| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #841 |
| BFFM: 252/340 blz | Ok, pm gelezen Bedankt voor het snelle antwoord
__________________ BP: 2 x 80 SQ: 5 x 100 (FULL) DL: 1 x 180 OH: 1 x 60 My gym “The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we reach it.” - Michelangelo |
| | |
| | #842 |
| Cool Novice | Net een bestellinkje geplaatst, nu is het nog hopen dat ik de aardbei-gainer lekker vind natuurlijk Heb er ineens nog een potje creatine bijgenomen ook, na vergelijk met andere reageerde ik best op die van julie. Of kan het feit dat dat destijds de eerste was die ik ooit gebruikte er mee te maken hebben? Ik heb rekening gehouden met wel-niet gebruiksperiodes.. kom dan bestellingsman
__________________ mijn log |
| | |