MuscleMeat

No Xplode, het geld waard?

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
Ik heb laatst van de pillendraaier bij de TNHC in Arnhem een proefpakket no xplode gekregen. Ik verwachte er eigenlijk geen moer van, ik ben nogal cynisch geworden t.o.v. dit soort 'wondersupplementen'.

Maar, ik moet zeggen dat ik er wel wat van merkte. De pomp was erg goed maar vooral de energie toename was lekker. Enige extra krachttoename heb ik niet gemerkt.

Het enige echte nadeel is de prijs.
Wat denken jullie? Is No Xplode het geld waard?

edit:
Nog een nadeel:
Guanidinopropionic Acid (GPA) and Glycocyamine (G-amine) are potentially dangerous compounds appearing in several supplement products—GET THE WORD OUT.
bron: [Link niet meer beschikbaar]

T-nation verkoopt zelf ook supps, dus misschien is het alleen maar proberen de concurentie zwart te maken?
 
...als je een dikke pomp wilt kun je ook arginine aakg bij bulknutrition kopen..stuk goedkoper en minstens zo effectief!!!

ontopic:verder vind ik het te duur om er standaard naast te hebben!!
 
No explode

Beste,

Ik heb zelf no explode gebruikt , de eerste week voel je een kleine pomp maar dit gaat snel weg.
Ik vind het veel te duur om te gebruiken, als je even een pomp wil voelen kan je beter eens alfavit nemen werk zeker zo goed en spotgoedkoop. je moet wel snel zijn want vanaf 1maart wordt niet niet meer verkocht, daarom maar snel effe vijf pakjes gaan halen bij de apotheker :-):D
 
alfavit is toch gewoon een efedrine produkt?
Dat mag al langer niet meer verkocht worden :(

En ik kan toch niet trainen op efedrine, veel te opgefokt en ik ben snel ' leeg'.

De energie boost van No Xplode was wat dat betrefd beter (en kan niet van de caffeine komen want ik drink 6 bakken koffie per dag :D)
 
Crap product overprized en doet geen ****
 
Ik gebruik het nu sinds een weekje, en ik train er wel lekker op!
 
product zelf is opzich wel goed, maar VEEL TE DUUR, daarom zal je zelf moeten zien of jet het er voor over hebt
 
Ik vond het ook nix, veels te duur en zoals bij elk creatine product dat ik al geprobeerd heb kreeg ik diarree
 
Heb het ook net 3 weekjes geprobeerd. Echt z'n geld niet waard. De pump die je aanvankelijk gevoeld wordt gewoon veroorzaakt door de mentale focus die je ervan krijgt waardoor je dus harder, intensiever gaat krijgen. En die mentale focus krijg je dus van de taurine/caffeïne die erinzit. Als ik het om zes uur inneem kan ik om middernacht nog niet slapen :shake: en heb er ook verschrikkelijke hoofdpijn aan overgehouden.

Ieder persoon reageert er natuurlijk anders op, maar ik heb er niet zo'n goede ervaring mee. Voor een ander zou het dus prima kunnen helpen.

pluspunten: mentale focus waardoor je een pump krijgt
minpunten: ferm overpriced - niet aan te raden voor mensen die gevoelig zijn voor taurine/caffeïne - en zelfs het 'mentale' effect vermindert na een tiental dagen.

Mij zal je het dus niet meer weten kopen :)
 
ik vond t heerlijk, moet wel zeggen dat mn 2e pot (jaja was, ben er zo tevreden over:D) het me wel beetje tegenstaat..

ga er over week of 2 weer mee beginnen:lifting:
 
Ik gebruik het nu al ongeveer anderlhalve maand op trainingsdagen.
Ik merk zeker een enorme toename en ben er daarom erg positief over.
Echter, tis niet echt goedkoop (€105,00 voor 2 potten) en mede daarom denk ik dat ik géén nieuwe potten koop.

Op het moment dat ik merk dat ik terugval qua gewicht/intensiteit, neem ik ze alsnog op in mn schema als supp.

benni
 
een ENORME toename?:D
 
Zeker weten jah! :D
 
Ik heb ook eens zo'n proefpakketje gekregen en ik moet ook zeggen dat ik aangenaam verrast was: energie en een enorme pomp kreeg ik ervan.

Na één zo'n proefzakje kan je natuurlijk niet gaan beweren dat het een topproduct is maar er worden in de vs nogal wat potten verkocht.

Als je het hier koopt dan is het idd reteduur maar in de VS is het de helft goedkoper.
 
begin ik echt niet aan.. veeeel te duur, gewoon onzin, creatine en hmb, meer heb je niet nodig, dit zijn emt uitzondering van hmb natuurlijke producten dus kunnen geen kwaad
 
creatine, eiwitten en stackers (en soortgenoten) is het enige wat ik als supplementen koop
 
Placebo voer
 
ik ben er helemaal verslaafd aan geraakt, geweldig product, in het begin ff uitproberen met hoelang nemen na laatste maaltijd en hoelang voor trainen etc, en hoeveel scoops. Maar elke training werd geweldig met No Xplode, elke x een heftige pomp, ook veel vooruitgang in die maand, meer massa, kracht.
 
no- explode en al die andere troep zoals nitrix enzo is allemaal nep. en als je denkt dat het helpt dan zit het tussen je oren. koop gewoon 100% voedings elementen zoals creatine en energie drankjes, glutamine ect ect.
beter dan dat kan nooit.
ze zijn gewoon allemaal op je geld uit. kijk maar eens wat een merken allemaal en wat zit er dan echt in?
nee het zit allemaal tussen je oren als je denkt dat het wat doet!!
 
Back
Naar boven