Fitness Seller

Pilletjes/tabletjes slikken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Remsenice

Novice
Lid geworden
10 aug 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
76kg
Geachte medebodybuilders,

Ik heb onglangs de "Iron Pack" van Arnold Series besteld. Deze pack bevat alle vitamines die ons mensenlijk lichaam ondersteund.

MAAAR, er is een probleempje. Ik heb ongelooflijk moeite met pille en-/of tabletten slikken.
1 sachet bevat 6 pilletjes die je elke ochtend in 1 keer moet slikken. Heeft er iemand tips of tricks hoe ik deze makkelijk naar binnen werken, want ik moest vanochten letterlijk bijna kotsen omdat ik ze niet verder in mijn keel kreeg.

Ik wacht jullie reactie in spoed af :D.

(ik heb een fototje geplaatst in de bijlage zodat jullie een beeld van om wat voor tabletjes het gaat)

Bhci7S3CQAAjDZ6.jpg
 
Als je weet dat je geen pillen kan doorslikken, waarom haal je dan pillen??
Maar goed, misschien wist je het niet.
Het wel of niet kunnen doorslikken zit hem vaak tussen je oren. Een goede hap van een maaltijd is vaak groter en dat lukt vaak makkelijk.
Gooi gewoon 1-2 pillen bij een hap en slik het met je voeding door.
 
Ik had ook zon stackje gewoon allemaal tegelijk in je mond doen en met water per keer 2 of 3 doorslikken gwn niet zo mentaal over doen
 
Gewoon goed kauwen.

Nee wat hierboven ook gezegd wordt: gewoon een pil bij iedere hap van een maaltijd. Daarnaast knop in je hoofd omzetten.
 
Ik zou ze niet met een hap voeding eten strak bijt je zon ding door smaakt vaak verschrikkelijk slecht, die hap voeding dan ook :p zit niet voor niks in caps heh ;p
 
Ik zou ze niet met een hap voeding eten strak bijt je zon ding door smaakt vaak verschrikkelijk slecht, die hap voeding dan ook :p zit niet voor niks in caps heh ;p

Kauw op je voeding, trap zo'n pil naar binnen en slik het geheel door. Wijsneus :o
 
Kauw op je voeding, trap zo'n pil naar binnen en slik het geheel door. Wijsneus :o

Probeer het maar niet met ibupbrofin shit beschadigd je slokdarm, om maar aan te geven dat ook die andere shit vast niet voor niks in caps zit.. Wijs neus :p
 
Probeer het maar niet met ibupbrofin shit beschadigd je slokdarm, om maar aan te geven dat ook die andere shit vast niet voor niks in caps zit.. Wijs neus :p

Het kan ook in capsules zitten omdat de smaak niet echt heel optimaal is.. :eyes:

Maar laten we on-topic blijven..
 
Het kan ook in capsules zitten omdat de smaak niet echt heel optimaal is.. :eyes:

Maar laten we on-topic blijven..

Oke pa. Gewoon slikken dus niet kauwen
 
Herinner mij nog toen ik kind was en ik nog niet in staat was pillen te slikken.
Mijn moeder de pil plette, en dit in een lepel confituur deed.
Dus innemen met voeding is nog niet zo een slecht idee.
Anders kan je ook een gewone multivit kopen, zonder de naam Arnold erop.
Scheelt je maar 5x de hoeveelheid die je moet slikken dagelijks...
 
Herinner mij nog toen ik kind was en ik nog niet in staat was pillen te slikken.
Mijn moeder de pil plette, en dit in een lepel confituur deed.
Dus innemen met voeding is nog niet zo een slecht idee.
Anders kan je ook een gewone multivit kopen, zonder de naam Arnold erop.
Scheelt je maar 5x de hoeveelheid die je moet slikken dagelijks...

En waarschijnlijk 5x zo goedkoop inderdaad..
 
went wel als je die 30 zakjes op heb doe je het zonder moeite echt waar :o
 
Je moet er wat voor over hebben om eruit te zien als Arnold. Het is niet vanzelf gekomen zie je wel ;) gewoon tijdje nemen, dan wordt het heel normaal.
 
Je kan het ook met een lepeltje olijfolie nemen, hierdoor glijden de pilletjes sneller weg. Niet lekker, wel doeltreffend.
 
Zou gewoon anaal inbrengen als je niet kan slikken.
 
Eerst even een paar happen eten werkt bij mij wel. Daarna geen probleem met multivit tabletten/visolie etc.
 
Bij kwark eten
 
Back
Naar boven