86
Official Sponsor
Sponsor

Karma Power: 3 PowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allenPowerSupplements is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door FunkedUp Bekijk Post
Ik wil even terugkomen op die toevoeging van sojalecithine in jullie Whey Isolaat.. Kan je aangeven hoeveel sojalecithine erin zit in een percentage of gram/kg?

Ik kan niet opmaken uit je antwoord of het nou een miniscule toevoeging is of dat ik het daadwerkelijk als een ingredient moet zien...
Het gaat om minder dan 1 procent sojalecithine. Het vetgehalte van het poeder is 1%. Die 1% is de sojalecithine en het melkvet opgeteld.

200 x 1000mg Power BCAA's with P5P €22,90 / €19,90 bij 3 stuks / €16,90 bij 6 stuks
Oud 31 August 2006, 23:24   #87
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 Persian zal spoedig beroemd wordenPersian zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (3 foto's)
Inderdaad een dikke chappeau voor PowerSupplements wegens hun veiligheidsmaatregelen. Klasse hoor mannen.

Overigens wil ik benadrukken dat ik de smaak van de whey van Power Supplements prefereer boven de smaak van de whey van een M Double You bijv. De whey vanille van Power Supplements ruikt naar heerlijke vanille ijs, zonder dat je bewust denkt dat er een chemisch luchtje/smaakje aan zit, hetgeen wel het geval is bij bijv. M Double You mijns inziens.
Oud 2 September 2006, 05:41   #88
Competitive Bodybuilder

Ironmind's Avatar

Karma Power: 11
Ironmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door Persian Bekijk Post
Inderdaad een dikke chappeau voor PowerSupplements wegens hun veiligheidsmaatregelen. Klasse hoor mannen.

Overigens wil ik benadrukken dat ik de smaak van de whey van Power Supplements prefereer boven de smaak van de whey van een M Double You bijv. De whey vanille van Power Supplements ruikt naar heerlijke vanille ijs, zonder dat je bewust denkt dat er een chemisch luchtje/smaakje aan zit, hetgeen wel het geval is bij bijv. M Double You mijns inziens.

Ik heb ook gisteren mn Whey binnen gekregen van Powersupplements, en inderdaad, de smaak en geur is heerlijk, vele malen beter dan van M Double You! (aardbeien)
Ironmind is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2006, 09:24   #89
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Karma Power: 23 Black Knight heeft Karma uitgeschakeld
Ik heb nog wel een tip voor het productieproces: vul eerst de pot met whey en drop dan pas de maatlepel erin. Ik kwam 'm onderop de pot tegen, toen die intussen zo goed als leeg was
Oud 2 September 2006, 17:34   #90
Huge Freak
Strongman

RubenSossa's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 23
RubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Ik heb de Whey Isolaat bij jullie besteld en ben er zeeeeer over te spreken!

Superkwaliteit voor die prijs en zeer goed te drinken. Het is in feite de eerste whey die ik met water gewoon lekker vind!

Ga zo door en whey isolaat voor 44,50 euro mag voor mij een blijvertje zijn!

1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse)

3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall)

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm
RubenSossa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 03:02   #91
Competitive Bodybuilder

Ironmind's Avatar

Ironmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realm
Zit er een maatschep in dan Dan zit die bij mij ook onderin denk!
Oud 3 September 2006, 12:48   #92
Novice

siegler's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 0 siegler is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar siegler
Citaat:
Origineel gepost door PowerSupplements Bekijk Post
Goede vraag Chunky.

Creatine ethyl ester gaan wij ook niet aanbieden. Terwijl er al vrij veel onderzoek is gedaan naar de toxiciteit van arginine (zou geen blijvende bijwerkingen moeten hebben), ontbreekt deze informatie voor CEE.

Creatine als ethylester kan waarschijnlijk celmembranen passeren zonder gebruik te maken van creatinetransporters. Het lichaam heeft daarom geen controle over deze stof. CEE kan misschien komen op plaatsen waar het lichaam geen creatine wil hebben. Voor ons reden om deze stof vooralsnog op het lijstje 'verdacht' te zetten.
Kris
Hmm Kris

Ik snap hem niet helemaal.

Waar baseer jij je bevindingen op? "creatine kan misschien op plaatsen komen waar het lichaam geen creatine wil hebben."

Ik heb in Wageningen (WUR) en Utrecht (UU) eens nagevraagd, maar ik heb niets gevonden wat jouw angst hier ten opzichte rechtvaardigt. Je zou eerder moeten oppassen met het toevoegen van bepaalde ingredienten aan creatine ethyl ester of in jullie geval good ol creatine monohydraat. Bijvoorbeeld
Guanidinopropionic Acid (GPA) of guanidinopropionzuur en glycocyamine.

Deze zorgen juist voor creatine fosfaat depletie en daar zou je je zorgen over moeten maken, denk je niet?

Creatine + Ethanol maken samen Creatine Ethyl Ester... en als dat zo enorm gevaarlijk is dan wil je misschien ook geen resveratrol + ethanol combineren.. want stel. je lichaam wil op bepaalde plaatsten geen resveratrol. Dus rode wijn is op die gronden ook verdacht?

Geraadpleegde literatuur:

Boehm E, Chan S, Monfared M, Wallimann T, Clarke K, Neubauer S.
Creatine transporter activity and content in the rat heart supplemented by and depleted of creatine.
Am J Physiol Endocrinol Metab. 2003 Feb;284(2):E399-406.

Horn M, Remkes H, Stromer H, Dienesch C, Neubauer S.
Chronic phosphocreatine depletion by the creatine analogue beta-guanidinopropionate is associated with increased mortality and loss of ATP in rats after myocardial infarction.
Circulation. 2001 Oct 9;104(15):1844-9.Click here to read

Laatst aangepast door siegler : 3 September 2006 om 13:26. Reden: taalkundige correctie
siegler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 13:04   #93
Cool Novice

Mattgyver's Avatar

Karma Power: 3 Mattgyver is op een gedistingeerde weg
Tuurlijk wordt zo'n maatschep er pas na het vullen van zo'n pot ingedaan. Maar bij het vervoer zal de pot natuurlijk flink door elkaar worden gehusseld en dan zakt zo'n schepje naar onderen. Mijn ervaring: even met een lepel roeren en je hebt hem zo gevonden.
Oud 3 September 2006, 15:48   #94
Official Sponsor
Sponsor

Citaat:
Origineel gepost door siegler Bekijk Post
Hmm Kris

Ik snap hem niet helemaal.

Waar baseer jij je bevindingen op? "creatine kan misschien op plaatsen komen waar het lichaam geen creatine wil hebben."

Ik heb in Wageningen (WUR) en Utrecht (UU) eens nagevraagd, maar ik heb niets gevonden wat jouw angst hier ten opzichte rechtvaardigt. Je zou eerder moeten oppassen met het toevoegen van bepaalde ingredienten aan creatine ethyl ester of in jullie geval good ol creatine monohydraat. Bijvoorbeeld
Guanidinopropionic Acid (GPA) of guanidinopropionzuur en glycocyamine.

Deze zorgen juist voor creatine fosfaat depletie en daar zou je je zorgen over moeten maken, denk je niet?

Creatine + Ethanol maken samen Creatine Ethyl Ester... en als dat zo enorm gevaarlijk is dan wil je misschien ook geen resveratrol + ethanol combineren.. want stel. je lichaam wil op bepaalde plaatsten geen resveratrol. Dus rode wijn is op die gronden ook verdacht?

Geraadpleegde literatuur:

Boehm E, Chan S, Monfared M, Wallimann T, Clarke K, Neubauer S.
Creatine transporter activity and content in the rat heart supplemented by and depleted of creatine.
Am J Physiol Endocrinol Metab. 2003 Feb;284(2):E399-406.

Horn M, Remkes H, Stromer H, Dienesch C, Neubauer S.
Chronic phosphocreatine depletion by the creatine analogue beta-guanidinopropionate is associated with increased mortality and loss of ATP in rats after myocardial infarction.
Circulation. 2001 Oct 9;104(15):1844-9.Click here to read

Hoi Anthony

Stoffen samen innemen (creatine/resveratrol + alcohol) is iets anders dan ze chemisch met elkaar verbinden en dan innemen. Het effect zal in de meeste gevallen verschillend zijn.

Ik heb een stuk gelezen waarin werd gesteld dat CEE de creatine transporters kon omzeilen. De auteur beredeneerde (zonder bewijzen hiervoor te hebben) dat het niet ondenkbaar was dat dit kon leiden tot creatine op de verkeerde plaatsen in het lichaam. Misschien is dit in de verte enigszins vergelijkbaar met het eveneens 'on-natuurlijke' chroom picolinaat dat te goed in de cellen blijft zitten.

Maar goed. Het artikel was niet peer reviewed. En nu las ik eergisteren een stukje op de site van de fda dat de bedenker van CEE beweert dat de alcohol en creatine al in de darmen splitsen! Als dat zo is, is er natuurlijk weinig aan de hand.
De vraag is echter of dit bevestigd is door betrouwbaar onderzoek (dus niet van de patentaanvrager ). Zodra ik tijd heb kijk ik verder. Maar als jij uit je hoofd weet waar ik die info kan vinden houd ik me natuurlijk aanbevolen.

Kris

Oud 3 September 2006, 21:07   #95
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Karma Power: 23 Black Knight heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Mattgyver Bekijk Post
Tuurlijk wordt zo'n maatschep er pas na het vullen van zo'n pot ingedaan. Maar bij het vervoer zal de pot natuurlijk flink door elkaar worden gehusseld en dan zakt zo'n schepje naar onderen. Mijn ervaring: even met een lepel roeren en je hebt hem zo gevonden.
Dan heb je toch een flinke lepel nodig voor een pot met 2,5 kg whey
Betere tip: bewaar je lepel van de vorige pot en gebruik die
Oud 4 September 2006, 06:56   #96
Competitive Bodybuilder

Ironmind's Avatar

Zo, ik heb de maatschep gevonden, hij lag idd op de bodem.
Oud 4 September 2006, 09:50   #97
Competitive Bodybuilder

Trickolutions's Avatar

Trickolutions is herboren in de Dier realmTrickolutions is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door Black Knight Bekijk Post
Dan heb je toch een flinke lepel nodig voor een pot met 2,5 kg whey
Betere tip: bewaar je lepel van de vorige pot en gebruik die
Goeie tip!
You can chase a butterfly all over the field and never catch it but... If you sit quietly in the grass it will come and sit on your shoulder so... Be patient my friend and believe... Nothing is impossible so... unleash that Beast!
Oud 4 September 2006, 13:37   #98
Freaky Bodybuilder
Elite Member

DavyO's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
DavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar DavyO Send a message via Skype™ to DavyO
Keukenweegschaal gebruiken, dan heb je geen maatschepje nodig

Bulking mode :)

8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic
4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic

Sociale Groep : Den Haag
DavyO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2006, 19:16   #99
Competitive Bodybuilder

Trickolutions's Avatar

Ik heb ook 2500gr Whey Isolaat besteld, ben benieuwd, ga over 1½ week weer beginnen!
Oud 7 September 2006, 19:32   #100
Cool Novice

Heten Teddy's Avatar

Karma Power: 2 Heten Teddy zal spoedig beroemd wordenHeten Teddy zal spoedig beroemd worden
Is die creatine monohydraat die ze verkopen enigszins te betrouwen?
Heten Teddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels