| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice | opladen met creatine
Ik had juist 5 dagen opgeladen met creaphosn, maar ik werd na de 5de dag ziek(maagklachten) en stopde dus met inname. Moet ik nu terug opnieuw opladen( ben nu een week later)? Alvast thx voor de reacties. |
| | |
| | #2 |
| Loc-nar | Re: opladen met creatine
ik zou het niet doen ... als ze zeggen je moet een week "opladen" isdat gewoon omdat je het product rapper zou opgebruiken. als je je gewoon houdt aan 1 scoop per dag is dat voldoende
__________________ I'm not afraid of dying, i'm afraid of not living. |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Re: opladen met creatine
ja opladen is naar mijn mening ook onzin, ik geloof dat hier ook meerdere threads over geweest zijn. Gebruik de zoekfunctie eens zou ik zeggen.
|
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: opladen met creatine
Opladen zorgt voor een hogere dosis met dus meer complicaties als je pech hebt. Zelf zou ik het niet doen. En "Creaphosn"? Klinkt niet als normale creatine...... Dronk je wel genoeg?
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer |
| | |
| | #5 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Hoe lang ben je ziek geweest ? Met laden zorg je ervoor dat je sneller verzadigd bent, maar het is niet echt nodig. Als je een flinke poos niet gebruik hebt is de creatine weer terug gegaan naar je lichaamseigen hoeveelheid, dit is echter niet in een paar dagen gebeurt, staat me bij dat de effecten na een paar weken nog meetbaar waren. Citaat:
| |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | Re: opladen met creatine
Thx wazzup, ik was een kleine week ziek en kwam zeker niet van te weinig drinken (drink rond de 3,5 liter water per dag, en heb al eerder creatine gebruikt maar nooit ziek van geworden ofzo). Dan ga ik nu gewoon een scoop per dag nemen. Ik gebruik trouwens creaphos en niet zo creaphosn (Met RX) zoals verkeerd gespeld had.
|
| | |
| | #7 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
Citaat:
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer | |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice | Re: opladen met creatine
Ja Azrael, hoeveel raad jij dan aan? Meer dan 3,5 liter lijkt mij echt niet nodig.
|
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Re: opladen met creatine
Ik drink 3 liter per dag, volgens mij is dat wel meer dan genoeg |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Ik drink meestal 2,5 liter per dag en als ik sport een extra liter, geen zin om elk half uur te pissen. |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2002 Leeftijd: 25 Geslacht:
wat creatine betreft, is het nodig om het ook op niet-trainingsdagen te gebruiken voor optimale resultaten of is dit toch eerder geldverspilling?
__________________ Pain has become my friend... |
| | |
| | #13 |
yep, ook op niet-trainingsdagen nemen. ( strikt genomen hoeft het niet, een dagje niet nemen zorgt er heus niet vvoor dat de verzadiging weg is, dat duurt wel een paar weekjes, maar waarom zou je) |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2004 Geslacht:
Ik had in een blad van Mdoubleyou gelezen dat je minimaal 2 liter per dag moet drinken. Dus 3.5 liter is echt wel goed hoor.
|
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2003 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
2 liter is wel erg weinig als je creatine gebruikt.
|
| | |
| | #16 | |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
maar op train dagen moet er zeker een litertje bij komen. | |
| | |